Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاري آريا - آيا اين جديدترين نسخه است؟ بله. (مشاهده ساير نسخه هاي MuvUnder Cover)
دانلود نرم افزار جستجوي عکس کاور براي آهنگ ها (براي ويندوز)
MuvUnder Cover 1.9.0.0 Windows

حتما شما هم ديده ايد که در هنگام پخش بعضي از آهنگ ها، عکس آن هم نمايش داده ميشود. به اين عکس کاور يا Cover Art گفته ميشود.
کاور آرت (Cover Art) به عکس ساخته شده‌اي که معمولا پشت يا روي جلد ديسک‌هاي موسيقي قرار ميگيرند گفته ميشود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

کاورها معمولا عکسي مختص يک آلبوم يا ترک صوتي هستند که با نرم‌افزارهاي مختلفي براي جذاب تر شدن طراحي شده اند و هنگام پخش موسيقي توسط پلير هاي مختلف قابل نمايش هستند.
حال ممکن است کاور آرت ها به دلايل مختلفي چون دانلود موسيقي يا جابجايي و انتقال فايل هاي موسيقي بين کامپيوتر ها و پلير هاي مختلف از بين بروند. MuvUnder Cover نرم افزاريست که با کمک آن ميتوانيد کاور هاي موسيقي را از اينترنت و سايت هاي مختلفي چون آمازون جستجو و دانلود کنيد.
اين نرم افزار بر خلاف ساير نرم افزار هاي مشابه از اکثر فرمت ها پشتيباني ميکند. همچنين کاور هاي اضافه شده در پلير هاي مختلفي چون ويندوز مديا پلير و انواع گوشي هاي آيفون، آيپد و ساير برنامه هايي که از کاور آرت پشتيباني ميکنند قابل نمايش هستند.
در ادامه مطلب ميتوانيد تصاويري از محيط نرم افزار و ويژگي هاي آن را ببينيد، و در صورت تمايل جديدترين نسخه آن را از سايت سرزمين دانلود دريافت کنيد.




مهم ترين ويژگي هاي نرم افزار MuvUnder Cover:
- جستجوي کاور فايل هاي موسيقي، و دانلود آنها
- پشتيباني از تمام فرمت هاي صوتي
- امکان جايگزين کردن عکس دلخواه شما به جاي کاور آهنگ
- انتخاب سريع فايل موسيقي مورد نظر از داخل کامپيوتر يا اينترنت
- انتخاب تصاوير از منابع مختلفي در اينترنت مثل Amazon ،Discogs ،Google
- مشاهده تصاوير اضافه شده در پلير هاي مختلفي که از کاور آرت پشتيباني مي کنند
مهمترين تغييرات نسخه 1.9.0.0:
- حل مشکل دريافت عکس از گوگل
- بهبود عملکرد کلي نرم افزار
- رفع برخي اشکالات نسخه قبلي نرم افزار
نرم افزار جستجوي عکس کاور براي آهنگ ها (براي ويندوز) - MuvUnder Cover 1.9.0.0 Windows را دانلود کنيد:
دانلود نرم افزار (حجم 2.6 مگابايت)
تاريخ انتشار: 96/09/13
سيستم عامل مورد نياز: ويندوز 7, 8.1, 10
تست شده توسط سرزمين دانلود (توضيحات)
ساير نسخه هاي اين نرم افزار
ساير نرم افزارهاي کاور آهنگ
راهنماي نصب و فعال سازي:
1. فايل دانلود شده را از حالت فشرده خارج کنيد.
(پسورد: www.sarzamindownload.com)
2. برنامه را نصب کنيد. اما آن را اجرا نکنيد و اگر اجرا شده است از آن خارج شويد.
3. وارد فولدر Patch شويد.
4. فايل Patch را در محل نصب برنامه کپي کنيد.
5. فايل Patch را اجرا کنيد.
(روي فايل کليک راست کرده و گزينه Run as administrator را بزنيد)
6. بر روي دکمه Patch کليک کنيد تا عمليات انجام شود.
7. برنامه را اجرا کنيد.
محل نصب برنامه: فولدر محل نصب برنامه ها در درايو ويندوز و داخل فولدر Program Files قرار دارد.
براي پيدا کردن محل نصب برنامه، روي آيکون آن در دسکتاپ يا منوي استارت کليک راست کرده و از منويي که باز ميشود گزينه Open file location را بزنيد.
اگر به جاي محل نصب برنامه، پوشه حاوي آيکون برنامه باز شد، مجددا روي اين آيکون کليک راست کنيد و Open file location را بزنيد.
توجه: فايل هاي Patch به دليل ماهيت خود ممکن است توسط برخي از آنتي ويروس ها به عنوان فايل خطرناک شناسايي شده و يا به صورت اتوماتيک حذف شوند. در اين صورت موقتا آنتي ويروس خود را غير فعال کنيد.
لينک هاي راهنما:
آموزش عمومي نصب نرم افزار و بازي در ويندوز
آموزش رجيستر کردن برنامه ها با استفاده از Patch

