Web Analytics Made Easy - Statcounter

کرج - ایرنا- معاون پژوهش ، برنامه ریزی و نیروی انسانی اداره کل آموزش و پرورش البرز گفت: تا کنون 892 اثر در سامانه هشتمین جشنواره محتوای الکترونیکی این استان به ثبت رسیده است.

به گزارش ایرنا ، حسین رحمانیان روز دوشنبه در نشست شورای داوری و رابطان اجرایی هشتمین جشنواره تولید محتوای الکترونیکی البرز افزود:آموزش و پرورش ناحیه 3 کرج با ارائه 279 طرح بیشترین سهم را به خود اختصاص داده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی هدف از برگزاری این جشنواره را جلب توجه معلمان و مربیان به پیچیدگی های دنیای امروز و استفاده از تکنولوژی ها و فناوری نوین در فرآیند آموزش و پرورش ذکر کرد.
وی با بیان اینکه در هزاره سوم و عصر انفجار اطلاعات، ما چاره ای جز اینکه به استقبال تغییرات در روش های آموزش برویم ،اظهار کرد: کشور ما نیز نسبت به ده سال گذشته در تمام زمینه های ارتباطات و اطلاع رسانی متحول شده است.
وی تصریح کرد: در زمینه ی تعلیم و تربیت هم باید خودمان به پیشواز این فناوری ها و تحولات برویم و گرنه روزی مجبور به این تازه سازی ها خواهیم شد زیرا فرصت ها از دست داده ایم.
معاون پژوهش ، برنامه ریزی و نیروی انسانی اداره کل آموزش و پرورش البرز با اشاره به اینکه تولیدات محتوای الکترونیکی باید جذاب و غنی باشد ، خاطر نشان کرد: در دوره ای که معروف به جنگ نرم است و به فرموده رهبر معظم انقلاب پیچیده تر از میدان جنگ واقعی و روبرویی با دشمن شناخته شده است لذا تولیدات حوزه تعلیم و تربیت در این قالب آموزشی باید با کیفیت و جذاب باشد.
رحمانیان گفت :شناخت دوست و دشمن انقلاب در جامعه نیاز به بصیرت دارد به همین دلیل اگر به لحاظ کیفیت اثر گذاری از ظرفیت های خودمان استفاده نکنیم جوانان و نوجوانان ما تحت تاثیر تولیدات و سیاست های غرب آسیب می بینند.
وی اضافه کرد: جشنواره تولید محتوای الکترونیکی همزمان با آغاز هر سال تحصیلی در مدارس آغاز و در اسفند ماه همان سال نتایج آن داوری می شود .
معاون پژوهش ، برنامه ریزی و نیروی انسانی اداره کل آموزش و پرورش البرز ادامه داد: امسال بخش استثنایی به این جشنواره مهم اضافه شد که خوشبختانه استقبال خوبی از آن شد.
رحمانیان با اشاره به دو جنبه ی اصلی داوری ها در زمینه فنی و محتوایی این جشنواره ،تصریح کرد : وحدت رویه در بحث داوری ها و تفاهم ، اجماع شورای داوری ها و تفاهم و اجماع شورای داوران منطقه و استانی بر نحو ی داوری آثار از مسائل مهمی است که باید مورد توجه قرار گیرد.
وی بر نقش غیر قابل انکار و ظرفیت بالای دانشگاه فرهنگیان در جشنواره محتوای الکترونیکی پرداخت و گفت : دانشگاه فرهنگیان به عنوان پشتوانه علمی پژوهشی آموزش و پرورش کشور در موفقیت ما در رسیدن به اهداف نهایی این جشنواره ملی نقش ویژه ای دارد.
استان البرز بیش از 24 هرار معلم دارد.
2819/ 6155 خبرنگار: مهین مالمیر ** انتشار دهنده: محمد عزیزپور

منبع: ایرنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۸۹۱۱۱۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آثار جشنواره مد و لباس نقش تن‌پوش در حال داوری است

مهرداد صیادی رییس ششمین جشنواره مد و لباس نقش تن پوش اروند در گفتگو با خبرنگار مهر، گفت: داوری آثار این دوره از جشنواره تا هفتم اردیبهشت در سطح کشور در حال برگزاری است و علاقه مندان می‌توانند از دهم تا شانزدهم اردیبهشت به موزه آبان مراجعه و از جشنواره دیدن کنند.

وی افزود: موضوعات این جشنواره شامل طراحی از بناهای شاخص و یادمان‌ها منطقه آزاد اروند، طراحی و ایده‌گیری از نشانه‌ها و نقش و نگارها هویت بومی و اصیل منطقه آزاد اروند، طراحی و ساخت صنایع دستی و هنرهای سنتی (مرتبط با ملزومات لباس) با موضوعات هویت نقش و نماد و بناهای تاریخی و هویتی منطقه آزاد اروند و نیز احیا و ایده‌گیری از لباس اقوام بومی و اصیل ساکن منطقه آزاد اروند (به ویژه اقوام عرب) است.

رییس ششمین جشنواره مد و لباس نقش تن پوش اروند گفت: این جشنواره در چهار بخش رقابتی، غیر رقابتی، نمایشگاهی و کارگاه‌های آموزشی برگزار خواهد شد.

صیادی در پایان گفت:‌ مراسم اختتامیه ششمین جشنواره مد و لباس نقش تن پوش اروند ۱۷ اردیبهشت در سالن همایش‌های سازمان منطقه آزاد اروند با حضور مسوولان کشوری و استانی برگزار می‌شود.

کد خبر 6085017 زینب رازدشت تازکند

دیگر خبرها

  • پیش بینی بارش رگباری باران و تگرگ در البرز
  • آثار جشنواره مد و لباس نقش تن‌پوش در حال داوری است
  • دشواری ساخت مستند‌های رادیویی | ضرورت آموزش و مهارت در تولید مستند‌های رادیویی
  • ضرورت پیگیری اقدامات بازدارنده برای جلوگیری از انتشار محتوای ضدفرهنگی در فضای مجازی
  • راه یابی ۱۰۲ طرح فناورانه به مرحله داوری جشنواره شیخ بهایی
  • فراخوان سراسری «وعده صادق» منتشر شد
  • آثار خود با موضوع «وعده صادق» را در ۴ محور ارسال کنید
  • ۱۰۲ طرح فناورانه به مرحله داوری جشنواره شیخ بهایی راه یافتند
  • پروژه «وعده صادق» در قالب چهار محتوا منتشر شد
  • ترویج فرهنگ سلامت در مدارس البرز با اجرای برنامه های متنوع