Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بوشهر،  کیقباد یاکیده  در اجرای طرح نمایش تئاتر موزیکال مدیریت مصرف آب در بوشهر با تاکید بر این نکته که استان بوشهر در وضعیت نامناسبی در تامین منابع آب قرار دارد اظهار داشت: بیش از 90 درصد منابع آب استان بوشهر وابسته به دیگر استانهاست و بسیاری از مشترکان آب این استان پرمصرف ارزیابی شده  بنابراین  مدیریت مصرف این ماده حیاتی باید در دستور کار همه مشترکان قرار گیرد .

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی دانش آموزان را سفیران برنامه‌های فرهنگی اجتماعی  جامعه و خانواده‌ها دانست و افزود : در این راستا و برای مقابله با بحران کم آبی از دانش آموزان به عنوان سفیران فرهنگی اجتماعی در خانواده‌ها و جامعه استفاده می‌شود .

مدیر عامل آبفای استان بوشهر از تدوین برنامه‌های فرهنگی و اجتماعی برای فرهنگ سازی مدیریت مصرف آب خبر داد و گفت : مصرف بهینه آب باید در دستور کار همه  مشترکان قرار گیرد که در این راستا ضمن آموزش لازم  از دانش آموزان مقطع ابتدایی برای فرهنگ سازی کمک گرفته می‌شود .

یاکیده با اشاره به اینکه امسال جشنواره فراگیری " نخستین واژه ، آب " در استان بوشهر اجرا شد، خاطر نشان کرد: در این جشنواره که همزمان با آغاز سال تحصیلی جدید به مرحله اجرا درآمد بیش از پنج هزار دانش آموز مشارکت کردند .

وی از اجرای طرح نقاشی با موضوع آب و زندگی  در مدارس استان بوشهر خبر داد و افزود : در این طرح که همه  دانش آموزان مقطع ابتدایی استان بوشهر می‌توانند شرکت کنند ، که آثار برتر دانش آموزان تا 20 آذر ماه امسال انتخاب و به آنها هدایایی داده می‌شود.

مدیر عامل شرکت آب و فاضلاب استان بوشهر با اشاره به برگزاری نمایش تئاتر موزیکال مدیریت مصرف آب بیان کرد: این نمایش که با همکاری هنرمندان استان بوشهر و دانش آموزان دختر و پسر مقطع دبستان در محل سینما کانون اجرا شده است تا 19 آذرماه ادامه دارد .

یاکیده با قدردانی از همکاری کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان بوشهر خاطر نشان کرد: در نمایش یاد شده دانش آموزان مقطع ابتدایی شهر بوشهر با اجرای هنرمندان به اهمیت مدیریت مصرف آب پی می‌برند .

وی با بیان اینکه دانش آموزان 40 مدرسه مقطع ابتدایی شهر بوشهر به صورت رایگان در سینما کانون برای دیدن این نمایش دعوت شدند گفت : نمایش تئاتر موزیکال مدیریت مصرف آب هر روز در 4 سانس اجرا می‌شود که تاکنون بیش از شش هزار دانش آموز از آن دیدن کرده‌اند .

مدیر عامل شرکت آب و فاضلاب استان بوشهر بیان کرد : هدف از اجرای این برنامه فرهنگی هنری ترویج فرهنگ مصرف بهینه آب از طریق دانش آموزان به خانواده‌های خود است که امیدواریم این مهم در سبد خانوارها به صورت مستمر قرار بگیرد.

انتهای پیام/پ

تدوین برنامه‌های فرهنگ سازی مدیریت مصرف آب در بوشهر 

منبع: باشگاه خبرنگاران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۸۹۴۴۷۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ترویج فرهنگ حفاظت از زمین پاک در بین دانش آموزان

به گزارش خبرگزاری صداوسیما، مرکز اردبیل صاحبعلی اصغری در مراسم نواختن زنگ «زمین پاک» در مدارس شهرستان بیله‌سوار گفت: آشناکردن کودکان و نوجوانان با بایدها و نبایدهای زیست‌محیطی، یکی از مهم‌ترین اولویت‌هایی است که باید با جدیت پیگیری شود.
وی افزود: برای رهایی از معضل زباله، مدیریت و تفکیک زباله از مبدأ باید از خانه آغاز شود تا محیط‌زیست سالمی داشته باشیم.
فرماندار شهرستان بیله‌سوار با بیان اینکه بحران‌های زیست‌محیطی و تغییر اقلیم، بیشترین تأثیر را بر روی کودکان خواهد گذاشت، عنوان کرد: تخریب محیط‌زیست آینده کودکانمان را سرد و تاریک می‌کند و شاید راه بازگشت به شرایط مطلوب برای همیشه از بین برود.
وی تصریح کرد: استفاده‌نکردن از پلاستیک یکی از راه‌های نجات زمین از آلودگی زیست‌محیطی است که همه باید در این حرکت بزرگ سهیم باشیم.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی زنگ زمین پاک در مدارس بیله سوار

دیگر خبرها

  • آشنایی دانش آموزان مهابادی با آموزه های زیست محیطی
  • برنامه پیشرفت فرهنگی استان یزد به‌زودی رونمایی می‌شود
  • تاکید بر برنامه ریزی مدون در حوزه های فرهنگی و اعتقادی دانش آموزان فیروزکوه
  • اجرای طرح ایمن سازی مدارس در شهر جورقان
  • ترویج فرهنگ حفاظت از زمین پاک در بین دانش آموزان 
  • اجرای طرح فلورایدتراپی دانش آموزان مقطع ابتدایی شیراز
  • پاک‌سازی جاده روستای کوه سفید به همت جمعی از دانش آموزان قمی
  • جشنواره فوتسال دانش‌آموزان دختران استان بوشهر برگزار شد
  • اجرای طرح آموزش ایمنی و ترافیک در مراغه
  • ترویج فرهنگ حفاظت از زمین پاک در بین دانش آموزان