Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «طرفداری»
2024-04-28@07:22:48 GMT

نکات آماری جالب هفته پانزدهم لیگ برتر انگلیس

تاریخ انتشار: ۱۳ آذر ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۵۸۹۲۸۸۳

نکات آماری جالب هفته پانزدهم لیگ برتر انگلیس

سیزدهمین برد متوالی منچسترسیتی، سومین گل به خودی لویس دانک و پیروزی منچستریونایتد در مقابل آرسنال در روز درخشش داوید ده خیا از جمله نکات جالب هفته پانزدهم لیگ برتر انگلیس بود.

0
واتفورد در هیچ کدام از 9 دیدار اخیرش در لیگ برتر مقابل تاتنهام موفق به کسب پیروزی نشده و 3 تساوی و 6 شکست ثبت نموده است. این بیشترین بازی در مقابل یک حریف بدون کسب پیروزی است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

1
پل پوگبا برای اولین بار از می 2013 (دیدار یوونتوس مقابل پالرمو) در مسابقات لیگ کارت قرمز دریافت نمود.

1
کریستال پالاس برای اولین بار از ژانویه 2015 موفق به ثبت کلین شیت در دو دیدار متوالی لیگ برتر شد.

1
دومینیک کالورت لوین برای اولین بار در طول دوران حرفه ای اش، در یک دیدار هم گلزنی کرده و هم پاس گل داده است.

1
کریستین اریکسن به 13 بازی بدون پاس گل در لیگ برتر خاتمه داد. وی موفق شد اولین پاس گلش را در لیگ برتر پس از دیدار ابتدایی مقابل نیوکاسل ثبت کند.

2
دیمارای گری موفق به زدن دو گل در 14 بازی اش در فصل جاری شده و این بدین معنی است که وی تا بدین جای کار دو برابر از مجموع 30 حضورش در فصل 2016/17 بیشتر گلزنی کرده است.

3
نیکولاس اوتامندی در 10 دیدار گذشته اش در لیگ برتر 3 گل به ثمر رسانده و این رکوردی بهتر از 64 دیدار قبل از آن در لیگ برتر (2 گل) بوده است.

3
جسی لینگارد در دو دیدار گذشته اش در لیگ برتر سه گل به ثمر رسانده، این در حالیست که در 51 دیدار قبل از آن در لیگ برتر فقط 3 گل به ثمر رسانده بود.

3
لویس دانک سه گل خودی تا اینجای فصل ثبت کرده است. فقط مارتین اشکرتل در فصل 2013/14 (4 گل به خودی) عملکرد بدتری نسبت به وی در لیگ برتر داشته است.

4
آنجلو اوگبونا به چهارمین بازیکن ایتالیایی بدل شد که برای وست هم در لیگ برتر گلزنی می کند. فقط چلسی (5 بازیکن) آمار بهتری دارد.

4
پپ گواردیولا در تمامی چهار مصافش در مقابل وست هم در لیگ برتر پیروز شده است (14 گل زده و 2 گل خورده).

4
گیلفی سیگوردسون در 4 گل تیمش در 4 دیدار اخیر اورتون در لیگ برتر موثر بوده و 2 گل و 2 پاس گل ثبت نموده است. این در حالیست که وی در 10 دیدار ابتدایی اش برای اورتون در لیگ برتر هیچ اثرگذاری نداشت.

5
آلن پاردو به پنجمین مربی بدل شد که حداقل در پنج باشگاه مختلف لیگ برتری مربیگری می کند.

5
داوید سیلوا در 13 بازی برای منچسترسیتی در مقابل وست هم موفق به زدن 5 گل شده است. وی فقط در مقابل نیوکاسل، گل های بیشتری برای منچسترسیتی به ثمر رسانده است.

6
الکساندر لاکازت با به ثمر رساندن 6 گل در مسابقات خانگی در فصل جاری لیگ برتر، بهتر از سایر بازیکنان در این مسابقات عمل کرده است.

6
ادن هازارد 6 بار موفق به گشودن دروازه نیوکاسل در لیگ برتر شده که بیشتر از هر حریف دیگری در این مسابقات است.

7
چارلی آستین در 10 شروع گذشته اش در لیگ برتر موفق به زدن 7 گل برای ساوتهمپتون شده است. وی در دو دیدار گذشته سه گل به ثمر رسانده است.

