Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری برنا»
2024-05-07@11:53:06 GMT

تکریم معلولان در جشن میلاد حضرت رسول(ص)

تاریخ انتشار: ۱۳ آذر ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۵۸۹۲۸۳۰

تکریم معلولان در جشن میلاد حضرت رسول(ص)

به گزارش خبرگزاری برنا تهران، حسین احمدوند  با اشاره به روز جهانی معلولان گفت: دهیاری و شورای اسلامی قمصر و شورای توانبخشی روستا همزمان با روز جهانی معلولان و در راستای ارتقاء رشد  اذهان عمومی درباره مسائل مربوط به معلولیتهای مختلف؛ مراسم جشن میلاد حضرت رسول(ص) را با حضور این عزیزان و خانواده هایشان برگزار می کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی ادامه داد: جشن بزرگ میلاد حضرت محمد مصطفی(ص)  به همت این دهیاری و با حضور و همکاری مسئولین بهزیستی شهرستان ری و بخش کهریزک و شورای توانبخشی روستا ۱۴ آذر ماه ساعت30 :۱۴ در سالن اجتماعات مدرسه حضرت زینب (س)  برگزار می شود.

احمدوند افزود: افزایش آگاهی های عمومی  از مسئله پیوستن افراد معلول در تمامی جنبه های اجتماعی، فرهنگی و... از اهداف مهم این دهیاری و شورای توانبخشی روستا می باشد که امید است با همکاری مسئولین مربوطه مشکلات این افراد در اسرع وقت پیگیری و حل شود.

 

منبع: خبرگزاری برنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۸۹۲۸۳۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

لمس ثانیه های یك تولد/ روز جهانی تکریم ماما

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای مرکز کردستان،هـدف از روز جهانـی ماما، بزرگداشت مامایی و افزایش آگاهی و تبادل اطلاعات در راستای سلامتی مادر و نوزاد و اهمیت کار مامایی است.
قوامی از کارشناسان مامایی میگوید: بهداشت باروری، مشاوره، آموزش ، آگاهی در دوران بلوغ، ازدواج و بارداری ازجمله خدمات ماماهاست .
در حال حاضر به ازاء هر هزار و 500 نفردر استان یک ماما وجود دارد .

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • هدف‌گذاری برای نمایش شهری در تراز حکومت حضرت مهدی(ع) در نوروز ۱۴۰۴
  • هزینه ۱۲ هزار میلیارد تومانی منوریل قم / چالش عبور از مقابل حرم حضرت معصومه (س) حل نشد
  • شهرداری قزوین اقدام عملی برای مناسب‌سازی شهر انجام نداد
  • شهرداری قزوین قدمی برای مناسب‌سازی شهر برنداشت
  • غرفه ذوب آهن اصفهان پربازدید ترین در بین صنایع فولادی
  • بهره‌برداری از ۴۰۶ پروژه عمرانی در روستا‌های کرمانشاه
  • لمس ثانیه های یك تولد/ روز جهانی تکریم ماما
  • شهرستان شدن«چمستان» مطالبه مردمی است
  • تکمیل روشنایی روستا‌های فاقد دهیاری در شوشتر
  • واریز ۲هزار و ۳۰۰میلیارد تومانی به دهیاری‌ها