Web Analytics Made Easy - Statcounter

شهرکرد- ایرنا- استاندار چهارمحال و بختیاری با بیان اینکه نقد موجب پویایی و اصلاح امور در دستگاههای اجرایی است، به مدیران دستگاههای اجرایی توصیه کرد: کسی حق ندارد به دلیل نقد از رسانه ها شکایت کند.

به گزارش ایرنا، اقبال عباسی دوشنبه شب در نشست هم اندیشی با رسانه ها تاکید کرد: هیچ مدیری حق ندارد بخاطر نقد، گلایه یا پیشنهاد از رسانه و خبرنگار شکایت کند و به هیچ وجه راضی به شکایت از رسانه ها نیستم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی با تفکیک این موضوع که نقد، گلایه و پیشنهاد با تخریب و تهمت متفاوت است، تاکید کرد: نقد با تخریب و یا اقدامات مجرمانه متفاوت است که در این زمینه قانون باید تصمیم بگیرد.
عباسی اظهار کرد: بهترین راهکار برای مدیران در برابر نقدهای رسانه ای، پاسخگویی و اطلاع رسانی شفاف است.
استاندار چهارمحال و بختیاری خبرنگاران و رسانه ها را همچون آینه دانست که در آن کم و کاستی ها آشکار می شود.
وی یادآور شد: مطبوعات همراه با نقد دلسوزانه، راهکار ارائه دهند و این بهترین خدمت به مردم است.
عباسی در پاسخ به سوالات خبرنگارانی که برخی از مدیران را از نظر مدیریتی به چالش کشاندند، افزود: هر کجا از سوی مدیر یا کارمندی بی نظمی وجود داشت، رسانه و خبرنگاران آن را انعکاس دهند تا امور اصلاح شود و خبرنگاران به عنوان همکاران بازرسی استانداری اگر کم و کاستی وجود داشت آن را منعکس کنند.
استاندار چهارمحال و بختیاری در خصوص انتصاب ها با نظر نمایندگان مجلس افزود: نمایندگان منتخب مردم هستند و باید جایگاه و شان آنان حفظ شود، زیرا تقویت شان و جایگاه نماینده به منزله تقویت رای مردم است و این جایگاه باید تقویت شود، اما این تقویت به معنای آن نیست که شان و جایگاه قوا مشخص نباشد.
وی تصریح کرد: نوع مشورت و تعامل در این زمینه مشخص است و در نهایت این استاندار است که باید تصمیم بگیرد، چرا که استاندار باید پاسخگو باشد.
استاندار چهارمحال و بختیاری تاکید کرد: در این زمینه بهترین تصمیم ها گرفته می شود و از نقد خبرنگاران در این بخش نیز بهره گرفته می شود.
عباسی درباره طرح انتقال آب بن - بروحن از زاینده رود گفت: این طرح فعال است و 90 کیلومتر از این طرح در حوزه چهارمحال و بختیاری قرار دارد.
استاندار چهارمحال و بختیاری گفت: دستور ادامه این طرح در حوزه چهارمحال و بختیاری به شرکت آب منطقه ای داده شده است، اما سوال اینجاست چه کسی می خواهد این طرح در حوزه چهارمحال و بختیاری اجرا نشود؟
به گفته وی، تنها سه کیلومتر از این طرح در استان اصفهان است و دلیلی برای اجرا نشدن این طرح وجود ندارد.
استاندار چهارمحال و بختیاری درباره انتصابات آینده استان گفت: عرف سیاسی استفاده از مدیرانی است که حامی برنامه های دولت هستند که در این زمینه و در طول تبلیغات انتخاباتی، ستادهای اصولگرایان، میانه روها و اصلاح طلبان نیز فعال بوده اند که قطعا اینها در انتصابات مد نظر است.
وی تصریح کرد: در این زمینه می توان از ظرفیت افراد با گرایش های مختلف که حامی برنامه های دولت هستند، استفاده کرد.
عباسی اظهار کرد: در حوزه دستگاههای تخصصی نیز باید از مدیران تخصصی استفاده کرد و در این بخش به دنبال مدیران سیاسی نیستم.
به گفته وی، انتخاب مدیران فرهنگی نیز روند خود را دارد که باید در این زمینه از نظریات نماینده ولی فقیه در استان، دستگاههای مرتبط و افراد متخصص و متعهد بهره گرفت.
عباسی در خصوص مدیریت بانوان در چهارمحال و بختیاری نیز افزود: در این بخش سعی می شود زمینه ارتقای بانوان متعهد، متخصص از جمله بانوان خانواده ایثارگر در بخش های مختلف اداری فراهم شود.
استاندار چهارمحال و بختیاری همچنین اعلام کرد: طرح توسعه پایدار استان در بخش های اقتصادی، فرهنگی، اجتماعی با مشارکت بنیاد علوی اجرا می شود.
به گفته وی، مطالعات طرح زنجیره توسعه تولید از سوی محققان دانشگاهی با تاکید بر نخبگان دانشگاههای استان انجام می شود تا براساس این طرح، ظرفیت ها و توان توسعه هر شهرستان مشخص شود.
چهارمحال و بختیاری 50 نشریه و 200 خبرنگار دارد.
اجرای طرح انتقال آب بن - بروجن از سال 1391 آغاز شد و با اجرای آن آب شرب 11 شهر و 13 روستا با جمعیتی افزون بر 460 هزار نفر تامین می ‌شود.
خبرنگار : محمود رئیسی**انتشاردهنده:جهانبخش صفری
2097/6021

منبع: ایرنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۸۹۲۱۰۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آسمان چهارمحال و بختیاری بارانی می‌شود

مهران چراغ‌پور اظهارداشت: بارش‌ها فردا در نواحی غربی و برای روز‌های سه شنبه و چهارشنبه در نواحی شرقی استان با شدت و میزان بیشتری خواهد بود.

بیشتر بخوانید

صدور هشدار هواشناسی در خصوص وزش باد شدید در چهارمحال و بختیاری

وی افزود: در مناطق مستعد احتمال تگرگ پیش بینی می‌شود.

باشگاه خبرنگاران جوان چهارمحال و بختیاری شهرکرد

دیگر خبرها

  • راه‌اندازی بازارچه‌ها در چهارمحال و بختیاری در دستورکار باشد
  • خبر‌های ورزشی ۴ اردیبهشت چهارمحال و بختیاری
  • تداوم بارش‌های رگباری در چهارمحال و بختیاری
  • تداوم فرآیند توزیع شیر در مدارس چهارمحال و بختیاری
  • خبر‌های ورزشی ۳ اردیبهشت چهارمحال و بختیاری
  • دیدار استاندار چهارمحال و بختیاری با خانواده فرمانده جانباز مرحوم حاج محمد کیانی
  • ملاقات عمومی استاندار چهارمحال و بختیاری با مردم
  • خبر‌های ورزشی ۲ اردیبهشت چهارمحال و بختیاری
  • آسمان چهارمحال و بختیاری بارانی می‌شود
  • چهارمحال و بختیاری بارانی می‌شود