Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری بسیج از آذربایجان شرقی به نقل از روابط عمومی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان، مهدی محمدزاده، افزود: فرایند داوری این دوره نیز همانند جشنواره اول، در سه مرحله تعریف شده و بر اساس آن، از میان خیل آثار رسیده از سراسر کشور، آثار قوی در ۸ رشته مختلف انتخاب و توسط اساتید مربوطه غربالگری شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی ادامه داد: در مرحله دوم که با دعوت وحضور جمعی از داوران بین‌المللی و کشوری از اصفهان، اهواز، تهران و تبریز انجام یافت، آثار منتخب در مرحله اول، مجددا مورد قضاوت و مداقه هیئت داوری قرار گرفت.

محمدزاده اظهار کرد: در این مرحله که یک روز کامل به طول انجامید، تکلیف برگزیدگان ۵ بخش در رشته‌های تولیدات استودیوئی آکاپلا، انشاد انفرادی، تولیدات استودیوئی زبانهای خارجی، تولیدات استودیوئی موسیقایی و بخش وپژه مدافعان حرم مشخص شده و برترین و قویترین آثار در سه رشته همخوانی قرآن کریم، تواشیح و ابتهال، جهت داوری اجرای زنده این رشته ها، به مرحله نهایی راه یافتند.

رئیس هیئت داوران دومین جشنواره ترنم آسمانی ادامه داد: مرحله نهایی از صبح روز سه شنبه،۱۴ آذرماه با حضور اساتید شاه میوه اصفهانی، دغاغله، ضیائی، باوردی، قوام نیا، پورجمال، یاراحمدی، جباری و بنده حقیر در محل همایش اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان آذربایجان‌شرقی برگزار و حضور عموم علاقمندان به ساحت شریف قرآن و عترت (ع) جهت تلمذ و بهره مندی از اجرای زیبای گروه‌های برتر و مبتهلین، بلامانع است

منبع: بسیج نیوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت basijnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «بسیج نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۸۹۴۰۳۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آغاز بیست و نهمین کنگره قرآن کریم مدارس سمپاد چهارمحال و بختیاری

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای مرکز چهارمحال و بختیاری؛ احسان طاهری گفت: از مجموع هزارو ۳۵۱ دانش آموز سمپادی استان بیش از سی درصد از دانش آموزان در مرحله مدرسه‌ای کنگره قرآنی مدارس سمپاد استان شرکت کردند.
وی افزود: ۲۰۰ دانش آموز سمپادی در رشته قرآئت قرآن کریم، ۱۲۳ دانش آموز در رشته حفظ، ۳۵۰ دانش آموز در رشته مفاهیم شرکت کردند.
وی گفت: ۵۰ نفر از دانش آموزان امتیاز لازم را برای شرکت در مرحله استانی کنگره قرآن کریم کسب کردند که امروز در مرحله استانی با هم به رقابت و برگزیدگان استانی برای معرفی به مرحله قطبی معرفی خواهند شد.

دیگر خبرها

  • آغاز نوزدهمین جشنواره هنر‌های نمایشی در آذربایجان غربی
  • دومین جشنواره بازی‌های بومی محلی میناب در روستای گورزانگ برگزار شد
  • رقابت عشایر در رشته های بومی و محلی جشنواره بین المللی کوچ عشایر
  • رقابت ۵۲ هزار نفر برای ورود به دانشگاه در آذربایجان‌غربی
  • برگزاری‌ مسابقات قرآن دانش‌آموزان و فرهنگیان در یزد
  • مسابقات قرآن دانش‌آموزان و فرهنگیان در یزد برگزار می‌شود
  • آغاز بیست و نهمین کنگره قرآن کریم در چهارمحال و بختیاری
  • آغاز بیست و نهمین کنگره قرآن کریم مدارس سمپاد چهارمحال و بختیاری
  • برگزاری مرحله استانی دومین جشنواره سرود فجر بسیج
  • رقابت ۵۲ هزار نفر برای ورود به دانشگاه در آذربایجان غربی