Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری آریا»
2024-04-19@07:05:32 GMT

5 ترکيب برتر در فيفا 18

تاریخ انتشار: ۱۹ آبان ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۵۸۹۳۰۰۰

5 ترکيب برتر در فيفا 18

خبرگزاري آريا - هر ساله تمام کاربران سري فيفا، براي رسيدن به ترکيبي مطمئن براي بازي کردن در مقابل يک رقيب قدرتمند، تلاش مي کنند. چينش ترکيب، همانند اهميت بالاي خود در فوتبال واقعي، در سري فيفا نيز از اهميت فوق العاده بالايي برخوردار بوده و در پيروزي شما در طول بازي ها، تاثير بسزايي خواهد داشت.
با 25 حالت از پيش تعين شده و بي نهايت امکانات موجود براي شخصيت سازي ترکيب تيم انتخابي توسط شما، فيفا 18 راه هاي تاکتيکي فراواني را براي پيروزي مقابل شما قرار مي دهد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


چينش ترکيب ها، با توجه به مهره و تيمي که در اختيار داريد، تغيير خواهد کرد اما در مجموع چند روش براي بهبود عملکرد تيم شما در اين بخش وجود دارد که در ادامه به آن ها خواهيم پرداخت.
5-2-1-2اين چينش ترکيب، شرايط مناسبي را براي شما در دفاع و حمله پديد مي آورد. البته براي موفقيت در استفاده از اين چينش، نياز به به مهره هاي خوب در اکثر پست ها داريد.
سه دفاع وسط که دو نفر از آن ها نقش دفاع آخر را ايفا مي کنند، نقش بسزايي در جلوگيري از موقعيت هايي نظير تک به تک و يا جا ماندن دفاع ها خواهد شد. همچنين دو دفاع کناري نيز به دليل عدم وجود هافبک هاي کناري، در حمله هاي تيم شما شرکت خواهند کرد و به همين دليل و به خاط رفت و برگشت هاي زيادي وشرکت در دفاع و حمله، نياز به سرعت بالا و استقامت خوبي دارند.

وجود دو هافبک مياني قدرتمند نيز باعث خواهد شد تا توپ ها در دفاع و حمله با سرعت بالايي انجام شود. همچنين يک هافبک تهاجي با قابليت دربيلينگ و سرعت بالا، اين ترکيب را کامل خواهد کرد.
هافبک تهاجمي با مشخصات ذکر شده، توپ را در پشت محوطه جريمه حريف از هافبک هاي مياني دريافت کرده و با مهارت خود، به شخصه براي حمله مستقيم و يا رساندن توپ به مهاجمين، تلاش مي کند.
اين روش بازي بيشتر براي افرادي مناسب است که علاقه زيادي براي بازي با سيستم ضد حمله دارند. در صورتي که حريف قدرتمندي از نظر تهاجمي در روبروي شما قرار گرفته است، اين چينش، انتخاب خوبي براي شما بشمار مي رود.
رئال مادريد و چلسي، بهترين گزينه براي اين چينش هستند.بهتر است تا براي گرفتن بهترين نتيجه با اين ترکيب، به صورت دستي اقدام کنيد.4-2-3-1 عريضاين سيستم بازي، در صورت استفاده از تيم هاي قدرتمند، يکي از کارآمد ترين چينش ها براي پيروزي در بازي هاي سخت به شمار مي رود. به دليل تک مهاجمه بودن اين چينش، به يک هافبک تهاجمي با قابليت هاي فيزيکي و سرعتي بالايي نياز خواهيد داشت که جدا از توانايي گرفتن توپ از مدافعان حريف، توانايي رساندن توپ به تنها مهاجم نوک تيم را داشته باشد.
هافبک هاي دفاعي حاضر در اين ترکيب نيز به صورت لايه دفاع براي دريافت توپ از خط مياني حريف، کاربرد دارند. اين دو هافبک، حمله تيم مقابل را در همان منطقه مياني از بين برده و توپ را به هافبک هاي کناري يا هافبک تهاجمي که در پشت مهاجمان ايفا نقش مي کند، مي رسانند.