8
منچستریونایتد بیشتر از هر تیم دیگری موفق به کسب پیروزی در زمین آرسنال در لیگ برتر شده و 8 برد کسب نموده است.

9
ژردان شکـیری در 9 گل تیمش در 11 دیدار اخیرش در لیگ برتر موثر بوده و 4 گل و 5 پاس گل ثبت نموده است.

9
پل پوگبا در 9 گل تیمش در 9 دیدار اخیرش در لیگ برتر موثر بوده و 4 گل و 5 پاس گل ثبت نموده است.

10
کریستال پالاس به اولین تیم لیگ انگلیس از سال 1950 بدل شد که در 10 دیدار متوالی خارج از خانه اش موفق به گلزنی نمی شود. منچسترسیتی در سال 1950 در 12 دیدار متوالی خارج از خانه اش موفق به گلزنی نشد.

10
وست هم پس از گذشت 15 هفته از لیگ برتر انگیس فقط 10 امتیاز کسب نموده است، که بدترین شروع تاریخ آن ها در لیگ برتر است.

11
آلوارو موراتا از شروع فصل گذشته موفق به زدن 11 گل با ضربه سر در مسابقات لیگ شده، که بیشتر از هر بازیکن دیگری در پنج لیگ معتبر اروپایی است.

12
منچستریونایتد به رکورد 12 برد متوالی خانگی آرسنال در لیگ برتر خاتمه داد.

12
فیلیپه کوتینیو در 12 گل تیمش در 10 دیدار اخیرش در لیگ برتر موثر بوده و آمار 7 گل و 5 پاس گل را ثبت نموده است.

13
منچسترسیتی با کسب برد مقابل وست هم موفق شد سیزدهمین برد متوالی اش در لیگ برتر را کسب نماید و با رکورد تاریخ لیگ انگلیس در یک فصل مسابقات مساوی کند. پیش از این ساندرلند (1891/92)، پرستون (1891/92)، آرسنال (2001/02) و چلسی (2016/17) موفق به کسب 13 برد متوالی شده بودند.

13
رافا بنیتز 13 بار در مقابل چلسی در تمامی رقابت ها شکست را تجربه کرده، که بیشتر از هر تیم دیگری بوده است. در 27 مصاف وی در مقابل چلسی، 7 برد، 7 تساوی و 13 شکست حاصل شده است.

14
داوید ده خیا در دیدار مقابل آرسنال، 14 مهار داشت تا با رکورد بیشترین مهار توپ در یک بازی لیگ برتر مساوی کند. فقط تیم کرول (دیدار نیوکاسل مقابل تاتنهام در سال 2013) و ویتو مانونه (دیدار ساندرلند مقابل چلسی در سال 2014) موفق شده بودند که 14 بار مانع گلزنی حریفان شوند.

14
اورتون چهاردهمین برد خانگی خود در مسابقات لیگ برتر در سال 2017 را کسب نمود (18 بازی). فقط آرسنال با کسب 15 برد خانگی عملکرد بهتری در سال 2017 داشته است. چلسی و تاتنهام 13 برد خانگی و منچسترسیتی 12 برد خانگی کسب کرده اند.

15
محمد صلاح در 15 گل تیمش در فصل جاری لیگ برتر موثر بوده و 12 گل و 3 پاس گل ثبت نموده است.

17
در تمامی 17 دیداری که ادن هازارد برای چلسی تحت هدایت آنتونیو کونته در لیگ برتر گلزنی کرده، آبی ها موفق به کسب پیروزی شده اند.

18
فیلیپه کوتینیو موفق شده 18 گل از خارج از محوطه جریمه در لیگ برتر به ثمر رساند. از اولین بازی وی در فوریه 2013، هیچ بازیکنی بیشتر از وی از خارج از محوطه جریمه گلزنی نکرده است.

18
ژوزه مورینیو و آرسن ونگر 18 بار به عنوان مربی مصاف داده اند، که سهم مورینیو 9 برد و سهم ونگر 2 برد بوده و 7 دیدار نیز با نتیجه مساوی خاتمه یافته است.

21
گابریل ژسوس در 21 گل منچسترسیتی طی 24 حضورش در لیگ برتر موثر بوده و 15 گل و 6 پاس گل به نام خود ثبت نموده است.

21
آنتونیو والنسیا در هیچ یک از 21 دیدار گذشته اش در لیگ برتر که موفق به گلزنی شده، شکست نخورده است.

