Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «صراط نیوز»
2024-05-08@15:51:06 GMT

اعتراض شدید یکی از مراجع به "فضای مجازی"

تاریخ انتشار: ۱۳ آذر ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۵۸۹۲۸۶۶

صراط: مرجع تقلید شیعیان فضای مجازی را بلای جان جوانان دانست و گفت: آنچه به جایی نرسد فریاد است، هرچه داد می‌زنیم پیرامون فضای مجازی فایده ندارد، قول دادند که شش ماه درست می‌کنیم.
به گزارش تسنیم، آیت‌الله جعفر سبحانی در دیدار با اعضای ستاد کانون‌های مساجد کشور که در دفتر این مرجع تقلید برگزار شد، با اشاره به اینکه مساجد باید در کشور احیا شوند، اظهار داشت: نخستین گامی که پیامبر اکرم(ص) بعد از ورود به شهر مدینه برداشتند خرید و ساخت مسجدی در مساحت هزار متر بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی با بیان اینکه نوع کارهای پیامبر (ص) متمرکز در مسجد بود، افزود: آموزش قرآن کریم، بیان درس اخلاق برای عموم مردم و فرستادن گردان برای جهاد ازجمله کارهایی بود که پیامبر آن‌ها را در مسجد انجام می‌دادند.
مرجع تقلید شیعیان به ساختن مساجد و خروجی آن اشاره و خاطرنشان کرد: باید به خروجی مساجد بنگریم و ببینیم چقدر می‌تواند جوانان را از دست فضای مجازی نجات دهد.
وی فضای مجازی را بلای جان جوانان دانست و تصریح کرد: آنچه به‌جایی نرسد فریاد است، هرچه داد می‌زنیم پیرامون فضای مجازی فایده ندارد، قول دادند که شش ماه درست می‌کنیم.

منبع: صراط نیوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.seratnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «صراط نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۸۹۲۸۶۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رونق فعالیت های فرهنگی اردبیل با محوریت کانون های مساجد

به گزارش خبرنگار مهر، مصطفی آمون صبح چهارشنبه در جلسه کارگروه شهرستانی برنامه های تابستانی کانون های فرهنگی هنری مساجد استان اردبیل در شهرستان مشگین شهر با اشاره به برنامه‌ریزی خاص کانون‌های مساجد برای ایام اوقات فراغت نوجوانان و جوانان اظهار کرد: بدنه مردمی کانون های مساجد سبب شده در طی سالیان گذشته شاهد رونق فعالیت های فرهنگی و هنری در مساجد باشیم و یکی از اصلی ترین برنامه های کانون های مساجد نیز فعالیت های غنی سازی اوقات فراغت برای نوجوانان و جوانان است.

وی خاطرنشان کرد: کانون های مساجد یک تشکیل مردمی هست که زمینه ساز اعتماد عمومی خانواده ها و والدین به فعالیت های فرهنگی هنری در مساجد شده است.

مدیر ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد استان اردبیل تصریح کرد: بدنه مردمی کانون های مساجد سبب شده در طی سالیان گذشته شاهد رونق فعالیت های فرهنگی و هنری در مساجد باشیم و یکی از اصلی ترین برنامه های کانون های مساجد نیز فعالیت های غنی سازی اوقات فراغت برای نوجوانان و جوانان است.

آمون گفت: پراکندگی مساجد در همه محلات این ظرفیت را ایجاد کرده است تا بتوانیم برنامه های آموزشی با گستردگی بیشتری را برای نوجوانان و جوانان فراهم کنیم و باید مدیران کانون ها در این زمینه برنامه ریزی برای اوقات فراغت داشته باشند.

وی بیان کرد: ایجاد جذابیت خاص برای نسل امروز یک ضرورت است و فعالیت های تابستانی نیز مبتنی بر استفاده از امکانات و تجهیزات نوین باید باشد تا شاهد شور آفرینی این برنامه ها برای نوجوانان و جوانان باشیم.

در ادامه این جلسه رییس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان مشگین شهر نیز اظهار کرد: جذابیت فعالیت های فرهنگی و هنری کانون های مساجد زمینه جذب بیش از پیش نوجوانان و جوانان به مساجد را فراهم کرده است.

محمد جعفری گفت: ایجاد وحدت در بین ارکان مساجد سبب می شود تا مسجد محله به عنوان یک مسجد طراز در منطقه و شهرستان معرفی شود و زمینه جذب نوجوانان و جوانان را فراهم کند که مدیران کانون های مساجد در این زمینه می توانند نقش آفرین باشند.

رئیس فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان مشگین شهر افزود: هم اکنون بیش از۸۰ کانون فرهنگی هنری در شهرستان مشگین شهر فعال هستند که بیش از ۶۰ درصد آنها در مناطق روستایی قرار دارد و نیازمند حمایت هستند.

جعفری بیان کرد: باید ظرفیت های جریان سازی فرهنگی در بین کانون های مساجد ایجاد شود تا از نقش آفرینی کانون ها در جریان های فرهنگی کاسته نشود.

وی افزود: کانون های مساجد استان اردبیل ظرفیت های خوبی برای اجرای جشنواره فرهنگی و هنری ایده های برتر کانون های مساجد را دارد و می تواند یک جریان سازی فرهنگی با ارائه ایده خلاقانه به مدیر مسئولان ایجاد کند.

کد خبر 6100239

دیگر خبرها

  • رونق فعالیت های فرهنگی اردبیل با محوریت کانون های مساجد
  • سیاهچاله‌ای به نام اینستاگرام
  • داغ شدن هشتگ رفح در فضای مجازی
  • حکم محمود مهرابی قابل فرجام‌خواهی در دیوان عالی کشور است
  • تیپ خاص ناصر حجازی در فضای مجازی داغ شد!
  • بلینکن: فضای مجازی، دلیل انتقادات گسترده از اسرائیل است!
  • آیا بانوان می‌توانند امام جماعت شوند؟ + نظرات مراجع تقلید
  • مسجد و هویت‌بخشی به محله
  • (ویدئو) فیلم جدید کشف آدم کوتوله در ایران فضای مجازی را منفجر کرد
  • جشن دختر دبیرستانی‌ها با ببعی چه بازیگوشی!