Web Analytics Made Easy - Statcounter

برگزیدگان پانزدهمین همایش ادبی «سوختگان وصل» معرفی شدند.

به گزارش خبرنگار فرهنگی باشگاه خبرنگاران پویا، برگزیدگان پانزدهمین همایش ادبی «سوختگان وصل» با محوریت شهدای زیارت اربعین حله معرفی شدند.

در این مراسم بیانیه هیات داوران توسط مرتضی امیری اسفندقه قرائت شد.

«گروه داوران پانزدهمین همایش ادبی سوختگان وصل در باب و باره داوری آثار رسیده به دفتر یادآور است که داوری این دوره از ادوار سلسله همایش‌های ادبی سوختگان وصل همچون دیگر دوره‌ها متشکل از سه بخش بوده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در بخش نخست همه آثار رسیده به بخش دفتر برای راه‌یابی به مرحله بعد در نظر آورده شده‌اند. در این بخش از فصول داوری که غربالگری آثار است اشعار بر اساس قالب‌‌ها دسته‌بندی شده‌ است همچنین آن اشعاری که به مرحله نیمه نهایی راه نیافته‌اند به شرط استعداد لازم برای دعوت از شاعران آثار در کلاس‌های نقد مورد توجه خاص بوده‌اند.

در بخش نیمه‌نهایی آثار به دو بخش برگزیده و راه یافته تقسیم شده‌اند. آثار برگزیده آثاری است که خبر از طبع شعرهای در خور توجه می‌دهد. شعرهایی که به علت برخی معایب موجود و مشهود و البته قابل اصلاح به مرحله نهایی راه نیافته‌اند. چرا که اصلاح آن آثار کار داوران نیست.

در بخش نهایی آثار برتر در رقابتی تنگاتنگ در نظر آورده شده‌اند و دیگر آثار غیرمنتخب به عنوان آثار برگزیده نهایی در بخش ویژه‌ای برای چاپ و اصلاح نهایی و نقد کامل قبول افتاده و در نظر آورده‌ شده‌اند.

گفتنی است که از آن بخش از آثاری که منتخب نهایی هستند نیز به عنوان آثار برتر و بهتر در این همایش یاد می‌شود وگرنه تا بهترین اثر و اثر بهتری هنوز راه است. چرا که نیت مسئولین سلسله همایش سوختگان وصل از برگزاری این همایش‌ها ارسال و حفظ پیام اصیل آرمان‌های انقلاب اسلامی ایران در بهترین قالب‌ها همراه با تپنده‌ترین قلب‌ است. از این‌رو حفظ مراتب آداب شعر و فرهنگی شاعری و شکل اثر نیز در کنار پیام مورد توجه بوده است و از آن به عنوان پیکره کلام یاد شده است.»

برگزیدگان بخش شعر

ابوالفضل عصمت‌پرست

ندا نوروزی 

مجتبی صفدری

علی شکاری

امیر سلیمانی

رضا نیکوکار

رضا یزدانی

سجاد سعیدنژاد

فائزه زرافشان

حسین شهریاری

علی‌اصغر شیری

محسن کاویانی

امیر رسولی

وحیده احمدی

محمدحسین انصاری‌نژاد

سیدمحمدمهدی شفیعی

زهرا محدثی خراسانی

عزت‌الله عابدی

برگزیدگان بخش داستان

معصومه کریمی با داستان «سرت برود قولت نمی‌رود»

مجتبی فدری با داستان «میاندار»

سیدمحمدرضا خوشرو با داستان «شب‌های سوزان»

تقدیر شدگان بخش داستان

مصطفی کمالی با داستان «بی‌نام»

هدا حشمتیان با داستان «ستون‌ها را شمرده بودم»

شکوفه عظیمی با داستان «شرط مسعود»

مرضیه پژوهان‌فر با داستان «گم شدن در عصری خونین»

مهرنوش گرجی با داستان «ناگهان پایان»

عبدالرزاق پورعاطف با داستان «ح حا»

حامد حسینی پناه کرمانی با داستان «با کاروان حلّه»

علیرضا رشنو با داستان «یک لحظه قبل یک لحظه بعد»

فاطمه سادات رضوی علوی با داستان «ماه احلی من العسل»

انتهای پیام/

پانزدهمین همایش ادبی «سوختگان وصل»پانزدهمین همایش ادبی «سوختگان وصل»پانزدهمین همایش ادبی «سوختگان وصل»پانزدهمین همایش ادبی «سوختگان وصل»پانزدهمین همایش ادبی «سوختگان وصل»پانزدهمین همایش ادبی «سوختگان وصل»پانزدهمین همایش ادبی «سوختگان وصل»پانزدهمین همایش ادبی «سوختگان وصل»پانزدهمین همایش ادبی «سوختگان وصل»پانزدهمین همایش ادبی «سوختگان وصل»پانزدهمین همایش ادبی «سوختگان وصل»پانزدهمین همایش ادبی «سوختگان وصل»پانزدهمین همایش ادبی «سوختگان وصل»پانزدهمین همایش ادبی «سوختگان وصل»پانزدهمین همایش ادبی «سوختگان وصل»پانزدهمین همایش ادبی «سوختگان وصل»پانزدهمین همایش ادبی «سوختگان وصل»پانزدهمین همایش ادبی «سوختگان وصل»پانزدهمین همایش ادبی «سوختگان وصل»پانزدهمین همایش ادبی «سوختگان وصل»پانزدهمین همایش ادبی «سوختگان وصل»پانزدهمین همایش ادبی «سوختگان وصل»پانزدهمین همایش ادبی «سوختگان وصل»پانزدهمین همایش ادبی «سوختگان وصل»پانزدهمین همایش ادبی «سوختگان وصل» برگزیدگان خود را شناختپانزدهمین همایش ادبی «سوختگان وصل»پانزدهمین همایش ادبی «سوختگان وصل»پانزدهمین همایش ادبی «سوختگان وصل» R1386/P1010110/S4,35/CT11

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۸۹۲۵۹۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

معرفی برگزیدگان هشتمین جشنواره ملی طنز و رسانه

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما ، این جشنواره به یاد زنده یاد کیومرث صابری فومنی «گل آقا» برگزار می شود. 

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • راهیابی ۲۵ گروه سرود فجر به مرحله نهایی
  • راهیابی نوجوان سمنانی به جمع استعدادهای نویسندگی کشور
  • مسوولان در نشر و چاپ کتاب نویسندگان را حمایت کنند
  • حضور صد‌ها شرکت تولیدی و دانش بنیان در همایش ارتقای کیفیت خدمات آزمایشگاهی
  • آغاز پانزدهمین همایش بین المللی ارتقای کیفیت خدمات آزمایشگاهی
  • معرفی برگزیدگان هشتمین جشنواره ملی طنز و رسانه
  • چگونه نوجوانان امروز را به خواندن کتاب‌های ایرانی علاقه‌مند کنیم؟/ ادبیات نوجوان در سایه غلبه ترجمه
  • نوجوان سمنانی به بخش داستانِ باشگاه ادبی «قاف» راه یافت
  • نقد کتاب مویه های آمو
  • برگزاری همایش حکمت مطهر در مراغه