منبع: خبرگزاری آریا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۸۹۴۳۸۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

معرفی کاریابی‌های برتر استفاده کننده از سامانه جستجوی شغل

مدیرکل دفتر توسعه نهادهای کارآفرینی و هدایت نیروی کار وزارت کار با اشاره به اینکه سامانه جستجوی شغلی بستری مناسب برای رقالبت سالم میان دفاتر کاریابی ها است گفت:کاریابی های برتر استفاده کننده از این سامانه معرفی می شوند. - اخبار اقتصادی -

امید ملک، مدیرکل دفتر توسعه نهادهای کارآفرینی و هدایت نیروی کار وزارت کار در گفت وگو با خبرنگار اقتصادی خبرگزاری تسنیم ،  سامانه جستجوی شغل را بستر مناسبی برای رقابت سالم میان دفاتر کاریابی به عنوان یکی از بازیگران زیست بوم اشتغال مطرح کرد.

وی افزود: تغییرات سریع دنیای کار و ظهور فن آوری های جدید سبب پیدایش مشاغل جدید و متنوع شده و  باعث تغییر ماهیت بسیاری از مشاغل شده است. برای اینکه افراد بتوانند در طول زندگی خود مشاغل همسو با علایق و ارزش­هایشان را دنبال کنند مجبورند ضمن پیش بینی تغییرات، بطور مداوم مهارت­ ها و شایستگی های خود را با نیاز بازار کار را ارتقاء دهند.

ملک گفت: دفاتر کاریابی با ارایه آمار و اطلاعات شفاف و قابل اعتماد در سریع­ترین زمان ممکن از طریق ابزارهای کاربر پسند مانند سامانه جستجوی شغل می توانند در نظام تصمیم گیری و تصمیم سازی موثر واقع شوند و نیاز کاربران مختلف مانند کارجویان و کارفرمایان را مرتفع نماید.

مدیرکل دفتر توسعه نهادهای کارآفرینی و هدایت نیروی کاربیان کرد: به منظور ایجاد محیطی سالم در جهت بهینه سازی عملکرد دفاتر مشاوره شغلی و کاریابی غیردولتی داخلی و بهره وری مطلوب از سرمایه، نیروی انسانی و امکانات موجود و تحقق اهداف وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی، توانمندی‌های سیستمی و مدیریتی دفاترکاریابی بر اساس عملکرد آنان در سامانه جستجوی شغل مورد سنجش و ارزیابی قرار گرفت. پیش بینی می گردد با تشویق دفاتر کاریابی برتر زمینه رقابت سالم برای فعالیت آنان فراهم گشته و با بهبود سطح کیفی خدمات کاریابی، میزان اثربخشی آنان در تعدیل و تنظیم بازار کار افزایش یابد.

مدیر کل دفتر توسعه نهادهای کارآفرینی وهدایت نیروی کار وزارت تعاون درتشریح عملکرد این سامانه گفت؛ در 10 ماهی که از آغاز به کار این سامانه می گذرد تعداد  330هزار نفر نیروی کار در سامانه ثبت نام کرده اند.  از این تعداد 163 هزار نفر روزمه خود را تکمیل کرده و درخواست شغل داده اند.

وی درباره استقبال کارفرمایان از این سامانه بیان داشت در این مدت  بیش از 30 هزار کارفرما در سامانه  ثبت نام کردند و 320 هزار فرصت شغلی را به ثبت رسانده اند.

مدیر کل دفتر توسعه نهادهای کارآفرینی وهدایت نیروی کار وزارت کار افزود: برای 113 هزار نفر از کارجویان توسط دفاتر کاریابی معرفی نامه جذب صادر شده و حدود  35 هزار نفر از آنان مشغول بکار شده اند.                

انتهای پیام/

 

دیگر خبرها

  • چرا ایرانی‌ها بیشتر در دام بدافزار‌ها می‌افتند؟
  • ساخت یک موشک جدید برای جستجوی حیات در سیاره زهره
  • نواخته شدن زنگ کار و تلاش در چهارمحال و بختیاری
  • با این نوآوری بیمه بدنه دیگر معنایی نخواهد داشت! + فیلم
  • به کارگیری ۵۲۱ نفر از کارجویان ثبت‌نام شده در سامانه جستجوی شغلی توسط مراکز کاریابی
  • چرا دانلود غیرقانونی آهنگ را دوست داریم؟
  • (ویدئو) با این نوآوری بیمه بدنه دیگر معنایی نخواهد داشت!
  • با این نوآوری بیمه بدنه دیگر معنایی نخواهد داشت!/فیلم
  • معرفی کاریابی‌های برتر استفاده کننده از سامانه جستجوی شغل
  • چند نکته برای مدیریت گوشی همراه هنگام سفرهای خارجی