Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «بلاغ مازندران»
2024-05-01@16:59:24 GMT

سخنگوی انصارالله: حزب صالح شریک ما است

تاریخ انتشار: ۱۳ آذر ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۵۸۹۱۵۶۹

سخنگوی انصارالله یمن خاطرنشان کرد: ما مشکلی با برادران در کنگره مردمی سراسری یمن نداریم، مشکل ما با افراد خائنی بود که با ائتلاف متجاوز تحت امر عربستان تبانی کرده بودند. کنگره مردمی سراسری شریک ما در شورای سیاسی و در رویارویی با ائتلاف متجاوز است و باید همکاری‌ها به صورت گسترده‌تری گسترش یابد.به گزارش بلاغ، سخنگوی انصارالله تاکید کرد، حزب کنگره مردمی سراسری (که وابسته به علی عبدالله صالح بود)، شریک انصارالله در شورای سیاسی و در رویارویی با ائتلاف متجاوز سعودی است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

به گزارش المسیره، سخنگوی انصارالله یمن خاطرنشان کرد: ما مشکلی با برادران در کنگره مردمی سراسری یمن نداریم، مشکل ما با افراد خائنی بود که با ائتلاف متجاوز تحت امر عربستان تبانی کرده بودند. کنگره مردمی سراسری شریک ما در شورای سیاسی و در رویارویی با ائتلاف متجاوز است و باید همکاری‌ها به صورت گسترده‌تری گسترش یابد.
وی تاکید کرد: امارات علی عبدالله صالح، رهبر شبه نظامیان خیانت‌کار را به این پایان شرم آور کشاند.
سخنگوی انصارالله خاطرنشان کرد: نیروهای ملی بسیار زود به حجم توطئه‌ای که برای هدف قرار دادن جبهه داخلی چیده می‌شد، پی بردند و در ناکام گذاشتن این توطئه به ایفای نقش پرداختند.
این مقام یمنی افزود: ما در نبردی هستیم که پایان آن پیروزی است و مردم ما ثابت خواهد کرد که در تمامی شرایط دشوار، به خدا توکل دارد.
وی تصریح کرد: ائتلاف متجاوز حملات خود برای هدف قرار دادن مردم یمن را متوقف نخواهد کرد و مردم ما باید برای هر توطئه‌ای در سایه ادامه تجاوزهای ائتلاف سعودی، پایدار و بیدار باشند.

منبع: بلاغ مازندران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.bloghnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «بلاغ مازندران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۸۹۱۵۶۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اعظم بروجردی، الهام چرخنده داور یک رویداد تئاتری

 سید مصطفی موتورچی -دبیر پانزدهمین جشنواره سراسری تئاتر مردمی بچه‌های مسجد- در احکامی جداگانه خانم‌ها اعظم بروجردی، الهام چرخنده و وفا طرفه را به عنوان هیات داوران پانزدهمین جشنواره سراسری تئاتر مردمی بچه های مسجد منصوب کرد.

در متن این احکام آمده است:« با سلام و تحیات الهی برگزاری پانزدهمین جشنواره سراسری تئاتر مردمی بچه‌های مسجد مرهون کوشش و جوشش تلاشگرانی است که از آغاز شکل‌گیری این رویداد، بر مدار آرمان‌های شهدا و امام راحل کوشیده‌اند. هنرمندان متعهد و جوان این عرصه چشم انتظار حضور معنوی و تأثیرگذار شما هستند که با اندیشه مبارک و تجربه گران‌سنگ خود ظرفیت‌های پیدا و پنهان هنر آنان را مورد مهر و ستایش قرار دهید. از این رو سرکار عالی را به عنوان عضو هیئت داوران «پانزدهمین جشنواره سراسری تئاتر مردمی بچه‌های مسجد» منصوب می‌نمایم.

امید است با همراهی شما بتوانیم گام موثری در برگزاری موفق این جشنواره برداریم.لازم به ذکر است پانزدهمین جشنواره سراسری تئاتر مردمی بچه‌های مسجد از ۱۸ تا ۲۱ اردیبهشت ماه در شهرستان بافق استان یزد برگزار خواهد شد.»

دیگر خبرها

  • الهام چرخنده به تئاتر برگشت
  • لزوم مردمی شدن کنگره ملی ۲۴ هزار شهید استان اصفهان
  • معرفی هیأت داوران جشنواره تئاتر «بچه‌های مسجد»
  • اعظم بروجردی، الهام چرخنده داور یک رویداد تئاتری
  • جلسه منتخبان مجلس دوازدهم برگزار می‌شود
  • نشست همدلی و همفکری منتخبان مجلس دوازدهم برگزار می شود
  • معرفی هیئت داوران جشنواره تئاتر بچه‌های مسجد
  • معرفی هیأت داوران جشنواره تئاتر بچه‌های مسجد
  • ویدیو/ زهرچشم انصارالله از آمریکا؛ آیا ائتلاف به یمن حمله می‌کند؟
  • شاهکاری دیگر از انصارالله در دریای سرخ و اقیانوس هند/ سخنگوی نیرو‌های مسلح یمن: ۲ ناوشکن آمریکایی و ۲ کشتی اسرائیلی را با تعدادی پهپاد هدف قرار دادیم