در اين ترکيب بهتر است تا جاي ممکن، از انتقال هافبک هاي دفاعي به بخش دفاعي سيستم حريف خودداري کنيد. در صورت انجام اين اتفاق و عدم وجود سرعت کافي در خط مياني شما، فضاي فوق العاده زيادي براي بهره برداري تيم حريف به وجود خواهد آمد.
با توجه به اين نکته که از تمامي سمت هاي موجود براي مهاجم نوک توپ ارسال مي شود، بازيکن اين پست جدا از قابليت دريافت بالاي توپ ها، بايد مهارت خاصي در تمام کنندگي ضربات نيز داشته باشد.
اين ترکيب براي تيم هايي که در ابتداي بخش مربيگري با ضعف در سيستم دفاعي روبرو هستند نيز گزينه بسيار مناسبي محسوب مي شود.اين روش براي حفظ نتيجه بسيار کارآمد است.بازيکنان در اين سيستم با توجه به فعاليت کمتر، دير خسته خواهند شد و اين موضوع در اواخر بازي به نفع شما خواهد بود.4-3-3چينش هاي متفاوتي از سيستم چهار-سه-سه در فيفا 18 حضور دارند که نمونه holding آن، بهترين کارايي را در اين بازي از خود نشان مي دهد. اين سيستم با وجود دو وينگر سرعتي، حملات سريع و ضربتي زيادي را براي شما فراهم خواهد کرد. همچنين يک هافبک دفاعي نيز در نيمه زمين خودي حضور داشته که ضعف هاي دفاعي شما را به خوبي پوشش خواهد داد.
به دليل عدم وجود هافبک تهاجمي، شما به دفاع هاي کناري سرعتي و هافبک هاي مياني با دقت بالا نياز داريد تا توپ را به راحتي به وينگر ها برسانند. استفاده مکرر از حملاتي که از جناحين و با استفاده از دفاع هاي کناري آغاز مي شود، راه حل خوبي براي گلزني در اين نوع چينش است.

همچنين سيستم چهار.سه.سه هجومي نيز در صورت داشتن مهره هاي دفاعي مناسب، براي شما در صورت داشتن مراحل بالا در قطع توپ حريف، گزينه مناسبي خواهد بود.
در اين سيستم، يک هافبک تهاجمي در جلوي هافبک هاي مياني به ترکيب شما اضافه شده که کار شما را در رساندن توپ به مهاجم و وينگرها، راحت تر خواهد کرد.
هافبک دفاعي شما بايد از قابليت تخريب توپ بالايي بهره ببرداين ترکيب براي تيم هايي با وينگرهاي سرعتي مانند بايرن مونيخ، منچستر سيتي و ناپولي پيشنهاد مي شود.3-5-2اين چينش، از جمله ترکيب هايي محسوب مي شد که جاي خود را در فوتبال مدرن از دست داده بود. چندسالي مي شود که تئوريسين هايي مانند آنتوني کونته و ژوزه مورينيو، استفاده هاي مناسبي از اين نوع چينش کرده اند که منجر به نتيجه گيري مناسب تيم هاي اين مربيان شده است.
حال، اين روش که به عنوان يک چينش دفاعي شناخته مي شود، جاي زيادي بين علاقه مندان سري فيفا و به خصوص فيفا 18 پيدا کرده است. دو هافبک دفاعي و سه دفاع کناري، به خوبي شما را در زمينه دفاع وسط بيمه خواهند کرد.
حضور پرتعداد بازيکن محوطه جريمه شما و جلوي آن، زمينه را براي حمله هاي تيم حريف با استفاده از هافبک هاي تهاجمي مياني از بين مي رود. البته بهتر است تا دفاع و حتي هافبک هاي کنار شما، از سرعت بالايي براي شرکت در دفاع و جبران ضعف نبود دفاع کناري در اين سيستم، بهره ببرند.

