Web Analytics Made Easy - Statcounter

در ابتدای برنامه سوال مسابقه نظرسنجی پخش شد با این پرسش که آیا از گروه ایران در قرعه کشی جام جهانی راضی هستید یا خیر. حدود دو میلیون و 3 هزار نفر در نظرسنجی برنامه نود این هفته شرکت کردند که 77/8 درصد، از گروهی که ایران در جام جهانی 2018 در آن قرار گرفته رضایت داشتند.

سرویس ورزشی فردا: برنامه ۱۳ آذر نود با محوریت بررسی هفته چهاردهم لیگ برتر باشگاه های کشور و گفت و گو با کارلوس کی روش سرمربی تیم ملی درباره قرعه ایران در جام جهانی از ساعت ۲۲:۴۸ دوشنبه روی آنتن شبکه سه رفت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در ابتدای برنامه سوال مسابقه نظرسنجی پخش شد با این پرسش که آیا از گروه ایران در قرعه کشی جام جهانی راضی هستید یا خیر. حدود دو میلیون و 3 هزار نفر در نظرسنجی برنامه نود این هفته شرکت کردند که 77/8 درصد، از گروهی که ایران در جام جهانی 2018 در آن قرار گرفته رضایت داشتند.

واکنش عادل به حضور 500 میلیونی فیگو در برنامه‌اش!

بعد از حضور لوئیز فیگو در برنامه نود، شایعات زیادی مبنی بر حضور ۵۰۰ میلیونی او مطرح شد و خیلی‌ها نسبت به خرج شدن چنین مبلغی انتقاد داشتند. در همین راستا عادل فردوسی‌پور در شروع برنامه نود امشب توضیحاتی ارائه داد. عادل درباره حضور فیگو گفت: ‹‹ این را باید به دوستان یا دشمنانی که پیرامون حضور فیگو شایعه ساختند بگویم که اولا اصلا خبری از مبلغ ۵۰۰ میلیون نبود. دوما این پول به طور کامل توسط اسپانسر (آپ) پرداخت شده. ضمن اینکه کسانی که می‌گویند او فقط نیم ساعت در برنامه بود، ابتدا خوب برنامه را ببینند و سپس انتقاد کنند. او چیزی نزدیک به چهار ساعت در برنامه حضور داشت. نکته دیگر سوءاستفاده‌ای است که از این ماجرا شد. خیلی‌ها گفتند چرا این پول به زلزله‌زدگان کمک نشد و ... . خوب نیست که اینطور مسائل با هم قاطی شوند. در همه جای دنیا حضور کارشناسان بزرگ در برنامه‌های تلویزیونی مرسوم است. در هر حال همه چیز توسط اسپانسر خصوصی پرداخت شد و منتقدین این را هم بدانند که در خلال برنامه کلی تبلیغ پخش شد که پول آن به حساب صدا و سیما و بیت‌المال رفت. ››

کی‌روش:بازی مراکش حکم فینال جام‌جهانی را دارد

کارلوس کی روش سرمربی تیم ملی امشب میهمان برنامه 90 است. او در گفت و گو با عادل فردوسی پور توضیحاتی درباره آخرین شرایط تیم ملی داد؛
*آماده‌سازی تیم برای بازی‌ها مهم‌ترین چیز است.
*پنجاه درصد بازیکنان از ایرانی‌ها هستند و سایرین لژیونرها. ضمن اینکه باید بیشتر روی آماده‌سازی داخلی‌ها توجه کنیم.
*ما باید از این گروه راضی باشیم. من خودم بسیار هیجان‌زده هستم.
*شانس صعود ما به دور دوم دقیقا بستگی به سطح رقابتی بازیکنان داخل کشورمان دارد.
*با پیشنهاد من رئیس فدراسیون فقط تلاش کرد که دور یک هشتم لیگ قهرمانان این فصل را به تعویق بندازد. اما موفق نشد چون ژاپن و کره و استرالیا موافقت نکردند.
*سال ۲۰۱۴ توافق داشتیم که باشگاه‌ها بازیکنان را مرخص کنند و در اختیار تیم قرار دهند. اما این اتفاق کامل نیفتاد و در نهایت تیم‌ملی و خودشان ضرر کردند. برای مثال بازیکنی مثل امید ابراهیمی که جام‌جهانی را از دست داد.

*بازی مراکش مهمترین بازی ماست. بازی مقابل مراکش برای ما حکم فینال جام جهانی را دارد.

