Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاري آريا - نماينده دسته 105 کيلوگرم کشورمان در مسابقات وزنه‌برداري قهرماني جهان به مدال‌هاي طلاي يک ضرب و مجموع دست يافت.
به گزارش خبرگزاري فارس، در ادامه مسابقات وزنه‌برداري قهرماني جهان که از دوشنبه هفته گذشته در آناهايم آمريکا آغاز شده است بامداد امروز (سه شنبه) نمايندگان کشورمان در دسته 105 کيلوگرم به مصاف 11 وزنه‌بردار ديگر از کشورهاي بلغارستان، کره‌جنوبي (2 نفر)، عراق، آمريکا (2 نفر)، ژاپن، اتريش، ازبکستان، لهستان و لتوني رفتند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


حرکت يک‌ضرب:
علي هاشمي، در نخستين حرکت يک ضرب وزنه 178 کيلويي را مهار کرد. وي در دومين حرکت نيز وزنه 183 کيلوگرمي را بالاي سر برد، اما در حرکت سوم در مهار وزنه 186 کيلويي ناکام بود، اما مدال طلاي اين حرکت را از آن خود کرد.
عليرضا سليماني ديگر نماينده کشورمان در اين دسته در نخستين حرکت يک‌ضرب موفق به مهار وزنه 177 کيلويي شد، اما در دومين حرکت در مهار وزنه 183 کيلوگرمي ناکام بود. موسوي در حرکت سوم نيز وزنه 184 کيلويي را انداخت تا با همان وزنه 177 کيلويي و کسب جايگاه نهم در اين حرکت به کارش پايان دهد.
حرکت دوضرب:
هاشمي براي نخستين حرکت دوضرب وزنه 215 کيلويي را درخواست کرد که موفق هم شد. وي در دومين حرکت در مهار وزنه 221 کيلويي ناکام ماند، اما در سومين تلاش اين وزنه را ثبت کرد تا به مدال برنز دوضرب برسد. هاشمي با 404 کيلوگرم به مدال طلاي مجموع نيز دست يافت.
سليماني نيز در نخستين حرکت دوضرب وزنه 215 کيلويي را مهار کرد. وي در حرکت دوم موفق به مهار وزنه 222 کيلوگرمي نشد. سليماني براي سومين حرکت وزنه 223 کيلوگرمي را درخواست کرد که در مهار آن ناکام بود تا با ششمي دو ضرب و هفتمي مجموع 392 کيلوگرم به کارش پايان دهد.
رده‌بندي حرکت يک ضرب:
1- علي هاشمي (ايران): 183 کيلوگرم (طلا)
2- ايوان افريموف (ازبکستان): 182کيلوگرم (نقره)
3- خورخه آريو والدز (اکوادور): 181 کيلوگرم (برنز) (از گروه B)
4- آرتورز پِلِسنيکس (لتوني): 180 کيلوگرم
.
.
.
9- عليرضا سليماني (ايران): 177 کيلوگرم
رده‌بندي حرکت دوضرب:
1- سئو هويئوپ (کره جنوبي): 222 کيلوگرم (طلا)
2- آرتورز پِلِسنيکس (لتوني): 222 کيلوگرم (نقره)
3- علي هاشمي (ايران): 221 کيلوگرم (برنز)
4- آرکاديوژ ميچالسکي(لهستان): 220 کيلوگرم
5- ايوان افريموف (ازبکستان): 217 کيلوگرم
6- عليرضا سليماني (ايران): 215 کيلوگرم
رده بندي مجموع:
1- علي هاشمي (ايران): 404 کيلوگرم (طلا)
2- آرتورز پِلِسنيکس (لتوني): 402 کيلوگرم
3- ايوان افريموف (ازبکستان): 399 کيلوگرم (برنز)
.
.
.
7- عليرضا سليماني (ايران): 392 کيلوگرم
به گزارش فارس، تيم ايران روز گذشته 3 مدال طلا در دسته 94 کيلو توسط سهراب مرادي و يک نقره توسط کيانوش رستمي در حرکت يک ضرب دسته 85 کيلوگرم بدست آورده بود. ايوب موسوي هم 2 مدال برنز دسته 94 کيلو را از آن خود کرده بود. بدين ترتيب تا کنون و پيش از برگزاري مسابقات دسته فوق سنگين تيم کشورمان موفق به کسب 5 مدال طلا، يک نقره و 3 برنز شده است.
ساعت رقابت ساير نمايندگان ايران به شرح زير است: (ساعت مسابقات به وقت ايران است)
* گروه A دسته 105+ کيلوگرم:
چهارشنبه 15 آذر - ساعت 4:55 بامداد (بهداد سليمي و سعيد علي‌حسيني)
انتهاي پيام/س

منبع: خبرگزاری آریا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۸۹۶۳۷۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

محمد نخودی اردوی تیم ملی کشتی را ترک کرد

دارنده دو نشان نقره و یک برنز وزن ۷۹ کیلوگرم جهان که به تازگی مدال طلای قهرمانی آسیا را به دست آورده، اردوی تیم ملی کشتی را ترک کرد. - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم، در حالی که یک سهمیه کشتی آزاد برای المپیک باقی مانده و قرار است محسن کاوه همراه با علیرضا سرلک به همین منظور هفته آینده راهی ترکیه شود، اردوی آزادکاران هم‌اکنون در کمپ تیم‎های ملی در جریان است.

محمد نخودی که به عنوان نفر اول چرخه 79 کیلوگرم سال 2024، فروردین ماه مدال طلای این وزن را در مسابقات قهرمانی آسیا از آن خود کرد، به دلیل آسیب‌دیدگی از ناحیه کتف اردو را ترک کرد تا کارهای فیزیوتراپی‌اش را دنبال کند.

این کشتی‌گیر سال گذشته مدال برنز جهان را از آن خود کرد و برخلاف سایر مدعیان اوزان غیرالمپیکی، وزنش را تغییر نداد و در همین وزن 79 کیلوگرم ماند.

او ملی‌پوش احتمالی این وزن ایران در رقابت‌های جهانی 2024 اوزان غیر المپیکی در آلبانی -درصورت صدور ویزا از سوی میزبان- خواهد بود.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • لیفت وزنه 210 کیلویی توسط دختر 13 ساله
  • تغییر نام باشگاه استقلال از مسیر قانونی ممکن است/ تجلیل از مدال‌آوران ایرانی با حضور رئیس جمهور
  • محمد نخودی اردوی تیم ملی کشتی را ترک کرد
  • سه‌شنبه؛ تجلیل از مدال‌آوران با حضور رئیس جمهور
  • نوجوان دشتستانی مدال طلای مسابقات جهانی اختراعات ترکیه را کسب کرد
  • با 11 مدال طلای کشتی، توقع یک طلا از تیم ملی، واقعا بی‌انصافی است
  • نایب‌ قهرمانی ‌خوزستان‌ در کشتی فرنگی نونهالان ایران
  • شاه کلید مهار تورم
  • نایب قهرمان وزنه‌برداری جوانان جهان مدال خود را به موزه رضوی اهدا کرد
  • مدال محشری با صعود به نیمه‌نهایی قطعی شد / ۵ بوکسور فردا به میدان می‌روند