Web Analytics Made Easy - Statcounter

سرجی روبرتو ، مدافع-هافبک اسپانیایی بارسلونا می‌گوید روند تمدید قراردادش روی مسیر درستی قرار دارد. روبرتو می‌گوید با دو پسته بودن کنار آمده است .

خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام :

سرجی روبرتو ، مدافع-هافبک اسپانیایی بارسلونا می‌گوید روند تمدید قراردادش روی مسیر درستی قرار دارد. روبرتو می‌گوید با دو پسته بودن کنار آمده و هدفش فقط بازی کردن است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

روبرتو که دو سه فصلی می‌شود به یکی از ارکان ترکیب بارسا تبدیل شده، به تازگی مصدومیت نسبتا شدیدش را پشت سر گذاشته و پس از حضوری ثابت در ترکیب تیم در بازی ابتدای هفته مقابل سلتاویگو، خودش را برای بازی با اسپورتینگ لیسبون آماده می‌کند. به گزارش mundodeportivo، روبرتو که در کنار والورده در کنفرانس مطبوعاتی پیش از بازی شرکت کرده بود، به خبرنگاران گفت:

بازی فردا به لحاظ جدولی برای ما اهمیتی ندارد چون از قبل صعودمان به عنوان تیم اول را قطعی کرده‌ایم اما می‌توانیم از این بازی برای پیشرفتمان استفاده کنیم. حریف برای پیروزی هر کاری خواهد کرد و ما نیز برای رقم زدن یک پایان خوش به مرحله گروهی وارد میدان می‌شویم. چنین بازی‌هایی برای بازیکنان ذخیره و تیم دوم فرصت بسیار خوبی است. شخصا پس از چهار هفته دوری از میادین، در کوپا دل ری و لالیگا بازی کردم و امیدوارم برای بازی فردا کاملا آماده باشم.

تمدید قراردادم؟

روی روال است. در هر مذاکره‌ای جلسات گفتگو وجود دارد و مطمئنم طرفین یکدیگر را درک خواهند کرد. با چند پسته بودن کنار آمده‌ام. می‌خواهم بازی کنم و کمک حال تیمم باشم. چه به عنوان یک مدافع کناری چه یک هافبک. در هر پستی که باشم، نهایت توانم را در زمین می‌گذارم. فصل گذشته دقایق زیادی به میدان رفتم و امسال می‌خواهم حتی بیشتر بازی کنم. همیشه تلاش می‌کنم بهترین بازی‌ام را انجام دهم.

مصدومیت اومتیتی؟

نبودن او خبر خوبی برای ما محسوب نمی‌شود اما ما ترکیب بزرگی داریم و حالا که سامو نیست، بقیه جایش را به خوبی پر خواهند کرد.

جدایی ماسکرانو؟

اطلاعی ندارم. با او در این باره حرف نزده‌ام. نسلون سمدو؟ نلسینیو خیلی زود با شهر و سبک بارسا تطابق پیدا کرده و خرید او یک موفقیت فوق العاده بوده است.

اسپورتینگ هنوز شانس صعود دارد و طبعا فردا با تمام توان به میدان می‌آید. اگر آنها پیروز شوند و یووه نبرد، احتمال دارد به دور بعد صعود کنند.

رفتن به جام جهانی روسیه؟

قبلا خوش شانس بودم که در تیم‌های زیر ۱۷ و ۲۰ سال اسپانیا به جام جهانی رفتم و تجربه یک جام جهانی با تیم بزرگسالان بسیار زیبا خواهد بود. با جولین راحتم و از کار با او خوشحالم. رفتن به جام جهانی یکی دیگر از اهدافم در این فصل خواهد بود. اگر رفتم، بسیار قدردان جولین خواهم بود.

سبک بازی بارسا؟

مشخصا هر تیمی جای پیشرفت دارد. اما برای پیشرفت همیشه بهتر است نتایج خوبی بگیرید. در حال حاضر وضعیت بسیار خوبی در لالیگا، کوپا دل ری و لیگ قهرمانان اروپا داریم. هنوز بخش عمده فصل باقی مانده و تکلیف قهرمانی لالیگا هم مشخص نشده. بنابراین تا پایان فصل خواهیم جنگید. ترکیب بسیار خوبی داریم و امیدوارم مصدومان هم خیلی زود به آمادگی برسند. حالا که سرما هم در حال رسیدن است، طبعا مصدومیت‌ها بیشتر خواهد بود.

منبع: پارس فوتبال

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت parsfootball.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس فوتبال» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۸۹۳۲۳۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تاریخ‌سازی وینیسیوس: جوان‌ترین کاپیتان تاریخ برزیل

به گزارش "ورزش سه"، در یکی از مهم‌ترین دیدارهای دوستانه امشب، دو تیم برزیل و اسپانیا به مصاف همدیگر می‌روند. این بازی قرار است با یک اتفاق ویژه برای ستاره رئال مادرید همراه باشد.

با تأیید خبرنگاران نزدیک به تیم ملی برزیل، وینیسیوس جونیور کاپیتان سلسائو در بازی امشب خواهد بود. او دیروز در جریان کنفرانس مطبوعاتی مربوط به این بازی، در پاسخ به سوالی درباره توهین‌های نژادپرستانه شروع به گریه کرد.

او روز گذشته در این مورد گفته بود: «فکر می‌کنم آنها باید کمتر در مورد هر کاری که من در زمین انجام می‌دهم صحبت کنند. البته باید پیشرفت کنم اما فقط ۲۳ سال دارم و این یک روند طبیعی است. من برزیل را در جوانی ترک کردم و نتوانستم چیزهای زیادی در مورد نژادپرستی یاد بگیرم. اینجا در اسپانیا می‌توانید تحصیل کنید. هر دفعه تمایل کمتری به بازی پیدا می‌کنم و اراده‌ام کمتر می‌شود. من می‌خواهم به مبارزه ادامه دهم. فقط می‌خواهم فوتبال بازی کنم و هر کاری بتوانم برای خانواده‌ام انجام دهم.»

وینیسیوس با بستن بازوبند کاپیتانی در بازی امشب در سانتیاگو برنابئو که با شعار قوی‌تر شدن تعهدات برای مبارزه با نژادپرستی برگزار می‌شود، با ۲۳ سال تبدیل به جوان‌ترین کاپیتان تاریخ تیم ملی برزیل خواهد شد.

دیگر خبرها

  • علی داوودی: المپیک سخت است،اگر کامل آماده باشم و روحیه‌ام خوب باشد اتفاق‌های خوبی را رقم می‌زنم
  • سانیول: همه می‌گفتند از تیم ملی گرجستان برو
  • مسی: تا زمانی که بتوانم مفید باشم، به فوتبال ادامه می‌دهم؛ تمام رویاهایم را محقق کرده‌ام
  • روبرتو مارتینز: پرتغال حالا برای یورو آماده‌تر است
  • مورینیو: در ساختار اشتباه نباید نقش فراتر از مربی ایفا کرد؛ می‌خواهم انتخاب درستی داشته باشم
  • شجاع خلیل زاده: آرزوی من قهرمانی با تراکتور است
  • تاریخ‌سازی وینیسیوس: جوان‌ترین کاپیتان تاریخ برزیل
  • ملی پوش شهداب: می‌دانستیم مقابل ارومیه کار سختی داریم/ می‌خواهم در تیم ملی بهترین خودم باشم
  • امباپه: حرف شوامنی در مورد من درست بود!
  • امباپه: بله، اسپانیایی‌ها من را بیشتر خواهند دید!