Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه بین الملل باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از رویترز، «مایک پمپئو» رئیس سازمان جاسوسی سیا در تایید اظهارات اخیر مقامات ایران اذعان کرد که چندی پیش نامه‌ای به سردار قاسم سلیمانی فرمانده نیرو‌های قدس سپاه پاسداران ایران نوشته اما او حتی این نامه را "باز" هم نکرده است.

وی که در نشست بنیاد رونالد ریگان سخنرانی می‌کرد گفت این نامه را پس از تهدید ایران مبنی بر هدف قرار گرفتن نیروهای آمریکایی در عراق (در صورت تروریستی خوانده شدن سپاه) برای سردار سلیمانی ارسال کرد اما به تاریخ دقیق این نامه اشاره نکرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رئیس سازمان جاسوسی سیا در این سخنرانی عنوان کرد که در نامه خود به دنبال تامین منافع نیروهای آمریکایی مستقر در منطقه بوده است.

پمپئو تصریح کرد: این شفاف‌ترین راه بود که به ایران بگوییم در صورت هدف قرار گرفتن نیروهای آمریکایی در عراق، ما این کشور را مسئول می‌دانیم اما ژنرال سلیمانی اصلا نامه را باز نکرد!

رئیس سازمان سیا همچنین در ادامه سخنرانی خود در نشست دفاعی امنیتی بنیاد رونالد ریگان اظهار داشت به دونالد ترامپ رئیس جمهور آمریکا گفته است که ایران در زمینه توقف برنامه هسته‌ای‌ خود از جنبه فنی به توافقنامه هسته‌ای پایبند بوده است.

 انتهای پیام/

اظهارات رئیس سازمان سیا درباره نامه‌اش به سردار سلیمانی

منبع: باشگاه خبرنگاران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۸۹۱۷۱۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ضرورت نظارت بر دوربین‌های راهنمایی و رانندگی

 

به گزارش شهروند خبرنگار خبرگزاری صداوسیما،دوربین‌های هوشمند زیادی در سطح شهرها است  که راننده متخلف را شناسایی می‌کنند. 

برخی از رانندگان شاکی هستند که چرا وقتی خودروشان در محل تخلف حضور نداشته،  توسط دوربین ها جریمه شده‌اند.

رییس پلیس راهور فراجا  به تازگی گفته : ۵ درصد جرایم رانندگی اشتباهی ارسال می‌شود که برای رفع این خطا باید دوربین‌ها نوسازی شود.

سردار تیمور حسینی افزود : دو موضوع باعث اشتباه ارسال شدن جرایم رانندگی است؛ یک، موضوع کیفیت دوربین‌ها و دو، دستکاری ارقام پلاک خودرو توسط برخی از رانندگان است.

سردار حسینی گفته : سامانه رسیدگی غیرحضوری یا اینترنتی به اعتراضات در دست آماده‌سازی است و امیدواریم به‌زودی یعنی در سال ۱۴۰۳ بتوانیم این سامانه را معرفی و رونمایی کنیم تا دیگر برای اعتراض به تخلفات رانندگی نیاز به مراجعه حضوری نباشد.

متن پیام شهروند خبرنگار ما:

متاسفانه پلیس راهور به دوربین ها نظارت ندارد سرعت مجاز روی تابلو نرسیده به دوربین راهنمای و رانندگی در پمپ بنزین افتخاری در اتوبان شهید کسایی در تبریز  ۸۰ کیلومتر بر ساعت می باشد ولی  با هر سرعتی عبور کنیم  توسط دوربین ها جریمه می شویم. 

دیگر خبرها

  • مگر ما مرده باشیم که یکی از این خانواده به‌دست داعش شهید شوند
  • تجدید پیمان دختران و مادران نصف‌جهان با سردار دل‌ها
  • فیلم| واکنش شهید سردار سلیمانی به یک تصمیم در فصل پنجم سریال پایتخت
  • ضرورت نظارت بر دوربین‌های راهنمایی و رانندگی
  • تکذیب پیوست نامه وزیر درباره ابطال کسر ۴۵ درصد از حقوق دانشجو معلمان/ خط و نشان صحرایی برای رئیس سازمان نوسازی
  • مخالفت حاج‌قاسم سلیمانی با شهید شدن بابا پنجعلی
  • ماجرای علاقه زیاد سردار سلیمانی به نوه اش، عسل /زینب گفت ببین یه ذره بچه داره من رو تهدید می‌کنه!
  • ماجرای اظهار نظر سردار سلیمانی در سریال پایتخت ۵
  • تفاهم‌نامه ۲۵۰۰ میلیارد تومانی برای ساخت ۱۴۳ کلاس درس در استان بوشهر
  • چرا سردار سلیمانی با شهید شدن بابا پنجعلی در سریال پایتخت ۵ مخالفت کرد؟