Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری ، روابط عمومی استانداری مازندران اعلام کرد به منظور گسترش همفکری و همکاری‌های علمی، آموزشی و پژوهشی تفاهم نامه مهم مهارت افزایی، اسلامی استاندار مازندران و امید رییس دانشگاه جامع کاربردی تفام نامه همکاری امضاء کردند.

تهیه طرح نیاز سنجی آموزشی، شغلی و مهارتی و شناسایی نیاز‌های آموزشی بخش‌های مختلف دولتی و غیر دولتی مازندران با حمایت و همکاری استانداری، تلاش برای رفع نیاز‌های مهارتی نیروی کار استان با اجرای دوره‌های آموزشی و ارائه راهکار‌های گسترش آموزش‌های مهارتی دانشگاه جامع علمی کاربردی و استانداری از جمله اهداف مهم این تفاهم نامه است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

همچنین تدوین و تصویب دوره‌های آموزشی تک پودمان و مقطع دار مورد نیاز برای مازندران، بررسی راهکار‌های اجرایی بهبود فضای کسب و کار در استان، توسعه فرهنگ کار و کارآفرینی، بهره گیری از توانایی‌های سازمان‌ها و دستگاه‌های اجرایی برای فعالیت‌های مشترک یا اختصاصی آموزشی و پژوهشی، بررسی اولویت‌های پژوهشی و تحقیقاتی پیشنهادی استانداری و تهیه ویژه نامه راهنمای مشاغل علمی کاربردی استان از بند‌های این تفاهم نامه مهم و راهبردی است.

تفاهم نامه مهارت افزایی دانشگاه علمی کاربردی و استانداری مازندران در ۳ نسخه و ۷ ماده امضا شد.

انتهای پیام/آ

تفاهم نامه مهارت افزایی دانشگاه علمی کاربردی و استانداری مازندران

منبع: باشگاه خبرنگاران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۸۹۲۶۲۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

وزارت نفت اراضی ساخت مسکن در ۹ استان کشور را اعلام کرد

مدیرعامل سازمان ملی زمین و مسکن گفت: با هدف اجرای تفاهم‌نامه همکاری وزارتخانه‌های راه و شهرسازی و نفت، زمین‌های مستعد وزارت نفت در ۹ استان برای اجرای طرح نهضت ملی مسکن به این سازمان معرفی شد.

به گزارش شانا به نقل از سازمان ملی زمین و مسکن، ارسلان مالکی تأکید کرد: در اجرای تفاهم‌نامه مشترک وزارت راه و شهرسازی و وزارت نفت زمین‌های مستعد ساخت مسکن در ۹ استان برای طرح نهضت ملی مسکن به سازمان ملی زمین و مسکن معرفی شد.

وی با اشاره به تفاهم‌نامه وزارتخانه‌های راه و شهرسازی و نفت افزود: نمایندگان وزارت نفت زمین‌های مازاد متعلق به این وزارتخانه در استان‌های خوزستان، قم، قزوین، کردستان، کرمانشاه، سمنان، مرکزی، بوشهر و هرمزگان را به سازمان ملی زمین و مسکن معرفی کردند.

معاون وزیر راه و شهرسازی ادامه داد: موضوع این تفاهم‌نامه تولید و عرضه حداقل ۸۰ هزار واحد مسکونی در سراسر کشور است.

سازمان ملی زمین و مسکن در اجرای ماده ۱۰ قانون جهش تولید مسکن تاکنون موفق به شناسایی ۲ هزار و ۷۷۶ هکتار اراضی مازاد دیگر دستگاه‌ها شده که بیش از ۳۷۰ هکتار آن متعلق به وزارت نفت بوده است.

دیگر خبرها

  • اهداف تفاهم‌نامه دانشگاه آزاد شبستر و آموزش و پرورش استان آذربایجان‌شرقی
  • وزارت نفت اراضی ساخت مسکن در ۹ استان کشور را اعلام کرد
  • بومی سازی کاربردی ترین تجهیزات گلخانه ای کشور در مازندران
  • اختصاص ۲۵۰۰ میلیارد تومان برای نوسازی مدارس در استان بوشهر
  • آغاز یک مدل جدید در مسکن ملی
  • تخصیص ۲۵۰۰ میلیارد تومان برای نوسازی مدارس استان بوشهر
  • امتیاز پژوهشی تألیف کتب درسی بدست اعضای هیئت علمی افزایش می‌یابد
  • نگرانی از حضور صلواتی دانشجویان در دانشگاه فنی و حرفه‌ای/ دانشگاه علمی کاربردی با دانشگاه فنی و حرفه‌ای ادغام می شود؟
  • افزایش ظرفیت پزشکی باید متناسب با زیرساخت‌ها مانند بیمارستان‌های آموزشی باشد
  • تفاهم نامه همکاری سه جانبه آموزش فنی در خوزستان به امضا رسید