Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «امتداد نیوز»
2024-05-04@18:18:29 GMT

آخرین وضعیت حساب بانکی ایرانیان مقیم انگلیس

تاریخ انتشار: ۱۴ آذر ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۵۸۹۴۲۸۸

یک مقام آگاه گفت: تغییری در وضعیت حساب بانکی ایرانیان مقیم انگلیس ایجاد نشده است.

این مقام آگاه که از شرایط تبادل بانکی در انگلیس اطلاع دارد،  در واکنش به انتشار اخباری مبنی بر بسته شدن حساب بانکی ایرانیان در انگلیس اعلام کرد: در روزهای اخیر تغییری در وضعیت حساب ایرانیان مقیم انگلیس انجام نشده و آنها همچون سابق به کسب و کار عادی خود مشغولند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

به گزارش امتداد نیوز به نقل از ایسنا، وی در خصوص حساب بانکی ایرانیان غیر مقیم در انگلیس نیز تاکید کرد: اصولا موضوع حساب بانکی برای اتباع خارجی غیر مقیم در همه کشورها تابع مقررات خاصی است و بانک‌ها و موسسات مالی، شرایط خاصی را برای اینگونه حساب‌ها در نظر می‌گیرند؛ چنانکه بسیاری از بانک‌ها اصولا از افتتاح حساب برای افراد غیرمقیم دیگر کشورها خودداری کرده یا کنترل و نظارت‌های دقیق و سختگیرانه‌ای را نسبت به این حساب‌ها اعمال می‌کنند.

این مقام آگاه تاکید کرد که چنین کنترل‌هایی برای اتباع همه کشورها انجام پذیرفته و ارتباطی با ایرانی یا غیرایرانی بودن آنها ندارد.

وی همچنین در ادامه خاطرنشان کرد که اجرای این مقررات سختگیرانه در  خصوص حساب‌های بانکی افراد غیرمقیم سال‌هاست که انجام می‌شود و ناشی از وجود مقررات مربوط به  شفافیت نقل و انتقالات مالی بین‌المللی است که با هدف جلوگیری از پولشویی انجام می‌شود و با گذشت زمان، این مقررات سخت‌تر شده و نهادهای نظارت مالی کشورها و بانک‌ها و موسسات مالی، اجرای این مقررات را با حساسیت بیشتری دنبال می‌کنند.

این مقام‌آگاه در ادامه گفت: این مقررات از سوی نهادهای مالی و بانکی جمهوری اسلامی ایران نیز نسبت به اتباع غیرمقیم در کشورمان رعایت شده و اصولا افتتاح حساب برای افرادی که در ایران اقامت ندارند، تابع مقررات خاص و سختگیرانه است.

true برچسب ها : انگلیس حساب بانکی true

منبع: امتداد نیوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.emtedadnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «امتداد نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۸۹۴۲۸۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

هوادار خاطی سپاهان نقره داغ شد

کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال رای خود را درباره هوادار خاطی دیدار تیم های پرسپولیس و سپاهان اعلام کرد.

به گزارش مشرق، درباره گزارش ابرازی علیه هوادار منتسب به باشگاه سپاهان اصفهان مبنی بر ارتکاب رفتار توهین آمیز در ورزشگاه آزادی در جریان مسابقه دو تیم پرسپولیس و سپاهان در مورخ ۱۴۰۳/۲/۱۲ از سری رقابت‌های لیگ برتر کشور، با توجه به مجموع اوراق و محتویات پرونده و با عنایت به مفاد مطالب عنوان شده از سوی هوادار موضوع گزارش که در جریان تحقیقات هویت نامبرده نصرا…گرگزن مشخص شده است و اظهارات وی از مصادیق هتک حرمت و توهین محسوب می‌شود، بنابراین مستند به مواد ۶۰ و ۷۱ مقررات انضباطی نامبرده به مدت ۱۰ سال از ورود به کلیه ورزشگاه‌های فوتبال، فوتسال و فوتبال ساحلی کشور محروم خواهد بود.

رأی صادره با لحاظ ماده ۸۹ مقررات موصوف قابل اجرا بوده و ظرف مدت ۷ روز از تاریخ ابلاغ قابل تجدیدنظر خواهی در کمیته استیناف فدراسیون خواهد بود.

ضمناً پرونده جهت رسیدگی به تخلفات سایر اشخاص اعم از حقیقی و حقوقی مفتوح خواهد بود.

دیگر خبرها

  • ورود انبوه اتباع غیرمجاز افغانستانی به ایران تبعاتی برای سایر اتباع مجاز دارد
  • ایران دیگر ظرفیت پذیرش اتباع افغانستانی جدید را ندارد
  • هوادار خاطی سپاهان نقره داغ شد
  • عزاداری مهاجرین افغانستانی همزمان با شهادت امام جعفر صادق(ع)
  • هر فردی می‌تواند حساب بانکی خود را وقف کند
  • کامرون و زلنسکی آخرین وضعیت جنگ در اوکراین را بررسی کردند
  • وابستگی صندوق‌های بازنشستگی به بودجه دولت ناشی از چیست؟
  • پویش آزادی ۴۰ زندانی با کمک اردبیلی‌های مقیم آذربایجان‌شرقی
  • ایجاد کد تعرفه اختصاصی برای صادرات گیوه
  • وزارت بهداشت تا پایان اردیبهشت باید حساب‌های بانکی خود را مسدود کند