Web Analytics Made Easy - Statcounter

رئیس جدید دفتر تبلیغات اسلامی حوزه علمیه قم نمایندگی استان خوزستان منصوب و در مراسمی معارفه شد.

به گزارش خبرگزاری تسنیم از اهواز، آیین تودیع و معارفه روسای قدیم و جدید دفتر تبلیغات اسلامی حوزه علمیه قم نمایندگی خوزستان با حضور آیت‌الله سید محمدعلی موسوی‌جزایری نماینده ولی فقیه در استان خوزستان برگزار شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در این برنامه که در سالن جلسات نمایندگی دفتر تبلیغات اسلامی حوزه علمیه قم در خوزستان برگزار شد، آیت‎الله محسن حیدری نماینده مردم خوزستان در مجلس خبرگان رهبری، حجت‌الاسلام والمسلمین مسعود بهرام‌پور مدیر حوزه علمیه خوزستان، حجت‌الاسلام والمسلمین میراحمدرضا حاجتی امام جمعه موقت اهواز، ناصر سودانی رئیس دانشگاه امیرالمومنین(ع)، محمد جوروند مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی خوزستان و محمدجعفر فلسفی رئیس شورای شهر اهواز حضور داشتند.

حجت‌الاسلام والمسلمین مهدی علیزاده امام جمعه امیدیه، حجت‌الاسلام غلامحسین محمدی‌فخر امام جمعه جایزان، حجت‌الاسلام والمسلمین علی شمیل‌پور امام جمعه سوسنگرد، حجت‌الاسلام والمسلمین جاسم خضیراوی امام جمعه کارون و جمع دیگری از ائمه جمعه شهرهای مختلف خوزستان نیز در آیین تودیع و معارفه روسای قدیم و جدید دفتر تبلیغات اسلامی حوزه علمیه قم نمایندگی خوزستان حضور یافتند.

انتهای پیام/

معارفه رئیس جدید دفتر تبلیغات اسلامی خوزستانمعارفه رئیس جدید دفتر تبلیغات اسلامی خوزستانمعارفه رئیس جدید دفتر تبلیغات اسلامی خوزستانمعارفه رئیس جدید دفتر تبلیغات اسلامی خوزستانمعارفه رئیس جدید دفتر تبلیغات اسلامی خوزستانمعارفه رئیس جدید دفتر تبلیغات اسلامی خوزستانمعارفه رئیس جدید دفتر تبلیغات اسلامی خوزستانمعارفه رئیس جدید دفتر تبلیغات اسلامی خوزستان به روایت تصویرمعارفه رئیس جدید دفتر تبلیغات اسلامی خوزستانمعارفه رئیس جدید دفتر تبلیغات اسلامی خوزستانمعارفه رئیس جدید دفتر تبلیغات اسلامی خوزستانمعارفه رئیس جدید دفتر تبلیغات اسلامی خوزستانمعارفه رئیس جدید دفتر تبلیغات اسلامی خوزستانمعارفه رئیس جدید دفتر تبلیغات اسلامی خوزستانمعارفه رئیس جدید دفتر تبلیغات اسلامی خوزستان R41468/P1486/S6,57/CT8

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۸۹۲۴۹۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اجرای طرح زندگی با آیه‌ها در لرستان

مسئول اداره قرآنی اداره کل تبلیغات اسلامی لرستان گفت: طرح زندگی با آیه‌ها در مدارس، دانشگاه‌ها، مساجد و مؤسسات قرآنی و هم‌چنین در جلسات قرآنی در منازل سطح استان در حال اجرا است.

صادق جعفرپور در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا در لرستان، اظهار کرد: مربیان قرآنی با استفاده از یک کتاب از پیش تدوین شده شامل ۳۰ آیه مهم و کاربردی از ۳۰ جز قرآن کریم به تدبیر و تبیین این آیات می‌پردازند.

وی افزود: در راستای اجرای این طرح، برنامه‌هایی نیز در قلعه فلک‌الافلاک برای مسافران نوروزی و مردم بومی در نظر گرفته شده است که از بیست‌ونهم اسفند شروع می‌شوند و تا سیزدهم فروردین ادامه دارند.

مسئول اداره قرآنی اداره کل تبلیغات اسلامی لرستان ادامه داد: اجرای بازی‌های عروسکی به مدت ۴۵ دقیقه و اجرای برنامه کودکان توسط روحانیون و همچنین برگزاری مسابقات قرآنی شامل حفظ، تفسیر و قرائت از جمله بخش‌های متنوع طرح زندگی با آیه‌ها در قلعه فلک‌الافلاک هستند.

وی اضافه کرد: برای اجرای این طرح، دو سایت شامل سایت ملی مسطورا و هم‌چنین سایتی مربوط به استان لرستان تعریف شده است که همشهریان عزیز می‌توانند با ارسال عدد پنج به سامانه ۳۰۰۰۱۱۹۲ در این مسابقه شرکت کنند و با دادن پاسخ‌های درست به سوالات قرآنی از جوایز نفیس این مسابقات بهره‌مند شوند.

مسئول اداره قرآنی اداره کل تبلیغات اسلامی استان لرستان بیان کرد: دانش‌آموزان می‌توانند حداکثر تا پنج روز پس از ماه مبارک رمضان با گرفتن کارت‌هایی از طریق مدارس و مساجد و ائمه جماعات برای شرکت در مسابقات قرآنی اقدام کنند.

وی اظهار داشت: دانش‌آموزان با اسکن این کارت‌ها می‌توانند در مسابقاتی که شامل حفظ آیات و نکات تدبیری است، شرکت کنند و از جوایز ارزنده آن بهرمند شوند.

جعفرپور ضمن اشاره به ظرفیت‌های قرآنی بالای استان تصریح کرد: برای جز خوانی قرآن در ماه مبارک رمضان به حدود ۷۰ مؤسسه قرآنی و ۱۸۰ خانه قرآنی و ۶۰۰ جلسه قرآنی فعال در استان، ابلاغیه‌هایی ارسال شده است.

وی افزود: در سال گذشته به ۱۴۰ نفر از افرادی که در مؤسسات قرآنی در رشته‌های مختلف شرکت کرده‌اند مدارکی اعم از معادل دیپلم، فوق‌دیپلم و لیسانس حفظ قرآن اهدا شده است.

جعفر پور در پایان از گسترش فرهنگ قرآنی توسط اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی، سازمان تبلیغات اسلامی لرستان و اداره کل اوقاف و امور خیریه استان قدردانی کرد.

کد خبر 737208

دیگر خبرها

  • کاهش مهجوریت قرآن به برکت جمهوری اسلامی
  • اطلاعیه دفتر نماینده ولی فقیه در استان اردبیل در خصوص مراسم دعا در تحویل سال ۱۴۰۳
  • ما در معرض تهاجم فرهنگی هستیم
  • اجرای طرح زندگی با آیه‌ها در لرستان
  • به برکت نظام جمهوری اسلامی امروز تا حدودی قرآن کریم از مهجوریت درآمده است
  • به برکت نظام جمهوری اسلامی قرآن کریم تا حدودی از مهجوریت درآمده است
  • مدیر جدید خبرگزاری تسنیم در استان قم معرفی شد+ تصاویر
  • ویسی فولادی ها را به خط کرد و هم قسم شدند (عکس)
  • «زندگی با آیه‌ها» طرحی کامل جامع و کاربردی است
  • رسیدگی به مشکلات قضایی ۲۰۰ نفر از شهروندان اهوازی