در بخش حمله نيز، يکي از هافبک هاي دفاعي که خصوصيت تهاجمي قدرت مندي نيز دارد (پاول پوگبا در منچستر يونايتد)، وظيفه انتقال توپ به وينگر ها و هافبک تهاجمي شما را بر عهده خواهد کرد.
در صورت موفقيت در انتقال توپ به هافبک هاي کناري خلاق خود يا هافبک مياني هجومي، تيم شما از يک حمله با تعداد زيادي بازيکن بهره خواهد برد که در صورت مهارت شما در زدن ضربات و کشيدن سانتر، در نهايت به زدن گل هاي زيادي منجر خواهد شد.
اين سيستم براي بازي در مقابل تيم هايي با محوريت هافبک تهاجمي مانند منچستر سيتي و آرسنال، گزينه مناسبي به شمار مي رود.منچستر يونايتد و بارسلونا، تيم هاي خوبي براي استفاده از اين ترکيب هستند.بهتر است تا در اين ترکيب، يکي از هافبک هاي دفاعي شما، مهارت هاي مناسبي در حمله براي شرکت در ضد حملات نيز داشته باشد.4-1-2-1-2اين نوع چينش به نوعي متعادل ترين سيستم ترکيب چيني در فيفا 18 به شمار مي رود. شما تقريباً در تمام نقاط زمين حضور داشته و بر تمامي نواحي آن، کنترل کافي خواهيد داشت.
به دليل پخش شدن بازيکنان در سرتاسر زمين، اين ترکيب روش خوبي براي پخش توپ و استفاده از شکاف هاي تيم حريف و اشتباهات تيم مقابل در پاسکاري محسوب مي شود.

شما با توجه به موقعيت بازي، در اين ترکيب، مي توانيد توپ را از طريق هافبک مياني قدرتمند به گوشه ها و يا مهاجمين رسانده و يا حتي براي حفظ نتيجه، توپ را در زمين خودي به گردش در بياوريد.
اين روش نياز به دقت بالاي شما در پاسکاري داشته و بهتر است تا براي حفظ نظم ترکيب، از جا به جا کردن محل بازي بازيکنان، تا حد زيادي خودداري کنيد. هافبک دفاعي و هجومي حاضر در اين ترکيب، به نوعي موتور تيم شما بوده و نياز به مهارت بالايي در پخش توپ و حتي بلوکه کردن توپ تيم رقيب دارند.
باشگاه هايي مانند بارسلونا و منچستر سيتي گزينه مناسبي براي استفاده از اين ترکيب محسوب مي شوند.در صورت مبتدي بودن، اين ترکيب، روش مناسبي براي يادگيري بازي فيفا 18 است.

منبع: خبرگزاری آریا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۸۹۳۰۰۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ترکیب رضا عنایتی برای تقابل خاص

به گزارش "ورزش سه"، در یکی از بازی‌های هفته بیست و چهارم لیگ برتر، پیکان در ورزشگاه دستگردی میزبان هوادار تهران است.

رضا عنایتی سرمربی پیکان مقابل تیمی قرار می‌گیرد که زمانی مالکیت آن را بر عهده داشت و آن را به لیگ برتر آورد و حالا یک تقابل خاص و خساس با این تیم دارد.

ترکیب پیکان به این شرح است:
محمد ناصری، دانیال جهانبخش، سامان نریمان جهان، غلامرضا ثابت ایمانی، حامد پاکدل، فرشید اسماعیلی، علی باقری، محمد ستاری، محمد آژیر، محمد جواد آزاده و محمدحسین فلاح

دیگر خبرها

  • مصدوم رباط صلیبی تراکتور برگشت (عکس)
  • 24 هفته صبر و یک تغییر تیم برای گلزنی!
  • ترکیب پرسپولیس برای دیدار حساس برابر صنعت نفت
  • ترکیب رضا عنایتی برای تقابل خاص
  • پست جدید ستاره استقلال را به پرواز درآورد
  • پست جدید ستاره استقلال را به پرواز درآورد (عکس)
  • ترکیب الهلال برای رسیدن به ستاره پنجم آسیا
  • حمایت استقلالی‌ها از آخرین احضارشده به کمیته اخلاق!
  • لیگ برتر تا هفته پایانی بدون VAR/ دلیل مخالفت فیفا مشخص شد
  • عکس| اعتراض شدید هافبک استقلال به سهیل مهدی