Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «شبستان»
2024-04-28@06:43:18 GMT

برگزاری اجلاس نماز در سه شهرستان خراسان شمالی

تاریخ انتشار: ۱۴ آذر ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۵۸۹۷۰۲۸

برگزاری اجلاس نماز در سه شهرستان خراسان شمالی

خبرگزاری شبستان: مدیر ستاد اقامه نماز خراسان شمالی، از برگزاری اجلاس «نماز» در سه شهرستان خراسان شمالی همزمان با نیمه دوم آذرماه جاری خبر داد.

حجت‌‌الاسلام رضا احمدی‌فرد، مدیرستاد اقامه نماز خراسان شمالی به خبرنگار خبرگزاری شبستان گفت: اجلاس شهرستانی نماز در سه شهرستان شیروان، راز و جرگلان و مانه و سملقان به ترتیب در تاریخ های هجدهم، بیستم و بیست و یکم آذرماه جاری با حضور مسئولان استانی و شهرستانی برگزار می شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

وی با بیان اینکه اجلاس نماز در شهرستان شیروان هجدهم آذرماه در محل مصلای نماز جمعه این شهر برگزار می‌شود، زمان برگزاری اجلاس نماز در شهرستان راز و جرگلان را بیستم آذرماه و با حضور مسئولان و علمای شیعه و اهل تسنن در محل مسجد جامع شهر راز اعلام کرد.

 

حجت الاسلام احمدی فرد بیان کرد: اجلاس نماز در شهرستان مانه‌ و سملقان نیز بیست‌ویکم آذرماه در سالن اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهر آشخانه برگزار می شود.

 

مدیرستاد اقامه نماز خراسان شمالی با بیان اینکه پیش از این زمان برگزاری اجلاس استانی نماز بیست و سوم آذرماه و با حضور «محسن حاجی میرزایی» دبیر هیئت دولت اعلام شده بود، افزود: با توجه به مشغله کاری دبیر هیئت دولت، تاریخ اعلام شده قطعی نیست و ممکن است تغییر کند.

 

 

 

پایان پیام/71

منبع: شبستان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۸۹۷۰۲۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برگزاری ۷ میز خدمت در نماز جمعه ارومیه

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای استان آذربایجان غربی، ستاد برگزاری نماز جمعه ارومیه اعلام کرد: میز های خدمت این هفته 07 اردیبهشت ماه 1403  با حضور مدیران کل کمیته امداد - جهاد کشاورزی و تأمین اجتماعی آذربایجان غربی،  مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان ،  شهردار منطقه 2 ارومیه ،  معاون  درمان دانشگاه علوم پزشکی و مسئول بسیج کارگران استان تشکیل  می شود.

 

 

دیگر خبرها

  • رشد ۱۶ درصدی اهدای خون در خراسان شمالی
  • برگزاری مسابقات کشتی باچوخه در شهرستان مانه
  • رهاسازی ۷ هزار قطعه ماهی گرمابی در مزارع شیروان
  • برگزاری نماز جمعه شهرستان‌های استان مرکزی
  • برگزاری نماز جمعه در همه شهر‌های گیلان
  • (تصاویر) برگزاری نماز جماعت پشت سر محمود احمدی‌نژاد!
  • راه اندازی سومین مرکز تخصصی نماز کشور در استان؛بزودی
  • برگزاری تجمع حمایتی مردم و بانوان کرمانشاهی از اجرای «طرح نور»
  • برگزاری ۷ میز خدمت در نماز جمعه ارومیه
  • سرمایه گذاری دو هزار میلیاردی درشهرستان گرمه