Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری بسیج از لرستان سردار سرتیپ "روح‌الله نوری" به عنوان جانشین فرمانده نیروی زمینی سپاه معرفی شد.        
لازم به ذکر است که پیش از این سردار سرتیپ "عبدالله عراقی" این مسئولیت را عهده‌دار بود.      
سردار نوری پیش از این فرماندهی سپاه ثارالله کرمان، فرماندهی قرارگاه مدینه سپاه و فرمانده لشکر 57 حضرت ابوالفضل (ع را برعهده داشته است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

   
سردار حاج روح اله نوری، معروف به حاج نوری از فرماندهان بزرگ سپاه و فرمانده شجاع لشکر 57 حضرت ابوالفضل (ع) در دوران جنگ تحمیلی است .  
وی دی‌ماه سال گذشته به لرستان آمد و در گلزار شهدا حضور یافت و همچنین در مراسم یادواره شهدای عملیات کربلای 5 واقع در پادگان تیپ 57؛ خاطرات عملیات کربلای 5 و دیگر خاطرات دوران دفاع مقدس را بازگو کرد.

منبع: بسیج نیوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت basijnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «بسیج نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۸۹۲۸۷۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تقدیر فرمانده سپاه شهدا آذربایجان غربی از مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای استان آذربایجان غربی، در لوح تقدیر اهدایی فرمانده سپاه شهدا استان از همکاری‌ها و تعامل سازنده مهندس کیامهر به عنوان فرمانده پایگاه مقاومت بسیج شهید کاوه شرکت توزیع نیروی برق استان و مدیرعامل شرکت در اجرای برنامه‌های ابلاغی بسیج کارمندان و اجرای میز‌های خدمت جهادی قدردانی شده است. 
گفتنی است این تقدیرنامه طی مراسمی با حضور سرهنگ نجمی جانشین فرمانده سپاه شهدا استان، سرهنگ علی نژاد مسئول سازمان بسیج کارمندان سپاه شهدا استان و نیز سرهنگ خان محمدی فرمانده حوزه ادارات کل استان در محل دفتر مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق آذربایجان غربی به مهندس کیامهر اعطا شد. 
در بخشی از این تقدیر نامه اهدایی از سوی فرمانده سپاه شهدا استان آمده است. 
برادر بزرگوار جناب آقای طاهر کیامهر 
فرمانده مقاومت بسیج شهید کاوه شرکت توزیع نیروی برق استان
توفیق خدمتگذاری در بسیج موهبتی الهی است که تنها به خادمان مخلص اعطاء گردیده تا در دنیا ز ثمرات پر برکت این شجره طیبه و در آخرت از فیض عظیم رضوان الهی سیراب گردند. لطافت، حلاوت، بهره مندی از این موهبت الهی با نعمت عظیم ولایت شریف علوی اکمال یافته است و ما همچنان با اطاعت از ولی امر خویش میرویم تا با طلوع آخرین خورشید امامت و ولایت شاهد حاکمیت اسلام ناب محمدی (ص) در سراسر عالم باشیم. 
بدینوسیله از همکاری صمیمانه و تعامل سازنده جنابعالی با مجموعه سپاه شهدای استان در خصوص اجرای برنامه‌های ابلاغی بسیج کارمندان و اجرای میز‌های خدمت جهادی نهایت تقدیر و تشکر به عمل می‌آید. 
سرتیپ دوم پاسدار محمدحسین رجبی
 فرمانده سپاه شهدا آذربایجان غربی

دیگر خبرها

  • انگلیس ۳ نفتکش ایران را توقیف کرد، شاه گفت انگلیس دو نفتکش را بردارد و یکی را برگرداند
  • دریادار تنگسیری: شناورهای بسیج دریایی سپاه در روز قدس رژه سراسری برگزار می‌کنند
  • رژه سراسری شناورهای بسیج دریایی سپاه در روز قدس
  • معرفی جانشین فرمانده سپاه حضرت ابوالفصل (ع) لرستان
  • تقدیر فرمانده سپاه شهدا آذربایجان غربی از مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان
  • استان تهران در تکاپوی برگزاری کنگره ۱۲ هزار شهید
  • جانشین سپاه حضرت ابوالفضل (ع) لرستان منصوب شد
  • فرمانده کل سپاه: ۱۰۰ هزار نفر از کارکنان سپاه مسکن ندارند (فیلم)
  • سردار سلامی: در سپاه ۱۰۰ هزار نفر فاقد مسکن هستند
  • خبر خوش سردار سلامی برای کارکنان سپاه پاسداران