Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فردا»
2024-04-25@00:33:01 GMT

شهادت یک مرزبان در منطقه مرزی ماکو

تاریخ انتشار: ۱۳ آذر ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۵۸۹۳۸۳۴

بهرام قاسمی در این‌باره گفت: در پی حادثه تیراندازی که عصر امروز (دوشنبه) در شمال منطقه مرزی ماکو رخ داد و به شهادت یک مرزبان و زخمی‌شدن چند تن دیگر انجامید، وزیر امور خارجه ترکیه در تماس تلفنی با دکتر محمدجواد ظریف وزیر امور خارجه کشورمان که اکنون در مسکو حضور دارد، ضمن اظهار همدردی و تسلیت به مناسبت شهادت یکی از مرزبانان کشورمان گفت که تروریست‌های پ.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

ک.ک عامل این حادثه بوده‌اند.

خبرگزاری ایسنا: سخنگوی وزارت امور خارجه از تماس تلفنی مولود چاووش‌اوغلو وزیر خارجه ترکیه با همتای ایرانی‌اش در پی تیراندازی عصر دوشنبه در منطقه مرزی ماکو خبر داد.

بهرام قاسمی در این‌باره گفت: در پی حادثه تیراندازی که عصر امروز (دوشنبه) در شمال منطقه مرزی ماکو رخ داد و به شهادت یک مرزبان و زخمی‌شدن چند تن دیگر انجامید، وزیر امور خارجه ترکیه در تماس تلفنی با دکتر محمدجواد ظریف وزیر امور خارجه کشورمان که اکنون در مسکو حضور دارد، ضمن اظهار همدردی و تسلیت به مناسبت شهادت یکی از مرزبانان کشورمان گفت که تروریست‌های پ.ک.ک عامل این حادثه بوده‌اند.

وی افزود: به گفته وزیر خارجه ترکیه، ماموران این کشور در حال پیگیری مسئله هستند و نتیجه را به اطلاع مقامات ایرانی خواهند رساند. همچنین وزیر کشور ترکیه هم به سفیر جمهوری اسلامی در آنکارا اطمینان داده است که موضوع با جدیت در حال پیگیری است و نتیجه اعلام خواهد شد.

سخنگوی وزارت امور خارجه اظهار کرد: علت دقیق حادثه توسط نیروهای ذیربط و وزارت امور خارجه در دست بررسی و پیگیری است.

قاسمی گفت: تعداد مجروحان این حادثه چهار تن بود که توسط نیروهای ترکیه به بیمارستان قارص منتقل شدند و تحت درمان قرار گرفتند.

منبع: فردا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.fardanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فردا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۸۹۳۸۳۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اتحادیه اروپا باید رژیم اسرائیل را تحریم کند

وزیر امور خارجه گفت: اتحادیه اروپا باید مسوولانه عمل کرده و رژیم اسراییل را تحریم کند.

به گزارش مشرق، «حسین امیرعبداللهیان» وزیر امور خارجه کشورمان در واکنش به تصمیم اتحادیه اروپا برای وضع تحریم علیه ایران در حساب رسمی خود در برنامه ایکس نوشت: مایه تأسف است که اتحادیه اروپا در ایجاد محدودیت غیرقانونی بیشتر علیه ایران سریع تصمیم می‌گیرد، فقط به این دلیل که ایران از حقش برای دفاع از خود در برابر تجاوزات گستاخانه رژیم اسرائیل استفاده کرده است.

وزیر امور خارجه همچنین نوشت: اتحادیه اروپا نباید از توصیه واشنگتن برای رضایت رژیم جنایتکار اسرائیل پیروی کند. در حالی که رژیم اسرائیل به نسل‌کشی فلسطینیان با ارتکاب جنایات جنگی ترکیبی و حملات موشکی و ایجاد قحطی ادامه می‌دهد، واکنش اتحادیه اروپا به آن تقریباً چیزی بیش از کلمات توخالی نیست.

امیرعبداللهیان تصریح کرد: اتحادیه اروپا باید مسوولانه عمل کرده و رژیم اسرائیل را تحریم کند.

دیگر خبرها

  • محکومیت تکرار تقاضای غیرقانونی قضات آرژانتینی درباره اتباع کشورمان
  • وزیر امور خارجه انگلیس در نقش آشپز (فیلم)
  • اتحادیه اروپا باید رژیم اسرائیل را تحریم کند
  • واکنش سخنگوی وزارت امور خارجه به حادثه اصفهان
  • تجاوز دیگری صورت بگیرد قاطع‌تر پاسخ می‌دهیم
  • رایزنی تلفنی وزرای خارجه ایران و پاکستان در آستانه سفر رئیسی به اسلام آباد
  • گفت‌وگوی وزرای خارجه ایران و فنلاند
  • فصل جدید ترکیه-حماس؟
  • گفتگوی تلفنی وزرای خارجه ایران و پاکستان
  • اعلام همبستگی کامل صربستان با ایران