*من فقط روسیه را در ذهن داشتم تا در گروه ما قرار بگیرد. بعد از اینهمه قرعه کشی که در زندگی ام تجربه کرده ام، بنشینم و پذیرا باشم. بهتر است بنشیند و توکل کند به خدا. این تصمیمات از دست ما خارج است. اگر افتتاحیه را مقابل میزبان بازی می کردیم یک افتخار تکرار نشدنی بود. انرژی هایی که در فوتبال جاری است برای ما، اسپانیا و پرتغال را آورد.

*فکر می کنم در حال حاضر فینال جام جهانی مراکش است. تمرکز کامل روی این تیم. من امروز برنامه ام را خدمت ریاست فدراسیون ارایه کردم. ما از الان تا جام جهانی 7 بازی دوستانه خواهیم داشت. من تلاش می کنم که یکسری بازی های مهم را با تیم های آمریکای لاتین، دو بازی را با تیم های آفریقایی و دوست دارم بازیکنان با فضای فوتبال لاتین آشنا شوند چون بسیار فضای فوتبال دشواری است. دریبل می کنند. تیکی تاکا بازی می کنند و سرعت بالایی دارند. بازی مقابل اسپانیا و پرتغال مثل بازی با آرژانتین است. 90 دقیقه موش و گربه است. اگر می شد لباس گربه را تن مان کنیم می کردیم ولی اسپانیا و پرتغال این لباس را خریده اند. آنها گربه هستند. ما لباس موش را تن مان می کنیم و 90 دقیقه در زمین می جنگیم. آخر بازی ببینیم کی برنده است.

*کرواسی بلغارستان اوکراین و.. تیم هایی هستند که ما را به چالش می کشند. حتی ایتالیا. مصر هم خوب است. از طریق ارتباطات خودم یک بازی دوستانه تقریبا 95 درصد فیکس شده است. از طریق یکی از دوستان خودم توانستیم هماهنگ کنیم الجزایر به ایران بیاید. دوم ژوئن 2018 مقابل الجزایر بازی می کنیم. البته در روسیه هم یک بازی انجام می دهیم. در فروردین تلاش می کنیم با تیم های اروپایی مثل صربستان، کرواسی، بوسنی و بلغارستان بازی کنیم.

*نیاز به یک عزم داریم. همانطور که در جام جهانی برزیل دیدیم یک بار عملکرد خوب حتی می تواند از چند قهرمانی لیگ و سه قهرمانی لیگ قهرمانان آسیا، بیشتر برای شما آبرو و اعتبار به همراه داشته باشد!

*افتخار و سربلندی کشور مهم است. ایران شور و شوق زیادی دارد. مردم ایران عاشق فوتبال هستند. هواداران فوتبال ایران استحقاق نتایج خوبی دارند. چیزی که می گویم شاید بعضی ها خوششان نیاید. واقعیت این است که در 7 سال گذشته باشگاهها از لحاظ نتیجه گیری بین المللی پرستیژی کسب نکرده اند.برای چی؟ مطمئنا باید یکسری مسایل تغییر کند. چرا نباید این دفعه فرصت را به تیم ملی بدهیم؟ برای جام جهانی روسیه؟

 

گفت‌وگویی ضبط شده با مرتضی پورعلی‌گنجی و سروش رفیعی، دو بازیکن ایرانی شاغل در لیگ ستارگان قطر انجام گرفته بود.

 مراکش از پرتغالو اسپانیا با انگیزه تر است

پورعلی‌گنجی در این مصاحبه اظهار کرد: این جام جهانی برای تیم‌های کوچک است چون چیزی برای از دست دادن ندارند و می‌آیند خودشان را نشان دهند؛ احساسم این است گروه ما جزو سخت‌ترین گروه‌هاست و مراکش به مراتب با انگیزه‌تر از پرتغال و اسپانیا خواهد بود؛ مراکشی‌ها نیز می‌خواهند خودشان را ثابت کنند.

او ادامه داد: ما نیز بازیکنان خوبی داریم و امیدوارم هر بازیکنی مسافر جام جهانی می‌شود، لیاقت بازی برای تیم ملی و دفاع از پرچم ایران را داشته باشد.

مدافع تیم ملی ایران اضافه کرد: احساسم این است اگر با تیم‌های بزرگ بازی کنیم، تمام تلاش ما این خواهد بود خوب بازی کنیم و برنده شویم یا مساوی کنیم؛ حتی اگر بازنده شویم خیلی چیزها یاد می‌گیریم؛ سال 2014 یک بر صفر به آرژانتین باختیم ولی همه مردم بعد از باخت به خیابان‌ها ریختند و خوشحال بودند؛ این نشان می‌دهد بازیکنان ایرانی خیلی چیزها یاد گرفته‌اند.

