Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاري آريا -

● لذت آب خوردن در 9 حرکت
با وجودي که مي دانيم خوردن آب چقدر براي داشتن يک زندگي سالم ضروري است اما اين عادت جزو آن دسته از عاداتي است که دائما آن را پشت گوش مي اندازيم. همه به يکديگر يادآور مي شويم که در کنار مصرف ميوه و سبزي هاي تازه بايد روزانه حداقل 4 تا 5 ليوان آب بنوشيم. در صورتي که در اکثر مواقع مجموع ليوان هاي مصرفي آب به 2 ليوان هم نخواهد رسيد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

حتي در برخي از مواقع، فنجان هاي چاي مصرفي را در محاسبات مان قرار مي دهيم در حالي که چاي، نوشيدني مدري است که زياده روي در مصرفش مي تواند باعث ايجاد کم آبي هم شود. در اين پوستر شما را با چند راهکار براي افزايش ميزان آب دريافتي روزانه آشنا خواهيم کرد.
1) براي آب خوردن در روز ليوان هاي بلند شيشه اي را انتخاب کنيد و در يک ليوان چند قطره آبليموي ترش تازه بچکانيد تا آب، عطر و بوي ليمو بگيرد.
2) يک ليوان آب مصرفي تان را براي دم کردن گياهي معطر مورد استفاده قرار دهيد و آن را ميل کنيد.
3) مي توانيد در يک ليوان آب خنک، چند حلقه خيار تازه آن هم با پوست بيندازيد و با منظره زيبايي که ايجاد خواهد شد، خود را به نوشيدن آب تشويق کنيد.
4) براي تغيير طعم آب مي توانيد چند تکه آناناس تازه را داخل ليوان آب خود اضافه کنيد و آن را بنوشيد.
5) شناورشدن چند عدد توت فرنگي، شاه توت، آلبالو و گيلاس تازه نيز شما را به خوردن آب ترغيب خواهد کرد.
6) شما مي توانيد آب پرتقال تازه را به يک ليوان آب اضافه کنيد که البته اين نسبت مي تواند مساوي يا يک به 3 باشد. به اين ترتيب ويتامين C نيز دريافت کرده ايد.
7) مي توانيد شربت رقيقي از ميوه هاي خانگي مانند آلبالو يا توت فرنگي تهيه کنيد و آن را با تکه هاي يخ در مخلوط کن به صورت يخ در بهشت درآوريد. به اين ترتيب ميزان آب دريافتي روزانه تان افزايش چشمگيري پيدا خواهد کرد.
8) گاهي نيز آب را به صورت خالص بنوشيد زيرا با تکرار اين عادت فوايد بسياري نصيبتان مي شود. به هر حال، تمامي خوراکي هاي يادشده داراي کالري هستند و ميزان انرژي حاصل از نوشيدن يک ليوان آب را بالا مي برند.
9) مي توانيد آب را گازدار کنيد. البته اين ترفند را به عنوان آخرين راه حل مورد استفاده قرار دهيد.
منبع:salamat.ir


منبع: خبرگزاری آریا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۸۹۴۵۷۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۷۰ کیلومتر راهِ روزانه تا رسیدن سرِ کلاس درس روستا

به گزارش خبرگزاری صداوسیما، مرکز اردبیل؛ معلمان همواره نقشی سازنده و سرنوشت ساز در هدایت جامعه به سمت پیشرفت و علم آموزی دارند. روز معلم فرصتی مناسب برای ادای احترام به مقام شامخ معلمان و بزرگداشت اندیشه‌های والای استاد شهید مطهری است.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • ببینید | تعظیم یک گوزن پس از خوردن غذا به سبک ژاپنی‌ها
  • آیا خوردن جوش شیرین خطرناک است؟
  • ۷۰ کیلومتر راهِ روزانه تا رسیدن سرِ کلاس درس روستا
  • داوید رایا و دریافت گل در بازی‌های خارج از خانه لیگ برتر انگلیس پس از 604 دقیقه
  • در مذمت و ستایش ارز دریافتی خودروسازان اخیراً گمرک
  • روزانه ۱۵۰ تن گوشت مرغ در مازندران خریداری می شود
  • یک مدرسه غیر انتفاعی به دلیل اضافه دریافتی ۲۰ میلیارد جریمه شد
  • پیش‌بینی تازه درباره قیمت ارز، طلا، مسکن و خودرو
  • (ویدئو) غذا خوردن یک شوکا در دل جنگل‌های هیرکانی
  • مستاجران بخوانند؛ پیش‌بینی تازه از قیمت اجاره در سال ۱۴۰۳