Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاري آريا - کارلوس کي‌روش سرمربي تيم ملي پس از جلسه با مهدي تاج در نشست خبري توضيحاتي در مورد ديدارهاي تدارکاتي ايران در مسير جام جهاني 2018 روسيه داد.
به گزارش سرويس ورزشي جام نيـوز، قرار گفتن ايران در يکي از سخت ترين گروه هاي جام جهاني 2018 روسيه همراه با دو تيم پرتغال و اسپانيا که از قدرتمندترين تيم هاي حال حاضر قاره اروپا هستند و همينطور مراکش که بدون گل خورده از قاره آفريقا به جام جهاني راه يافته، کي روش را بر آن داشته تا جدي تر از گذشته برنامه هاي آماده سازي تيم ملي را دنبال کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


مشخص شدن حريفان ايران در مرحله گروهي حالا اين امکان را در اختيار سرمربي تيم ملي قرار داده تا با شناخت از سبک بازي آنها حريفان تدارکاتي خود را انتخاب کند.
کي روش در همين راستا بازي هاي تدارکاتي را براي حضور قدرتمندتر در جام جهاني به سه دسته تقسيم کرده است.
در اولين مرحله سرمربي پرتغالي تيم ملي قصد دارد تا در اردويي که از اواخر اسفندماه آغاز مي شود، دو ديدار دوستانه مقابل تيم هايي برگزار کند که سبک بازي آنها شبيه کشورهاي آمريکاي لاتين و اروپا باشد؛ اگرچه کي روش نامي از تيم هاي مورد علاقه اش نبرده، اما قطعا اين دو تيم مي توانند محکي جدي براي شاگردان کي روش پيش از مصاف با اسپانيا و پرتغال باشند.
در مرحله دوم به دليل اينکه مسابقات مرحله حذفي جام باشگاه هاي آسيا در روزهاي ابتدايي ارديبهشت ماه پيگيري مي شود و امکان برگزاري اردوي خارج از ايران وجود ندارد، کي روش به ناچار يک بازي دوستانه با تيم هاي همسايه در نظر گرفته و از تيم هايي نظير ازبکستان، سوريه و لبنان براي انجام بازي تدارکاتي در اين مرحله نام برد.
در مرحله سوم که پيش از جام جهاني و آخرين اردوي تيم ملي براي آماده سازي است، کي روش برگزاري سه بازي تدارکاتي را در نظر دارد و به دليل رويارويي با مراکش سرمربي پرتغالي تيم ملي از تونس، الجزاير و مصر نام برده تا با حضور مقابل اين سه تيم آفريقايي براي اولين ديدار مرحله گروهي که مصاف با مراکش است، شاگردانش را آماده کند.
ورزش سه
451

منبع: خبرگزاری آریا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۸۹۱۹۶۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مس رفسنجان حریف تراکتور شد

به گزارش صدای ایران از ایسنا،قرعه‌کشی مرحله یک چهارم نهایی جام حذفی ظهر امروز (دوشنبه) در سازمان لیگ فوتبال ایران برگزار شد که بر این اساس، هشت تیم پایانی جام‌حذفی رقبای خود را شناختند.

بر این اساس، تراکتور باید در این مرحله از مس رفسنجان پذیرایی کند.

بنا بر برنامه‌ریزی سازمان لیگ، مرحله یک چهارم نهایی ۲۶ و ۲۷ اردیبهشت، مرحله نیمه نهایی ۲۴ یا ۲۵ خرداد و مرحله فینال ۳۰ یا ۳۱ خرداد برگزار خواهد شد.

بر اساس قرعه‌کشی سازمان لیگ، مرحله جام حذفی فوتبال ایران به این شرح است:

بازی ۱: تراکتور - مس رفسنجان

بازی ۲: چادرملو - آلومینیوم اراک

بازی ۳: گل‌گهر - هوادار

بازی ۴: سپاهان - ملوان

همچنین با انجام قرعه‌کشی مشخص شد که برنده بازی‌های ۳ و ۴ (نیمه نهایی ۱) و برنده بازی‌های ۱ و ۲ (نیمه نهایی ۲) در مرحله نیمه نهایی به مصاف هم می‌روند. همچنین مشخص شد که برنده نیمه نهایی ۱ به عنوان میزبان و برنده نیمه نهایی ۲ به عنوان مهمان در فینال جام حذفی حضور خواهند داشت.


دیگر خبرها

  • تاریخچه دیدارهای الکلاسیکوی ایران / اردیبهشت‌ طلایی‌رنگ است
  • تاریخچه دیدارهای الکلاسیکوی ایران / اردیبهشت‌ماه طلایی‌رنگ است
  • رونمایی از پوستر پرسپولیس و سپاهان برای بازی امشب
  • اعلام برنامه دیدارهای مرحله یک چهارم نهایی جام حذفی
  • مذاکره با برزیل برای برگزاری دیدار تدارکاتی
  • مذاکره با برزیل برای برگزاری دیدار تدارکاتی با فوتسال ایران
  • ضعف‌هایی که نباید پشت قهرمانی فوتسال ایران در آسیا پنهان شود
  • مس رفسنجان حریف تراکتور شد
  • برای موفقیت فوتسال در جام جهانی به امکانات زیادی نیاز است
  • فشنگچی: تمرکز تیم روی دیدارهای آتی باشد نه قرارداد اسمار