جهانبخش: می‌خواهیم مردم را خوشحال کنیم

علیرضا جهانبخش، ستاره ایرانی آلکمار هلند در گفت‌وگویی ضبط شده عنوان کرد: فکر نمی‌کنم کسی انتظار چنین قرعه سختی در جام جهانی را داشت؛ به شخصه انتظار چنین قرعه سختی نداشتم ولی بعد از دیدن قرعه‌کشی و اینکه اسم ایران درآمد، دیدم در گروه مرگ قرار گرفتیم و برای من حس عجبیبی بود.

او می‌گوید: به نظرم خیلی از مردم دوست دارند مقابل پرتغال و اسپانیا بازی کنیم و برای تیم ملی و مردم جذاب خواهد بود؛ به‌عنوان عضوی از تمام بچه‌ها این قول را می‌دهم تلاش خواهیم کرد بهترین عملکرد را داشته باشیم؛ درست است گروه سختی است ولی تلاش می‌کنیم مردم را خوشحال کنیم.

حسن‌زاده: در جریان بازگشت شمسایی نیستم

علی‌اصغر حسن‌زاده، مرد سال 2017 فوتسال آسیا در گفت‌وگوی حضوری با برنامه نود اظهار کرد: فوتسال کار تیمی است و بدون همکاری هم‌تیمی‌هایم نمی‌توانستم به این موفقیت برسم؛ بنده به نمایندگی از بازیکنان گیتی‌پسند و تیم ملی و تلاش مربیانم و جامعه فوتسال این جایزه را دریافت کردم.

او ادامه داد: کنفدراسیون فوتبال آسیا وقت کمی برای حق پخش دارد که به همین دلیل در سال‌های 2014 و 2016 که بهترین بازیکن شدم من را به مراسم دعوت نمی‌کردند که امسال این کار صورت گرفت.

کاپیتان تیم ملی فوتسال ایران اضافه کرد: AFC به عملکردم در جام باشگاه‌های آسیا و همچنین مسابقات داخل سالن ترکمنستان نگاه کرد و عملکردم در تیم ملی و باشگاهی را در نظر گرفتند و این جایزه را داده‌اند؛ من هم تا جایی که بتوانم برای تیم ملی و باشگاهم مثمر ثمر باشم ادامه می‌دهم.

حسن‌زاده درباره روند آماده‌سازی تیم ملی گفت: جام ملت‌های آسیا در بهمن ماه برگزار می‌شود و برای تیم ملی اهمیت زیادی دارد؛ لیگ امسال فشردگی زیادی داشت و از سوی دیگر مسابقات داخل سالن آسیا و تورنمنت چهارجانبه داشتیم.

او با بیان اینکه تورنمنت چهارجانبه اصفهان خیلی مفید است، ابراز کرد: رقبای اصلی ما در جام ملت‌های آسیا تایلند و ازبکستان و اخیرا ویتنام هستند؛ ژاپن جوانگرایی کرده و فکر می‌کنم عملکرد خوبی در جام ملت‌ها نشان دهد؛ عراق هم در فوتسال سرمایه‌گذاری کرده و برخی بازیکنان ایرانی را هم برای لیگ کشورش استخدام کرده است تا موفق‌تر شود.

حسن‌زاده اذعان کرد: آذربایجان 7-6 بازیکن برزیلی دارد و به همین دلیل بازی سختی داشتیم و با آنها مساوی کردیم؛ در این تورنمنت تیم‌های قدرتمندی شرکت کرده‌اند؛ اگر نگاهمان فینال جام جهانی است، باید در سال چند بازی به این شکل داشته باشیم تا جوانان ایران هم در این مسابقات به میدان بروند؛ این مسابقات که در اصفهان برگزار می‌شود، فراتر از لیگ ایران و آسیاست.

مرد سال 2017 فوتسال آسیا عنوان کرد: در سال‌های 2008 و 2012 جام جهانی با اسپانیا و مراکش همگروه بودیم؛ سال 2008 وقتی به مسابقات می‌رفتیم تدارک طوری دیده شده بود که از مرحله گروهی حذف می‌شویم ولی ما در نیمه اول مقابل اسپانیا 3 بر صفر پیش بودیم، در آخر مساوی کردیم و توانستیم با همان یک امتیاز از مرحله گروهی صعود کنیم؛ امیدوار هستم تیم ملی فوتبال هم در جام جهانی 2018 به موفقیت برسد.

او درخصوص پشتیبانی از تیم ملی گفت: اخیرا خوب شده و تدارکات خوبی برای تیم ملی در نظر گرفته‌اند؛ نگاه‌ها به فوتبال ایران طوری است که فینال جام جهانی برگزار کنیم یا به فینال راه یابیم.

