Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش پارس نیوز،

محمدرضا حاجی‌بیگی در مورد جلسه امروز (دوشنبه) هیئت مدیره باشگاه پرسپولیس اظهار داشت: در جلسه امروز که تقریباً ساعت 14 به اتمام رسید موضوعات مطرح شده و قبلاً تصمیم‌گیری شده مورد بحث و تبادل نظر قرار گرفت. یکی دو موضوع دیگر هم مربوط به آینده بود که در مورد آن هم صحبت و دوستان نظر دادند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

موضوع خاص  و جدید نداشتیم و جلسه حالت روزمرگی داشت. ما قبلاً قرارداد‌هایی داشتیم که آنها را در این ایام رفع و رجوع کردیم.

وی در واکنش به این پرسش که «آیا حقیقت دارد که حسین هدایتی پول‌هایی را که به باشگاه پرسپولیس کمک کرده را از این باشگاه طلب کرده است؟»، خاطر نشان کرد: حقیقتاً در این مورد آقای گرشاسبی صحبت‌هایی انجام داده است که به زودی از طریق سایت باشگاه در اختیار رسانه‌ها و هواداران قرار خواهد گرفت.

عضو هیئت مدیره باشگاه پرسپولیس در رابطه با حضورش در سمت مسئول نقل‌وانتقالات و بخش اقتصادی این باشگاه به‌عنوان جانشین محمد ترکاشوند نیز یادآور شد: اینکه حالا جانشین او شده باشم یا نه، این‌طور نیست بلکه همه اعضای هیئت مدیره در هر بخشی بتوانند به باشگاه پرسپولیس کمک کنند از این کار دریغ نخواهند کرد. من هم از این قاعده مستثنی نیستم و وظایفی را که برعهده‌ام قرار گرفته، انجام خواهد داد و مشکل خاصی وجود ندارد.

وی در پاسخ به این پرسش که آیا او امور اقتصادی باشگاه پرسپولیس را در دست خواهد گرفت یا نه، تصریح کرد: نه به طور مستقیم، اما فعلاً کارهای مربوط به این بخش را انجام خواهم داد تا فرد مناسب را برای این سمت پیدا کنیم.

حاجی‌بیگی در مورد اینکه قرارداد برانکو دقیقاً چه زمانی تمدید خواهد شد، گفت: ما تقریباً صحبت‌های لازم را با برانکو کرده‌ایم. با توجه به اینکه وزیر ورزش، اعضای هیئت مدیره، بازیکنان پرسپولیس و هواداران این تیم همگی موافق ادامه کار برانکو هستند، مشکلی برای تمدید قرارداد ایشان وجود ندارد و ان‌شاءالله تا اواسط هفته آینده این موضوع نهایی خواهد شد.

عضو هیئت مدیره باشگاه پرسپولیس در مورد آخرین وضعیت احمد نوراللهی نیز خاطر نشان کرد: در مورد نوراللهی هم اعضای هیئت مدیره و هم مسئولان وزارت ورزش رایزنی‌هایی با اداره نظام وظیفه داشته‌اند و امیدواریم این تلاش‌ها نتیجه دهد. اگر شرایطی پیش بیاید که نوراللهی بعد از پایان فصل راهی دوران آموزشی خدمت سربازی شود، عالی است.

وی در پایان راجع به اینکه قرارداد 12 بازیکن پرسپولیس در پایان فصل به اتمام می‌رسد و دقیقاً چه زمانی برای تمدید قرارداد آنها اقدام خواهد شد، اضافه کرد: در این مورد مشکل خاصی وجود ندارد و فکر نمی‌کنم بازیکنی تمایل به جدایی از پرسپولیس داشته باشد. البته در مورد مسائل فنی حرف اول و آخر را برانکو می‌زند و او هر بازیکنی را که به باشگاه اعلام کند در مورد تمدید قراردادش اقدام خواهد شد.

 

منبع: پارس نیوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.parsnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۸۹۴۰۲۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سلطان گلزنی به استقلال و پرسپولیس کیست

به گزارش "ورزش سه"، علیرضا نقی‌زاده از معدود فوتبالیست‌های تبریزی است که در لیگ برتر حضور دارد و خارج از تیم تراکتور فوتبال حرفه‌ای خود را دنبال می‌کند. او روز گذشته یک گل در ضربات پنالتی وارد دروازه پرسپولیس کرد و یک بار هم در دقیقه 120 دروازه قرمزها را گشود تا نقش پررنگی در پیروزی تیمش داشته باشد.

حالا نقی‌زاده در گفتگو با تسنیم ادعای جالبی مطرح کرده و می‌گوید هیچ بازیکنی به اندازه او دروازه دو تیم سرخابی را باز نکرده است: من چهار گل به پرسپولیس و چهار گل به استقلال زده‌ام و فکر نمی‌کنم بازیکنی باشد که هشت گل به این دو تیم زده باشد. این برای من یک دستاورد بزرگ است و خدا را شکر می‌کنم.

اشاره او به گل‌هایی است که با پیراهن گسترش فولاد و سیاه جامگان وارد دروازه استقلال کرده و در سالهای گذشته نیز با آلومینیوم اراک موفق شده چهره یک بازیکن گلزن را به این دو تیم نشان دهد.

البته شاید این ادعای او با پاسخ سایر بازیکنان هم مواجه شود، آنهایی که احتمالا مدعی گل‌های بیشتر به پرسپولیس و استقلال هستند و به این سادگی حرف نقی زاده را قبول نخواهند کرد.

دیگر خبرها

  • بمب پرسپولیس در تبریز منفجر می شود؛ مهدی ترابی پایان فصل در تراکتور؟
  • فشنگچی: تمرکز تیم روی دیدارهای آتی باشد نه قرارداد اسمار
  • قلم قرمز روی شاه ماهی نقل و انتقالات پرسپولیس
  • ستاره پرسپولیس در لیست سیاه اوسمار
  • حمید درخشان: برای تمدید قرارداد اوسمار عجله نکنید
  • عادی نیست که پرسپولیس از تیم دهم جدول ۱۰ گل بخورد | درویش در تمدید قرارداد اوسمار حوصله کند | او تیم را خلع سلاح کرد | آدم به کارهای اوسمار شک می کند
  • سلطان گلزنی به استقلال و پرسپولیس کیست
  • مورایس یک فصل دیگر قرارداد دارد/از شایعه تا واقعیت مذاکره با نویدکیا برای بازگشت به سپاهان
  • قرارداد اوسمار باید تمدید شود
  • پیروزی آلومینیوم شگفتی جام بود/ قرارداد «اوسمار» باید تمدید شود