Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «پول نیوز»
2024-04-28@07:31:12 GMT

برترین خودروهای آخرین نمایشگاه 2017(+عکس)

تاریخ انتشار: ۱۳ آذر ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۵۸۹۲۱۹۲

پول‌نیوز - اگرچه عکس‌های جیپ رانگلر 2019 پیشتر به شکلی رسمی از طریق فضای مجازی به نمایش درآمد و اطلاعاتی کم و بیش از آن به بیرون درز کرد، اما به اعتقاد کارشناسان این خودرو بهترین SUV است که در نمایشگاه خودرویی 2017 معرفی شده است.

نمایشگاه خودرویی لس‌آنجلس آخرین نمایشگاه بزرگ و معتبر این حوزه در سال 2017 محسوب می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

با این وجود انتظار داریم خودروسازان با یک انفجار بزرگ از این نمایشگاه و پیرو آن از 2017 خارج شوند.

برخلاف پیش‌بینی‌های قبلی کارشناسان سوپرایزهای زیادی در این نمایشگاه وجود نداشت، با این وجود تعداد انگشت‌شماری از این خودروها با اولین نمایش خود غوغا به پا کردند. شاید فهرست زیر مهم‌ترین و چشم‌گیرترین خودروهای جدید معرفی شده در نمایشگاه خودرویی 2017 لس‌آنجلس باشند.

اینفینیتی QX50 مدل 2019
این کراس لوکس با ظاهر جدید و موتور فناورانه پیشرفته معرفی شده است. اینفینیتی اعلام کرده که موتور خودروی جدیدش گشتاور 379 نیوتن‌متر و 268 اسب‌بخار قدرت دارد و با یک سامانه انتقال خودکار CVT هماهنگ است. این خودرو یکی از شیک‌ترین خودروهای کلاس خود است و با موتور جدید یکی از فناورانه‌ترین خودروها این کلاس نیز محسوب می‌شود. نگاه کردن به این خودروی مفهومی نیز رضایتتان را جلب خواهد کرد.

ب‌ام‌و i8 رودستر 2018 و شورلت کوروت ZR1 کانورتیبل
این دو خودروی روباز و کروک در مقام چهارم جای می‌گیرند. ب‌ام‌و روباز ظاهری جذاب دارد و با درهای بال شکل و سقف جمع‌شدنی‌اش نادر و زیباست. کوروت ZR1 بدون سقف به خاطر تنظیمات منحصربه‌فردش فوق‌العاده به نظر می‌رسد. موتور 755 اسب‌بخاری V8 و شتاب صفر تا 100 زیر 3 ثانیه قیمتی حدود 124 هزار دلار را برای این خودرو رقم می‌زند.

مرسدس بنز CLS 2019
تمامی مرسدس بنزهای CLS 2019 با ظاهری کاملا متفاوت ارائه شده‌اند و از سامانه مولد نیروی های-‌تک بهره می‌برند. یک کوپه چهار برای خودروساز آلمانی در کنار موتور "ئی کیو بوست EQBoost" طیف محصولات بنز را تکمیل می‌کند. ژنراتور الکتریکی 48 ولتی در این خودرو باعث می‌شود، تا قدرت بیشتری برای خودرو فراهم شده و شتاب آن کاهش یابد.

سوبارو اسنت 2019
بزرگترین خودروی سوبارویی است که تا کنون ساخته شده و قدرتش را از یک موتور توربوشارژ باکستر با توان 260 اسب بخار می‌گیرد. با یک سامانه انتقال قدرت خودکارCVT هماهنگ شده و با قابلیت محرک تمام چرخ ارائه می‌شود. این خودرو زیباترین استایلیست که از سوی برندهای خودروسازی ژاپنی معرفی شده و احتمالا فروش بالایی را در آمریکا نصیب سوبارو خواهد کرد.

جیپ رانگلر 2019
اگرچه عکس‌های این خودرو پیشتر به شکلی رسمی از طریق فضای مجازی به نمایش درآمد و اطلاعاتی کم و بیش از آن به بیرون درز کرد، اما به اعتقاد کارشناسان این خودرو بهترین SUV است که در نمایشگاه خودرویی 2017 معرفی شده است. براساس پیش‌بینی‌ها این نسخه از رانگلر یکی از بهترین خودروهای معرفی شده سال خواهد بود. خودرو به شدت ارتقاء یافته و مدرنیزه در آن موج می‌زند. جیپ همچنین اعلام کرده که به زودی یک نسخه پلاگین هیبرید از این خودرو بیرون می‌دهد.


منبع: پول نیوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.poolnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پول نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۸۹۲۱۹۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نمایشگاه بین المللی خودرو در پکن آغاز به‌کار کرد+ تصویر

هجدهمین نمایشگاه بین المللی خودرو پکن ۲۰۲۴ با شعار «عصر جدید، خودروهای جدید»، در شهر پکن امروز آغاز به کار کرد.

به گزارش ایسنا ، این نمایشگاه از امروز تا ۱۵ اردیبهشت ۱۴۰۳ در محل جدید نمایشگاه بین المللی چین در حال برگزاری است .

موضوع نمایشگاه اتوکِینای چین ۲۰۲۴ “عصر جدید، خودروهای جدید” است که با حمایت فدراسیون صنایع ماشین سازی چین، شرکت ملی صنایع ماشین سازی چین، شورای چین برای ترویج تجارت بین المللی و انجمن تولیدکنندگان خودرو چین  برگزار شد.

این نمایشگاه به عنوان یکی از بزرگترین نمایشگاه های خودرو در آسیا، میزبان طیف گسترده ای از خودروسازان، قطعه سازان، تامین کنندگان و شرکت های مرتبط از سراسر جهان است.

در نمایشگاه بین المللی خودرو پکن 2024، شاهد رونمایی از جدیدترین مدل های خودرو، پیشرفته ترین فناوری ها و نوآوری های صنعت خودرو خواهیم بود. خودروهای برقی، هیبریدی، خودران و متصل در صدر توجه بازدیدکنندگان و رسانه ها قرار خواهند داشت.  

برندهای مطرحی مانند ب‌ام‌و، بنز، شورولت، هوندا، هیوندای، جگوار، جیپ، کیا، لکسوس، مرسدس بنز، نیسان، پژو، پورشه، رولز رویس، تویوتا، ولوو و فولکس واگن در این نمایشگاه حضور دارند.

گزارش تصویری خبرنگار ایسنا از اولین روز برگزاری نمایشگاه پکن

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • فوری/ خرید و فروش خودروی جانبازان آزاد شد
  • بازگشت پرشکوه هاوال با H6
  • نمایشگاه خودروی پکن/ چین به دنبال تسلط بر بازار خودروهای برقی (فیلم)
  • خودروهای الکتریکی آینده به صحنه آمدند
  • ۱۰ ماشین آلمانی برتر تاریخ که شاهکار‌های مهندسی عرصه خودروسازی به شمار می‌آیند
  • حضور پررنگ چری در نمایشگاه خودرو پکن (فیلم)
  • نمایشگاه بین المللی خودرو در پکن آغاز به‌کار کرد+ تصویر
  • خودروی برقی پریمیوم «اکسید»، لوکس‌تر و پیشرفته‌تر از تسلا
  • نمایشگاه خودروی پکن ۲۰۲۴ آغاز شد+ عکس
  • دستگیری سارقان لوازم خودرو در چیتگر