کاپیتان تیم ملی فوتسال ایران درباره بازگشت وحید شمسایی به تیم ملی گفت: بنده بازیکن هستم و دخالتی در این موضوع ندارم؛ جلساتی در فدراسیون با سرمربی بوده و آقایان شمسایی و ناظم‌الشریعه در جریان آن هستند.

حسن‌زاده درباره وضعیت تیم‌های بالای جدول لیگ برتر گفت: سال گذشته با 9 امتیاز تیم صدر جدول بودیم ولی قهرمانی به روز آخر کشید؛ مس سونگون شانس اصلی قهرمانی است ولی ما هم شانس داریم؛ ما باید با پیروزی بازی‌های خودمان را پشت سر بگذاریم تا امیدوار به قهرمانی بمانیم.

ترین‌های هفته چهاردهم لیگ برتر

- حرکات تکنیکی: امید خالدی، اکبر ایمانی، گادوین منشا، علی کریمی، رضا خالقی‌فر، علیرضا نقی‌زاده، ربیع عطایا و صابر حردانی.
- تیرک دروازه: محمد نزهتی(مقابل فولاد خوزستان)
- کار تیمی: پدیده(برابر مشکی‌پوشان خراسان)
- موقعیت از دست رفته: مروان حسین(مقابل استقلال خوزستان)
- پاس گل: موسی کولی‌بالی(برابر سپاهان)
- مهار: رشید مظاهری(مقابل پرسپولیس)
- گل: سامان نریمان‌جهان(برابر سایپا)

منبع: فردا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.fardanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فردا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۸۹۶۳۱۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

واکنش ایران به وتوی قطعنامه عضویت فلسطین در سازمان ملل

سخنگوی وزارت امور خارجه جمهوری اسلامی ایران، رأی غیرمسئولانه و غیرسازنده آمریکا در وتوی قطعنامه عضویت کامل فلسطین در سازمان ملل متحد را به شدت محکوم کرد.   به گزارش ایسنا، ناصر کنعانی بعد از ظهر امروز جمعه در یک موضع‌گیری رسانه‌ای در این ارتباط  افزود: این اقدام واشنگتن، ماهیت مزوّرانه سیاست خارجی آمریکا و انزوای موضع این کشور نزد جامعه جهانی را بیش از پیش نزد افکار عمومی جهان برملا ساخت.   سخنگوی وزارت امور خارجه یادآور شد: حمایت یکجانبه و نامحدود رژیم آمریکا از رژیم صهیونیستی در عرصه‌های سیاسی، اقتصادی، نظامی، حقوقی و بین‌المللی با هزینه مردم آمریکا و به بهای قربانی کردن صلح و امنیت منطقه‌ای و بین‌المللی در بیش از هفت دهه گذشته، نه تنها کارکرد خود را از دست داده است، بلکه هیئت حاکمه آمریکا را نیز بیش از همیشه نزد افکار عمومی دنیا بی آبرو ساخته و ثابت نموده که این کشور بازیگر بی‌طرف و کنشگر مسئولی در جامعه جهانی نیست.   کنعانی بار دیگر بر حق مشروع و غیرقابل انکار ملت فلسطین در تشکیل دولت مستقل فلسطین به پایتختی قدس شریف در کل سرزمین تاریخی فلسطین از بحر تا نهر تاکید کرد و افزود: جمهوری اسلامی ایران بر این باور است که اراده ملت مقاوم و قهرمان فلسطین در نهایت بر اراده دشمنان ملت فلسطین و در رأس آن رژیم جعلی، آپارتاید و جنایتکار اسرائیل فائق خواهد آمد. کانال عصر ایران در تلگرام

دیگر خبرها

  • ایران واکنش جدیدی خواهد داشت؟ | ما می‌توانیم حیفا و تل آویو را بزنیم اما ... | اظهارات امیرعبداللهیان درباره سلاح‌های مورد استفاده اسرائیل در اصفهان
  • واکنش امیرعبداللهیان به ماجرای اصفهان و ادعا‌های اسرائیل
  • واکنش امیرعبداللهیان به ماجرای اصفهان و ادعاهای اسرائیل
  • واکنش خنده‌دار کاربر اصفهانی به ماجرای دیشب اصفهان
  • واکنش مربی بدنساز تیم ملی به ماجرای مصدومیت بیرانوند+فیلم
  • واکنش ایران به وتوی قطعنامه عضویت فلسطین در سازمان ملل
  • توهین دیاز به داوران زن: توانایی داوری ندارند!
  • (ویدئو) واکنش جالب مردم اصفهان به ماجرای ریز پرنده‌ها
  • پشت پرده جواب منفی علی دایی به عادل فردوسی‌پور
  • (تصاویر) ماجرای دوچرخه‌سوارهای جنگ جهانی دوم