Web Analytics Made Easy - Statcounter

اجتماع > اجتماعی - ۲ مرد که ۴ سال قبل در اقدامی وحشیانه دختر نوجوانی را مورد آزار و اذیت قرار داده بودند سرنوشت مشابهی پیدا کردند.

درحالي‌كه نخستين متهم مدت‌ها قبل دستگير و اعدام شده بود، دومين نفر نيز به دام افتاد و حالا با تأييد حكم اعدامش در ديوان‌عالي كشور در يك قدمي چوبه دار قرار گرفته است.به گزارش همشهري،‌ رسيدگي به اين پرونده از آبان‌ماه سال 92با شكايت دختري 15ساله و والدينش در پليس آگاهي آغاز شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

دختر نوجوان گفت كه روز قبل 2پسر جوان او را به‌عنوان مسافر سوار خودروي پرايدشان كرده و او را مورد آزار و اذيت قرار داده‌اند.

او ادامه داد: آن روز عصر مي‌خواستم به خانه بروم و در خيابان سوار پرايدي سفيد رنگ شدم. 2پسر جوان سوار پرايد بودند. بعد از طي شدن مسافتي راننده مسيرش را به سوي بزرگراه امام علي تغيير داد و همان موقع جواني كه كنار راننده نشسته بود به صندلي عقب آمد و با چاقو شروع به تهديد كرد. شيشه‌هاي عقب پرايد دودي بود و هيچ‌كس ما را نمي‌ديد.

پسر جوان من را مورد آزار و اذيت قرار داد. دختر نوجوان ادامه داد: هرچه به آنها التماس مي‌كردم كه رهايم كنند فايده‌اي نداشت و در ادامه 2پسر جوان جاي‌شان را با يكديگر عوض كردند و در نهايت من را كنار بزرگراه آزادگان از ماشين بيرون انداختند. آنطور كه دختر نوجوان مي‌گفت در لحظه آخر توانسته بود شماره پلاك خودروي متهمان را ببيند و همين سرنخ باعث دستگيري يكي از متهمان شد.

او در بازجويي‌هاي اوليه به آدم‌ربايي و آزار و اذيت دختر نوجوان با همدستي دوستش اعتراف كرد و گفت: روز حادثه درحالي‌كه همراه دوستم موادمخدر مصرف كرده بوديم دختر نوجوان را سوار خودرويمان كرديم و او را مورد آزار و اذيت قرار داديم و من از دوستم اطلاعي ندارم.

دومين متهم به مكاني نامعلوم گريخته بود و هيچ‌كس از مخفيگاهش اطلاعي نداشت. در اين شرايط متهم در دادگاه كيفري محاكمه و به اتهام آدم‌ربايي و تجاوز به عنف به اعدام محكوم شد. اين رأي مدتي بعد در ديوان‌عالي كشور نيز تأييد و سرانجام جوان متجاوز مهرماه امسال به دار مجازات آويخته شد. با وجود اجراي حكم درخصوص نخستين متهم اما پرونده همچنان باز بود تا اينكه در روز اجراي حكم نخستين متهم، مأموران توانستند متهم ديگر را كه در خانه پدري‌اش مخفي شده بود دستگير كنند. او مدتي قبل در شعبه پنجم دادگاه كيفري يك استان تهران به رياست قاضي بابايي محاكمه شد.

متهم دست داشتن در ربودن و آزار دختر نوجوان را انكار مي‌كرد و سعي داشت خودش را نجات دهد. او گفت: من و دوستم بر سر معامله مواد‌مخدر با يكديگر اختلاف داشتيم و او براي انتقام‌گيري پاي من را به اين پرونده باز كرده است. در اين مدت چون با خانواده‌ام اختلاف داشتم در دماوند زندگي مي‌كردم و وقتي فهميدم همدستم بازداشت شده فكر كردم جرمش قاچاق مواد‌مخدر است.من بي‌گناهم. با وجود انكار‌هاي متهم از آنجا كه همه مدارك و شواهد عليه او بود، قضات دادگاه وي را به اعدام محكوم كردند. متهم به رأي دادگاه اعتراض كرد و پرونده به ديوان‌عالي كشور فرستاده شد. اما سرانجام قضات ديوان اين حكم را تأييد كردند تا متهم در يك قدمي چوبه دار قرار گيرد.

در همین زمینه: ۳۳۰۰ محکوم به اعدام خواستار تجدید نظر در احکامشان شدند طناب دار برگردن قاتل ۱۰ نفر قاتل آتنا در پارس آباد اعدام شد

منبع: همشهری آنلاین

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.hamshahrionline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «همشهری آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۸۹۴۰۵۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

«بازی باطل معاندین» با حکم توماج صالحی؛ هیاهو بر سر هیچ

خبرگزاری مهر -گروه سیاست: پرونده توماج صالحی یکی از موضوعات پیچیده ای بوده که نشان از اشتیاق جریان معاندین و شبکه گفتمان داخلی منافقین با همکاری اپوزیسیون به اعدام کسانی است که توسط همین جریان وارد بازی باطل براندازی شده اند.

