Web Analytics Made Easy - Statcounter

در چهارمین جلسه شورای اسلامی شهرستان ری با اشاره به اینکه حدود ۳۰ روستا دهیار ندارد و حراست فرمانداری و استانداری مشکل ایجاد کردند تاکید شد: بلا تکلیفی دهیارها فساد ایجاد کرده و اگر از فرمانداری نتیجه گرفته نشود مسئله به شورای حل اختلاف کشیده خواهد شد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛  به نقل از  تهران نیوز ، چهارمین جلسه شورای اسلامی شهرستان ری متشکل از شوراهای اسلامی باقر شهر، کهریزک، قیام دشت، حسن اباد و بخشداری‌های مرکزی، خاوران،کهریزک،فشافویه،خاوران وقلعه نو با حضور سه تن از اعضای شورای اسلامی شهر تهران،ری و تجریش در شهرری برگزار شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در ابتدای این جلسه و در نطق پیش از دستور ریس شورای اسلامی شهر قیام دشت در خصوص افزایش فضاهای اجتماعی شهر و ارتقا افزایش شادی و نشاط در شهر تاکید کرد.

سپس حسن خلیل ابادی در پاسخ به وی با بیان اینکه شورای شهر تهران در سخت ترین جای خود است اظهار داشت: دوره پنجم تنها دوره ای است که شورای اسلامی شهر تهران، ری و تجریش درخصوص هم افزایی و هم گرایی بوده است در این دوره ما توانستیم ایجاد فضاهای اجتماعی و فرهنگی را رونق دهیم، در ایجاد فضاهای اجتماعی پیشگام دوره قبل هستیم.

در ادامه این جلسه درباره تعیین وضعیت کمیسیون ها تصمیم گیری شد و از کمیسیون‌های پیشنهادی برنامه و بودجه، عمران شهری و روستایی، محیط زیست، شهرسازی، حقوقی، فرهنگی و کمیسیون اجتماعی که مورد بحث و تبادل نظر اعضا قرار گرفت در نهایت تشکیل چهار کمیسیون به نامهای «کمیسون محیط زیست، سلامت و خدمات شهری و روستایی» «کمیسیون عمران معماری و شهری و روستایی» «کمیسون فرهنگی و اجتماعی» و «کمیسیون برنامه و بودجه» به تصویب رسید و نفرات کمیسیون هم مشخص که در داخل هر کمیسیون ۳نفر حضور دارند.

گفتنی است در ادامه خداکرمی، نماینده مردم تهران در شورای اسلامی شهر با انتقاد از رویه مدیریت قبلی شهرداری تهران در کمک به افزایش تعداد مساجد و فضاهای معنوی شهر تهران گفت: شهرداری و دولت نباید کل هزینه ساخت مسجد را بدهند بلکه مردم باید خودشان مسجد بسازند شهرداری در قسمت کوچک باید کمک کنند.

سپس نظری، از اعضای شورای اسلامی شهر تهران با اشاره به اینکه باید مصوبات شورای شهرستان بررسی شود خاطرنشان کرد: شوراهای فرا دستی باید قدرت مند شود و باید فضایی برای رشد شکل بگیرد، انتخاب دهیار از شورایار سخت تر است اعلب فرماندار و استاندار به صورت سلیقه ای عمل می‌کنند.

وی با بیان اینکه شهرداران شهرستان ها درگیر امضای فرماندار هستند اظهار داشت: با این رویه فرماندار با امضای خود کار شهردار را متوقف می‌کند.

همچنین حسن خلیل ابادی با انتقاد از عملکرد فرمانداری گفت: حدود ۳۰ روستا دهیار ندارد و حراست فرمانداری و استانداری مشکل ایجاد کردند، بلا تکلیفی دهیارها فساد ایجاد کرده و وجود سرپرست‌ها اغلب ایجاد فساد می‌کند.

گفتنی است در پاسخ به این انتقاد وی، نظری تاکید کرد: اگر از فرمانداری نتیجه نگیریم، ورود به شورای حل اختلاف خواهیم کرد.

در پایان این نشست نیز خلیل ابادی با موکول کردن تشکیل کمیسیون‌ها و ارایه برنامه‌ها و بودجه های مورد نیاز به جلسه بعدی برای انتخاب رییس، نایب رییس، مخبر و روسای کمیسیون‌ها رای‌گیری کرد.

انتهای پیام/ م

منبع: دانا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۸۹۷۰۵۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

قدردانی «سردار رادان» از نمایندگان مجلس

به گزارش خبرنگار مهر، «علی کریمی فیروزجایی» عضو هیات رئیسه مجلس شورای اسلامی در جلسه نوبت عصر امروز (دوشنبه ۱۰ اردیبهشت ماه) صحن مجلس، اعلام کرد: سردار احمدرضا رادان، فرمانده کل انتظامی کشور طی پیامی از نمایندگان، اعضای کمیسیون فرهنگی و به ویژه از هیات رئیسه و رئیس مجلس شورای اسلامی به جهت صدور بیانیه حمایت از اجرای طرح عفاف و حجاب تشکر کرد.

کد خبر 6092229 زهرا علیدادی

دیگر خبرها

  • دهیاران و شوراهای اسلامی در تنگستان مفاخر حوزه خود را معرفی کنند
  • گزارش تصویری | بازدید تعدادی از نمایندگان مجلس شورای اسلامی از معاونت سیما
  • لزوم تبیین دستاورد‌های انقلاب و اجرای طرح یاری گران در روستا‌ها
  • پیش‌نویس لایحه حمایت جامع از نخبگان ایرانی با ۵۵ ماده تدوین شد/ اعلام آمادگی نمایندگان خانه ملت برای حمایت از نخبگان
  • دوچرخه‌هایی که در تهران محو شدند/ شانس گرفته شده از مردم را به آنها بازگردانیم
  • پایان بررسی جداول بودجه ۱۴۰۳ در صحن مجلس
  • تصویب جدول مربوط به مصارف استانی در مجلس
  • جدول مربوط به «تملک دارایی‌های مالی» تصویب شد
  • لزوم ایجاد یک سایت فرهنگی و هنری در استان البرز
  • قدردانی «سردار رادان» از نمایندگان مجلس