Web Analytics Made Easy - Statcounter

رئیس کمیته امداد امام خمینی گفت: رفع مشکل مسکن محرومان و نیازمندان از دغدغه های مهم کمیته امداد امام خمینی (ره) است که زنان خود سرپرست و ایتام در اولویت این نهاد قراردارند.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ منصور نورا درگفتگو با خبرنگارلادیز؛اظهار کرد: کمیته امداد امام خمینی (ره) به منظور اجرایی کردن مصوبات مرتبط با طرح بهسازی و نوسازی مسکن روستایی، با استفاده از تسهیلات بانکی و در راستای سیاست های محرومیت زدایی، عدالت گستری و جلوگیری از بروز خسارات فراوان مالی و جانی ناشی از حوادث برای تحقق بهبود وضعیت اقتصادی، اجتماعی، فرهنگی، و بهداشتی خانواده های مورد حمایت، بهبود وضعیت مسکن مددجویان، ایجاد اشتغال ،همکاری همه جانبه ای را با بنیاد مسکن انقلاب اسلامی آغاز کرده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


 


وی ضمن تقدردانی از ادارات بنیاد مسکن و راه و شهرسازی به منظور کمک در جهت تامین مسکن محرومین شهرستان میرجاوه، افزود: رفع مشکل مسکن محرومان و نیازمندان از دغدغه های مهم کمیته امداد امام خمینی (ره) است که زنان خود سرپرست و ایتام در اولویت این نهاد قراردارند.

وی با اشاره به اینکه محرومین ولی نعمتان جمهوری اسلامی ایران هستند،خاطر نشان کرد: اقشارضعیف ، کم درآمد و فاقدمسکن به تنهایی نمی توانند اجاره ماهیانه خویش را پرداخت کنند و صاحب زمین و مسکن  شوند اما با حمایت اداراتی مانند راه و شهرسازی و بنیادمسکن او اهدای زمین و پرداخت تسهیلات و همچنین حمایت کمیته امداد این مشکلات مددجویان برطرف می شود.

رئیس کمیته امداد امام خمینی (ره)شهرستان میرجاوه گفت: به کمک اداره راهداری شهرستان میرجاوه تعداد150تانکر ذخیره آب به نقاط دوردست و صعب العبور کوهستانی شهرستان میرجاوه ارسال شده و در سطح شهرستان میرجاوه ماشین آلات و امکانات خودرویی اداره راه سازی در جهت رفع نیاز های ساخت مسکن محرومین همکاری بسیار خوبی داشته اند .

وی با اشاره به اینکه تأمین هزینه مسکن روستاییان، بخش عمده‌ای از دغدغه مددجویان را برطرف می کند، اذعان کرد: تامین هزینه مسکن محرومین باعث می‌شود مددجو با فراغ بال و بدون دغدغه تأمین مسکن به کسب درآمد برای معیشت و گذران امور زندگی خود مشغول شود .
انتهای پیام /

منبع: دانا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۸۹۷۰۵۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ضیافت افطاری ایتام و مددجویان کمیته امداد امام خمینی لنده


به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای کهگیلویه و بویراحمد ، رئیس کمیته امداد امام خمینی شهرستان لنده در حاشیه برگزاری این آیین گفت: آئین اطعام نیازمندان در ماه مبارک رمضان سنت پسندیده‌ای است که هر ساله در ماه مبارک رمضان برگزار می‌شود و امسال نیز با مشارکت خیرین نیکوکار و کمیته امداد امام (ره) و آبشار عاطفه‌ها با شکوه خاصی برگزار شد.
بصیری فرد افزود: علاوه بر این امسال و در طول ماه مبارک رمضان نیز بیش از هزار و ۴۵۰ بسته غذایی شامل مایحتاج ضروری خانوار‌های تحت پوشش توسط خیرین نیکوکار تهیه شده و در اختیار نیازمندان این نهاد قرار گرفته است.
وی با بیان اینکه هر یک از این بسته‌های غذایی با هزینه‌ای بالغ بر شش میلیون ریال تهیه شده است، گفت: برگزاری آئین اطعام نیازمندان و مددجویان کمیته امداد، فضایی معنوی به شهرستان لنده بخشیده است.

دیگر خبرها

  • کمیته امداد امام خمینی (ره) ۸هزار مرکز نیکوکاری دارد
  • ۷۰ هزار نفر حامی ایتام در آذربایجان‌غربی هستند/ لزوم ارتقای سرانه پرداختی
  • برپایی ضیافت افطاری ویژه ایتام و نیازمندان حمیدیه
  • ۴۰ بسته معیشتی میان زنان سرپرست خانوار مارگون توزیع شد
  • کمک هزار و ۸۹ میلیارد ریالی خیران همدانی به ایتام
  • ضیافت افطاری ایتام و مددجویان کمیته امداد امام خمینی لنده
  • حمایت خیران آستارایی از ۸۱۹ یتیم و فرزند محسنین
  • ۳۵۰ هزار خیّر در آذربایجان‌غربی با کمیته امداد همکاری دارند
  • توزیع بیش‌ از ۴ هزار بسته معیشتی در استان کرمان
  • توزیع بیش‌از ۴ هزار بسته معیشتی درکرمان