Web Analytics Made Easy - Statcounter

شیاطین سرخ کوله بار خود را برای حضور در مرحله یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان بسته اند و تنها نیاز دارند که بلیط شان را از زسکا تحویل بگیرند.

طرفداری- تیم های منچستریونایتد و زسکا مسکو در قالب آخرین دیدار خود در مرحله گروهی لیگ قهرمانان در فصل 18-2017، به مصاف هم می روند.

مشخصات بازی

روز و تاریخ برگزاری: سه شنبه 14 آذر 1396 | 5 دسامبر 2017

تورنمنت: لیگ قهرمانان اروپا

ساعت شروع: 23:15

ورزشگاه: اولدترافورد

ترکیب احتمالی و شرایط دو تیم

منچستریونایتد پیش از نبرد با منچسترسیتی در یکشنبه آینده، در این بازی می تواند به عده از ستازگان خود استراحت دهد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

پل پوگبا که به خاطر خطای شدید روی هکتور بیرین در بازی برابر آرسنال اخراج شد و برای شهرآورد محروم است، در این میان نمی گنجد و به میدان خواهد رفت. با توجه به پشت سر گذاشتن بازی پر فشار مقابل آرسنال و در پیش بودن بازی با سیتیزن ها و البته ایجاد تغییرهای زیاد در ترکیب منچستر برای بازی سه شنبه شب، نباید انتظار نمایشی درخشان از شاگردان آقای خاص داشت.

غایبان منچستریونایتد: مایکل کریک، اریک بایی، مروان فلینی و فیل جونز و نمانیا ماتیچ (به دلیل مصدومیت) | زلاتان ابراهیمووویچ (به دلایل فنی-جسمانی)

بخت راهیابی زسکا مسکو به دور بعد بازی های لیگ قهرمانان صفر نیست ولی نزدیک به صفر است؛ این تیم با پیروزی 7-0 برابر منچستریونایتد و امید به پیروزی بازل در بازی همزمان برابر بنفیکا، می تواند راهی دور بعد بازی های لیگ قهرمانان شود! این تیم با پیروزی 6-0 برابر توسنو پا به این بازی می گذارد تا نشان دهد که گلزنی را بلد است ولی خب، منچستریونایتد از سپتامبر 2016 در اولدترافورد رنگ باخت را ندیده است.

غایبان زسکا: الکسی برزوتسکی، گئورگی میلانوف و گئورگی شنیکوف به دلیل مصدومیت | بیبراس ناتخو و پونتوس ورنبلوم (به دلیل محرومیت)

نکته های آماری ژوزه مورینیو تا به حال در لیگ قهرمانان اروپا هفت بار برابر زسکا مسکو قرار گرفته و با شش پیروزی و یک تساوی برابر این تیم، شکست ناپذیر بوده است. یک تساوی در این بازی، منچستریونایتد را برای نخستین بار پس از فصل 14-2013 راهی دور حذفی لیگ قهرمانان و آن هم به عنوان صدرنشین، خواهد کرد. تیم های روسی، بازنده 8 بازی از 12 بازی خارج از خانه اخیر خود برابر تیم های انگلیسی بوده اند (2 تساوی و 2 شکست). زسکا مسکو در پنج دیدار اخیر خود در مرحله گروهی لیگ قهرمان برابر شیاطین سرخ، به برد نرسیده (2 تساوی و 3 شکست). آن ها در هیچ یک از این 5 مسابقه نتوانستند دروازه خود را برابر این حریف صاحب نام، بسته نگه دارند. منچستریونایتد در 48 بازی اخیر خانگی خود در لیگ قهرمانان فقط و فقط 2 بار شکست خورده است (32 برد و 12 مساوی). تنها بشیکتاش در سال 2009 و کلوژ در 2012 توانستند در این بازه، منچستر را در اولدترافورد شکست دهند. زسکا مسکو در بازی آخر خود در لیگ قهرمانان موفق شد تا برای نخستین بار پس از سال 2011 در این رقابت ها کلین شیت کند و به روند 32 بازی گل خوردن در این مسابقات، پایان دهد.

پیش بینی هو اسکورد

منچستریونایتد 2-0 زسکا مسکو

 

منبع: طرفداری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۸۹۲۰۴۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شادی جنجالی آنتونی در اولدترافورد (عکس)

به گزارش ورزش سه، آنتونی مهاجم برزیلی منچستر یونایتد به دلیل انجام خوشحالی گل با تقلید از سونیک یک بازی پرطرفدار الکترونیکی در دهه ۱۹۹۰ و ۲۰۰۰، در کانون توجهات قرار گرفت. 
آنتونی برزیلی که یک بازیکن شکست خورده در پروژه نقل و انتقالاتی منچستر یونایتد به شمار می‌رود، در بازی مقابل برنلی پس از یک سال، از دیدار با ناتینگهام فارست در آوریل ۲۰۲۳، موفق شد در لیگ برتر انگلستان گلزنی کند و این گل را با نشان دادن عروسک سونیک و اهدا کردن آن به عکاس حاضر در اولدترافورد جشن گرفت.

آنتونی هفته گذشته هم مقابل کاونتری سیتی در نیمه نهایی جام حذفی یک خوشحالی دیگر در پایان ضربات پنالتی انجام داد که باعث شد هواداران و کارشناسان انتقادات زیادی از او داشته باشند. 

البته گل امروز آنتونی هم مقابل برنلی بی اثر شد چرا که ۱۰ دقیقه پس از گلی که آنتونی مقابل این تیم به ثمر رساند، اشتباه عجیب آندره اونانا یک پنالتی به شاگردان کمپانی هدیه کرد که آن پنالتی هم تبدیل به گل شد تا شاگردان تن هاخ با تساوی ۱-۱ در هفته سی و پنجم، تنها یک امتیاز کسب کنند.

دیگر خبرها

  • شادی جنجالی آنتونی در اولدترافورد (عکس)
  • پیروزی بزرگ تیم عزت‌اللهی برابر العین کرسپو
  • یونایتد در اولدترافورد از پس برنلی برنیامد
  • ستارگانی که با رؤیای «رونالدو شدن» بزرگ شدند!
  • منچستریونایتد - برنلی؛ ترکیب رسمی
  • ستارگانی که با رویای 'رونالدو شدن' بزرگ شدند!
  • کری پدیده جوان رئال: لیگ قهرمانان مال ماست!
  • سوال بزرگ در اولدترافورد؛ چه تصمیمی در انتظار اریک تن هاخ است؟
  • ترکیب احتمالی منچستریونایتد برای بازی با برنلی
  • به حذف رئال از لیگ قهرمانان باور دارم