Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «بسیج نیوز»
2024-04-27@08:44:15 GMT

عدم تمرکز عامل اصلی شکست مقابل مس کرمان بود

تاریخ انتشار: ۱۳ آذر ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۵۸۹۲۰۵۶

به گزارش خبرگزاری بسیج استان مرکزی ، حامد بصیری در پایان دیدار تیمش مقابل صنعت مس کرمان در جمع خبرنگاران گفت: متاسفانه روند بازی از دقیقه ده که داور مسابقه فریب یار مس را خورد و بازیکن ما را اخراج کرد تغییر کرد و برنامه هایمان نیز با توجه به این اتفاق به هم خورد، با این وجود در فاصله بین دو نیمه تغییر تاکتیک دادیم و در نیمه دوم از این کار جواب هم گرفتیم اما عدم تمرکز باعث شد بازیکنانمان در زدن ضربات نهایی دقت لازم را به خرج ندهند و بالطبع وقتی با همه نفرات حمله می کردیم دفاع خالی شد و روی ضدحمله گل دوم را دریافت کردیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی در خصوص صحنه مربوط به اخراج یار آلومینیوم خاطرنشان کرد: به عقیده من شدت ضربه به حدی نبود که داور در این صحنه به بازیکن کارت قرمز بدهد و اول هم قصد دادن کارت زرد داشت اما فریب حرکات بازیکن مس را خورد، ما نیز با توجه به اینکه در این دیدار ابوالفضل قربانی و ابوالفضل کمانی را در اختیار نداشتیم روی احمدلو در میانه میدان حساب ویژه ای باز کرده بودیم که این اتفاق برنامه های ما را تحت الشعاع قرار داد.

سرمربی تیم فوتبال آلومینیوم افزود: با توجه به مشکلات مالی باید گفت در بازیهای گذشته نیز بعد از لطف خدا، غیرت و شرف بازیکنانمان نتایج خوبی برایمان به ارمغان آورده بود و بچه ها در این هفته ها با تعصب و با تکیه بر رفاقتشان جنگیدند و نتیجه گرفتند اما در این دیدار عدم تمرکز به تیممان لطمه زد، عدم تمرکزی که طبیعی است و جز با حل مشکلات مالی قابل حل نخواهد بود چرا که این بازیکنان نیز در زندگی خود مشکلات خاص خودشان را دارند.

بصیری در ادامه به انتقاد از برخی اعضای هیات مدیره باشگاه پرداخت و گفت: متاسفانه برخی افراد که در ابتدای فصل برای روی کار آوردن سرمربی موردنظرشان هر کار کردند و در مراسم معارفه وی به صف شدند و حتی در بدنسازی تیم در اردوی مشهد هم حاضر شدند و در آن مقطع شدیداً پیگیر مسائل تیم بودند از هفته پنجم که من کار را به عنوان سرمربی در دست گرفتم حتی جواب تلفن من را هم ندادند و من را تنها گذاشتند، یک بار سر تمرین نیامدند، یک بار حمایت نکردند تا جایی که از آن زمان که تیم ده درصد پول گرفته بود تا به امروز حتی یک درصد هم به آن اضافه نشد، سوال اینجاست که چرا باید عده ای در قبال نیروهای بومی این چنین برخورد کنند و جامعه فوتبال نیز همچنان بنا بر قدرت این افراد از آنها واهمه داشته باشد؟

وی تصریح کرد: بچه های ما نشان دادند برای رسیدن به بالای جدول از توانایی لازم برخوردارند اما عده ای که به مربیان دیگر کمک های بسیار کردند امروز پا پس کشیده اند و با کمک نکردن به تیم اجازه نمی دهند تیم روند موفقیت آمیز خود را طی کند، سالها در این فوتبال عملکرد این افراد را دیده ام و به عینه دیده ام که برای روی کار آمدن مربی مدنظرشان دست به چه کارهایی می زدند اما این افراد که مشخص نیست برایشان فوتبال اراک مهم است یا شخص برش و قدرت بسیاری دارند و عده ای هم به آنها باج می دهند و اجازه می دهند به فوتبال وارد شوند، در صورتی که جامعه فوتبال نباید از این افراد بترسد.

بصیری اضافه کرد: چیزی تا نیم فصل مسابقات باقی نمانده است و مشکلات مالی می تواند باعث شود بازیکنانی که امروز در اختیار داریم را نیز از دست بدهیم و از طرف دیگر در صورتی می توانیم بازیکن جذب کنیم که پول به باشگاه تزریق شود.

سرمربی تیم فوتبال آلومینیوم خاطرنشان کرد: امیدوارم با انتصاب آقای ثقفی که شنیده ایم خوشبختانه فرد ورزشی ای هستند و سبقه روشنی در مسئولیت های قبلی خود از لحاظ حمایت از ورزش به جای گذاشته اند، شاهد حمایت بیشتری از باشگاه باشیم، بعلاوه اینکه از استاندار مرکزی آقای آقازاده هم که فردی ورزشی و بومی هستند توقع حمایت داریم.

وی در پایان افزود: با وجود تمامی مشکلات مدیریت باشگاه تمام تلاش خود را به کار بسته است و اگر تا به امروز تیم سرپا مانده است بخاطر خرج هایی بوده که مدیریت باشگاه از جیب خود انجام داده است و در سفرها برای تیم خرج کرده است، امیدواریم با حمایت هایی که از باشگاه صورت می گیرد بتوانیم نفرات مدنظرمان در نیم فصل را که لیست آنها را به باشگاه تحویل داده ام جذب کنیم و با حل مشکلات مالی که به آن امیدوار هستیم بتوانیم تیم کامل تر و شاداب تری داشته باشیم، همانطور که بعد از بازی راه آهن با پاداشی که به بازیکنان دادیم طراوت تیم ما را در ادامه دیدید و نتیجه آن کسب پیروزی های پیاپی بود.

منبع: بسیج نیوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت basijnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «بسیج نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۸۹۲۰۵۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برد گل گهر مقابل فجر سپاسی در نیمه اول

به گزارش خبرنگار مهر، تیم فوتبال فجر شهیدسپاسی شیراز میزبان گل گهر سیرجان از ساعت ۱۸ امروز جمعه در یک هشتم نهایی جام حذفی فوتبال کشور بود که نیمه نخست این دیدار با تک گل مهاجم گل گهر به پایان رسید.

سعید سحرخیزان (۲۷) برای میهمان سیرجانی گلزنی کرد.

کد خبر 6089300

دیگر خبرها

  • حذف تلخ عربستان از صعود به المپیک پاریس
  • برد گل گهر مقابل فجر سپاسی در نیمه اول
  • لزوم سرعت بخشی بانک‌ها به پرداخت تسهیلات مددجویان کمیته امداد
  • مشکلات کارگران از سر راهشان برداشته شود
  • انگیزه‌های خاص 3 تیم لیگ یکی با صعود مس
  • شکست لیورپول: شادترین روز اورتون در یک دهه!
  • سپاهان نمی‌تواند استقلال ملاثانی را دست‌کم بگیرد!
  • استقلال بازی دوستانه را واگذار کرد
  • شکست استقلال در دیدار دوستانه
  • باخت استقلال مقابل آریو اسلامشهر در دیدار دوستانه