Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاري آريا - «ژان کلود ون دام»، بازيگر معروف هاليوود در برنامه زنده يکي از شبکه هاي ماهواره اي، پيامبر اکرم (صلّي الله عليه و آله و سلّم) را ستود.
به گزارش جام نيوز، تمجيد و ستايش پيامبر اسلام حضرت محمد (صلي الله عليه و آله و سلّم)، از سوي «ژان کلود ون دام» بازيگر بلژيکي الأصل هاليوود، در برنامه ماهواره اي «من مشهور هستم» از شبکه «mbc» ميليونها بيننده را بهت زده کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


ون دام اظهار داشت: حضرت محمّد (صلّي الله عليه و آله وسلّم) در سطح بسيار بالاي توانمندي ذهني بوده و نسبت به آنچه براي بشريت و زندگي سعادتمند آتي ضروري است علم و آگاهي داشته اند.
اين بازيگر آمريکا، در ادامه ضمن دعوت همگان به مطالعه و بررسي در مورد دين مبين اسلام، گفت: بررسي دقيق اين دين، حقايق را بر همگان آشکار مي کند.
شايان ذکر است ژان کلود ون دام با نام شناسنامه‌اي ژان کلود کميل فرانسوا ون ورنبرگ (متولد: 18 اکتبر 1960 در بروکسل) بازيگر و رزمي‌ کار بلژيکي است.
ژان کلود ملقب به «فرانکي» گفت: در مسير رسيدن به جهان هنر سختي هاي زيادي متحمل شدم. در آمريکا بودم در حالي که هيچ پولي نداشتنم.
“ژان کلود ون دم” يکي از معروف ترين بازيگران هاليوود و رزمي کار بلژيکي در يک برنامه تلويزيوني خطاب به مسلمانان گفت: به خاطر دزدي غذا مرا ببخشيد.
وي افزود: غذا مي دزديدم و مي خوردم. چون پولي نداشتم غذا بخرم…5 سال در جستجوي کار در سينما بودم…براي اينکه بتوانم خرج خود را دربياورم، در يک پيتزا فروشي کار مي کردم..از مسلمانان معذرت مي خواهم که دزدي کردم چون چاره ديگري نداشتم…گرسنگي مرا به سرقت غذا واداشت.
ره يافتگان

منبع: خبرگزاری آریا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۸۹۱۹۵۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

(تصاویر) پریناز ایزدیار همزداش را پیدا کرد؛ شباهت عجیب دو بازیگر زن ایرانی و ترکی!

تصویری از شباهت پریناز ایزدیار به فحریه اوجن بازیگر مشهور ترکیه‌ای مورد توجه کاربران در فضای مجازی قرار گرفته است.

پریناز ایزدیار از چهره‌های مشهور عرصه بازیگری در ایران است. بسیاری از مخاطبان فیلم و سریال پریناز ایزدیار را با بازی در سریال زمانه و بسیاری دیگر با بازی در سریال شهرزاد می‌شناسند. پریناز ایزدیار در سینما نیز خوش درخشیده و برای فیلم ابد و یک روز جایزه بهترین بازیگر زن جشنواره فیلم فجر را تصاحب کرد. پریناز ایزدیار ۳۷ ساله و مجرد است.

تصویری از شباهت پریناز ایزدیار به فحریه اوجن بازیگر مشهور ترکیه‌ای مورد توجه کاربران در فضای مجازی قرار گرفته است.

ایران و ترکیه دو کشور همسایه هستند و مردمان هر دو کشور چهره‌های شرقی و تقریبا مشابهی دارند. بسیاری از طرفداران سینما‌های این دو کشور، به مقایسه چهره بازیگران ایرانی و ترکی پرداخته و شباهت‌های زیادی را نیز میان قیافه‌های آنها پیدا کرده‌اند.

شباهت حالت چشم‌ها، لب‌ها و بینی این دو بازیگر توجهات را جلب کرده است. البته برخی نیز معتقدند که پریناز ایزدیار و فحریه اوجن خیلی هم شبیه نیستند.

خانم اوجن همسر بوراک اوزچویت بازیگر مشهور ترکیه است.

tags # پریناز ایزدیار سایر اخبار آیا قدرت‌های فوق‌بشری واقعیت دارند؟ چطور انسان به این قدرت‌ می‌رسد؟ بعد از فضا چه چیزی وجود دارد، جهان کجا تمام می‌شود؟! (تصاویر) مرکز واقعی جهان کجا است؟ فضانوردان چگونه در فضا دستشویی می‌کنند؟ | سرنوشت مدفوع انسان در فضا چه می‌شود؟

دیگر خبرها

  • سلبریتی های مترو سوار؛ هالیوودی هایی که ممکن است آن ها را در مترو ببینید (+عکس)
  • (تصاویر) پریناز ایزدیار همزداش را پیدا کرد؛ شباهت عجیب دو بازیگر زن ایرانی و ترکی!
  • نگاهی به زندگی پربرکت آیت‌الله العظمی بروجردی
  • ماجرای ورورد فیلمساز مشهور آمریکایی به تهران
  • شخصیت و جایگاه حضرت حمزه سید الشهدا(ع) و عزاداری برای او به دستور رسول الله(ص)
  • ماجرای ورورد فیلمساز مشهور آمریکایی به تهران | من زمان جنگ ویتنام هم به آمریکایی بودنم افتخار می‌کردم اما حالا...| تصاویر
  • نسل رویش‌های انقلاب اسرائیل را نابود خواهد کرد
  • مقامات ایالت سند در دیدار آیت الله رئیسی: تنبیه رژیم صهیونیستی از سوی ایران بر عزت و عظمت جهان اسلام افزود
  • «وعده صادق» اخلاقی‌ترین عملیات تاریخ نظامی جهان بود
  • مسجد الاقصی به آغوش امت اسلامی بازخواهد گشت/ عمل به سنت رسول خدا(ص)؛ راهکار نجات مسلمانان