اخیراً به یکباره در فضای مجازی موضوع صدور حکم اعدام توماج صالحی داغ شد و بلافاصله ابتدا جریان معاند داخلی و سلبریتی‌ها به داغ کردن موضوع پرداختند و بعد از آن منافقین و جریان سلطنت طلب سوار بر ماجرا شدند.

با توجه به اینکه حکم دیوان عالی کشور به عنوان مرجع تایید احکام اعدام، به صورت ارشادی شعبه یک دادگاه انقلاب اصفهان را ناظر به اظهار عفو متهم و قبول همکاری با دستگاه قضایی توصیه به عفو کرده و پرونده در کمیسیون عفو در حال بررسی است، برخی جراید که پرونده‌های امنیتی و اخلاقی خبرنگاران آن‌ها سر به فلک گذاشته است، با مصاحبه‌های جهت دار از وکیل توماج صالحی، سعی در تفسیری متفاوت از واقعیت پرونده او کرده اند. الگویی مشابه آن‌چه در موضوع مهسا امینی انجام پذیرفت.

اما توییت ادمین اسبق گروهک منافقین (آقا محسن) لایه‌ای دیگر از ماجرای پرونده توماج صالحی را افشا کرد.

اکانت آقا محسن در این توییت برخلاف الگوی قبلی، صراحتاً با نام آوردن از دو کارگردان سینما به عنوان کسانی که مستقیماً با منافقین مرتبط هستند، از تعدادی بازیگر و هنرمند نام آورده که با واسطه در ارتباط با منافقین هستند.

عضو سابق منافقین همچنین پرونده #توماج_صالحی را مشابه تسلیت برخی سلبریتی‌ها برای مرگ مرجان، خواننده رسمی منافقین خوانده که در آن، نشریه مجاهدین از آن‌ها تشکر کرده بود.

نکته جالب وضعیت حاضر برخی از آن سلبریتی‌هایی است که مرگ خواننده منافقین را تسلیت گفته و مورد تقدیر منافقین قرار گرفته بودند، افرادی مثل علی کریمی، تهمینه میلانی، مهناز افشار، پرستو صالحی، اشکان خطیبی ارژنگ امیرفضلی که از آنها نام برده شده است.

همچنین ادمین سابق منافقین در توییتی دیگر با اشاره غیرمستقیم به پرونده توماج صالحی، موضوع تشکیلات زندان منافقین را یادآوری کرده که چگونه گروهک منافقین با استفاده از تشکیلات زندان خود، اعضا و وهوادارانی که به دنبال توبه در کمیته عفو و دریافت تخفیف مجازات بوده‌اند را بازیچه سناریوی خود قرار می‌دادند تا فرد مجدد به موضع خود برگردد و به جای توبه، کتباً ایستادن بر موضع خود را اعلام نماید تا مسیر عفو بسته و حکم نفرات تایید و اجرا شود. " کلید واژه تشکیلات نیاز به خون دارد" خط همیشگی منافقین بوده است و ظاهراً با توجه به ماموریت منافقین در پرونده توماج صالحی، دوباره تمام تلاش شبکه نفوذی و مرتبطین منافقین در داخل که بعضاً توسط این اکانت نام برده شده‌اند ماموریت " ارتزاق از خون" را در پرونده توماج دریافت کرده‌اند.

شعاری که در سال ۸۸ نیز از سمت برخی سران فتنه مثل سعید حجاریان و مصطفی تاجزاده (که قبل از انقلاب جزو کادر تشکیلاتی سازمان مجاهدین بودند) برای تحریک مردم سر داده شد. شعار انقلاب به خون نیاز دارد در آن زمان تبدیل به سناریوی ندا آقاسلطان شد.

لذا این جماعت حکم در مسیر عفو توماج را قرار است با سناریو سازی و انحراف به سمتی ببرند که منتج به صدور حکم اعدام (به دلیل عدم اظهار توبه و پشیمانی این جوان جاهل و ربات معاندین) شود. ظاهراً خون توماج صالحی برای معاندین کارکرد بسیار بیشتری دارد تا عفو و بخشش او طبق قوانین و ضوابط قضائی!

کد خبر 6092275

دیگر خبرها

  • اختتامیه دومین جشنواره ملی «دوست من کتاب» در همدان
  • آیین اختتامیه دومین جشنواره ملی دوست من کتاب برگزار می‌شود
  • «بازی باطل معاندین» با حکم توماج صالحی؛ هیاهو بر سر هیچ
  • تجاوز جنسی ۴ مرد افغان به نوجوان ایرانی در تهران | التماس کردم فایده نداشت! +فیلم
  • درخواست اعدام برای عاملان تعرض به پسر نوجوان
  • جراحت جوان با غیرت برای دفاع از ۳دختر نوجوان
  • دفاع جوان کاشمری از ۳ دختر نوجوان در مقابل اراذل‌واوباش
  • چاقو خوردن جوان کاشمری بخاطر دفاع از ۳ دختر در مقابل اراذل
  • دفاع جوان کاشمری از ۳ دختر در مقابل اراذل
  • برگزاری اردوی تیم ملی اسکواش دختران جوان و نوجوان در تبریز