Web Analytics Made Easy - Statcounter

محمد عبدالسلام سخنگوی جنبش انصارالله یمن در سخنانی اماراتی ها را متهم کرد، مقدمات دیدار علی عبدالله صالح را با سعودی ها فراهم کردند تا کودتا را رقم بزند.

ایران آنلاین / به گزارش شبکه تلویزیونی الجزیره، محمد عبدالسلام سخنگوی جنبش انصارالله یمن گفت: ما فکر نمی کردیم علی عبدالله صالح دست به این گونه اقدامات بزند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

نامه های رمزی میان صالح با امارات، روسیه و اردن وجود دارد. او در نامه هایی به روسیه درباره قطعنامه های شورای امنیت سخن گفته و از این کشور خواسته بود تا نام وی را از فهرست تحریم های سازمان ملل خارج کند.

وی افزود: ما اطلاعاتی داریم که نشان می دهد علی عبدالله صالح به دنبال اقدامات نگران کننده ای بود. ما فکر نمی کردیم که او به دنبال تحویل دادن صنعا به متجاوزان باشد.این یک خیانت غیر اخلاقی علیه ملت یمن بود.
عبدالسلام  با این حال تاکید کرد: ما فکر می کنیم در حزب کنگره یمن انسان های شریف زیادی حضور دارند و می توانیم با این افراد همکاری داشته باشیم. هرچند که علی عبدالله صالح همه کانال های گفتگو را قطع کرده بود. وی افزود: هر فردی از حزب کنگره که به دنبال تجاوز باشد، او را سرجای خود خواهیم نشاند.
عبدالسلام تاکید کرد: اماراتی ها در درگیری های داخلی در یمن حضور دارند و می خواهند جای پای آمریکا را در منطقه تقویت کنند.
 

 

منبع: ایران آنلاین

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ion.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایران آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۸۹۳۹۶۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ادعای اوکراین: توطئه ترور زلنسکی توسط عوامل روسیه خنثی شد

سرویس امنیتی اوکراین (SBU) روز سه شنبه مدعی شد که توطئه «عوامل روسیه» برای ترور رئیس‌جمهور و دیگر مقامات ارشد را خنثی کرد.

به گزارش فارس؛ نهاد اطلاعاتی اوکراین ادعا کرد که تعدادی از عوامل روسیه در حال توطئه برای ترور ولودیمیر زلنسکی بودند.

سرویس امنیتی اوکراین مدعی شد که ماموران روسی در سرویس گارد دولتی اوکراین را در حال طراحی ترور زلنسکی و سایر مقامات ارشد دولتی دستگیر کرده است.

مقامات اوکراینی در شرایطی این ادعا را مطرح کردند که روسیه واکنشی به این ادعا نشان نداده است.

کانال عصر ایران در تلگرام

دیگر خبرها

  • ادعای اوکراین: توطئه ترور زلنسکی توسط عوامل روسیه خنثی شد
  • پلیس در اجرای «طرح نور» هوشمندانه و با ظرافت اقدام کند
  • فیلمی از سخنرانی قرائتی؛ هر کاری که دشمن را جر بدهد، عمل صالح است
  • (ویدئو) محسن قرائتی: هر کاری که دشمن را جر بدهد، عمل صالح است
  • ببینید | حجت‌الاسلام قرائتی: هر کاری که دشمن را جر بدهد، عمل صالح است
  • وعده مهم انصارالله یمن برای آغاز عملیات در دریای مدیترانه/ هشدار مجارستان درباره وقوع جنگ جهانی سوم/ وقوع حادثه امنیتی در نزدیکی کاخ سفید/ افزایش سطح هشدار برای 5 سفارتخانه کره جنوبی
  • پایداری شبکه برق شادگان
  • جهاد اسلامی: شاهد ساعات حساس و تعیین‌کننده در جریان مذاکرات با اشغالگران هستیم
  • انصارالله یمن پیشنهاد میزبانی صنعا از دفتر سیاسی حماس را داد
  • محور بندر امام آبادان بازگشایی شد