25
از ابتدای فصل گذشته، دوایت گایل 25 گل برای نیوکاسل در مسابقات لیگ به ثمر رسانده که بیشتر از دو برابر هر بازیکن دیگری دیگری است.

25
ادن هازارد 25 گل در تمامی رقابت ها تحت هدایت آنتونیو کونته به ثمر رسانده و رکورددار گلزنی در چلسی تحت هدایت کونته است.

35
از زمان اولین بازی برای منچسترسیتی در سپتامبر 2015، کوین دی بروین موفق شده 35 پاس گل در لیگ برتر دهد. وی بیشتر از هر بازیکن دیگری در 5 لیگ معتبر اروپایی در طول سه فصل اخیر پاس گل داده است.

50
آنتونیو والنسیا زننده پنجاهمین گل منچستریونایتد در تمامی رقابت های فصل جاری (23 دیدار) بود. شیاطین سرخ 6 بازی سریعتر از فصل گذشته و 13 بازی سریعتر از فصل 2015/16 به این عدد دست یافتند.

57
استادیوم آمکس، 57مین زمینی بود که لیورپول در لیگ برتر در آن به میدان رفته است. این تیم موفق به کسب پیروزی در 53 زمین شده و در این زمینه رکورددار لیگ برتر است.

79
فقط 79 ثانیه بین گل اول و دوم لیورپول مقابل برایتون فاصله بود.

144
آنجلو اوگبونا در 144مین حضورش در مسابقات لیگ (سری آ و لیگ برتر) سرانجام موفق به ثبت اولین گلش شد.

منبع: طرفداری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۸۹۲۸۸۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

خوشحالی ستاره سیتی: همه باید از ما بترسند

به گزارش "ورزش سه"، منچستر سیتی شب گذشته در چهارچوب رقابت‌های هفته نوزدهم لیگ برتر انگلیس روبروی برایتون به میدان رفت و موفق شد این تیم را با نتیجه پرگل 0-4 از سر راه بردارد تا یک پیروزی مهم را به دست آورده باشد.

فودن ستاره بی چون و چرای تیمش در این بازی بود و موفق شد دو گل در این بازی به ثمر برساند تا مثل چند هفته اخیر در کسب پیروزی‌های مهم در لیگ برتر برای تیمش تاثیرگذار بوده باشد و نشان دهد که به یکی از مهره‌های کلیدی و بسیار مهم پپ گواردیولا تبدیل شده است.

فودن پس از پایان بازی در گفتگو با اسکای اسپورت اظهار داشت:« من خودم را در نقش مهاجم نوک می‌بینم. این که می‌توانم به فضای میانی زمین بیایم کمک بسیاری می‌کند.  اینکه در کنار بهترین بازیکن جهان مانند کوین دی‌بروینه بازی می‌کنم هم کمک زیادی می‌کند. از حضور در میانه زمین لذت می‌برم چون اینجایی است که می‌خواهم باشم.

من می‌توانم گل‌های زیادی به ثمر برسانم و موقعیت‌های زیادی خلق کنم. از فوتبالم لذت می‌برم و با آزادی عمل بازی می‌کنم. فکر می‌کنم ما در نیمه اول به خاطر سبک بازی و حملات‌مان برای هر تیمی ترسناک بودیم. حالا نباید جلوتر از خودمان حرکت کنیم و باید بازی به بازی پیش برویم تا بتوانیم جام را به دست آوریم. الان باید دوباره آماده شویم.»

دیگر خبرها

  • فرازبام به دنبال بقا/ دربی اصفهان در نقش‌جهان
  • سپاهان قبل از دیدار با پرسپولیس قربانی داد
  • وست هم - لیورپول؛ ترکیب رسمی
  • احمدزاده بازی با پرسپولیس را از دست داد
  • ترکیب احتمالی چلسی برای بازی با استون ویلا
  • قهرمانی بدون شکست آرسنال در ورزشگاه وایت هارت لین (25 آوریل، 2004) / فیلم
  • خوشحالی ستاره سیتی: همه باید از ما بترسند
  • محبی نبود، رونالدو گل 3 امتیازی زد
  • کامبک به یادماندنی منچستریونایتد مقابل تاتنهام با گل های رونالدو و رونی (لیگ برتر انگلیس - 2009/4/25) / فیلم
  • شکست‌ناپذیران؛ 20 سال از آخرین قهرمانی آرسنال در لیگ برتر انگلیس گذشت / عکس