Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان؛ وزارت کشور یمن با انتشار بیانیه‌ای خبر کشته شدن علی عبدالله صالح رئیس جمهور سابق این کشور را تایید کرد. 

وزارت کشور یمن همچنین در این بیانیه تاکید کرد با پایان کار شبه نظامیان خائن و کشته شدن علی عبدالله صالح سرکرده آنها، امنیت در سراسر صنعا و دیگر استان ها برقرار شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

طبق گزارش برخی منابع خبری، نیروهای امنیتی یمن در یک عملیات موفق، پنج تن از پسران رئیس جمهور پیشین یمن (خالد، صلاح، صخر، مدین و ریدان) را نیز در شهر صنعا دستگیر کردند.

گفتنی است خبر کشته شدن علی عبدالله صالح پس از آن تایید شد که بعد از ظهر امروز (دوشنبه) اخبار ضد نقیضی درباره سرنوشت او در رسانه ها و شبکه های اجتماعی به گوش می رسید.

شبکه تلویزیونی الحدث ابتدا از انفجار خانه علی عبدالله صالح در صنعا خبر داد. برخی منابع خبری مانند شبکه تلویزیونی العالم نیز از کشته شدن او حین فرار به مأرب خبر دادند.

همچنین منابع آگاه در یمن ساعتی پیش از تایید خبر کشته شدن علی عبدالله صالح اعلام کردند وی در حال فرار در جاده ذمار به بیضا به همراه یاسر العواضی، دبیرکل حزب کنگره ملی یمن و عارف زوکاء، معاون وی کشته شده است.

یک مقام امنیتی خلیج فارس نیز اعلام کرد علی عبدالله صالح، رئیس جمهور پیشین یمن به علت انتقال مقادیر زیادی اطلاعات مربوط به دخالت‌های عربستان در یمن برای سوءاستفاده های بعدی و باج‌گیری از عربستان، به دست مسلحین وابسته به سعودی در حال فرار کشته شده است.

 این منبع تصریح کرد اتفاق زمانی افتاد که قاچاقچیان عبدالله صالح را با سه خودروی زرهی حمل می‌‌کردند.

پس از انتشار اخبار غیررسمی درباره کشته شدن رییس جمهور سابق یمن، اسپوتنیک عربی به نقل از یک منبع آگاه در ارتش یمن، کشته شدن علی عبدالله صالح را تایید کرد.

وزارت کشور یمن نیز در بیانیه جداگانه ای با تایید خبر کشته شدن علی عبدالله صالح، به گمانه زنی چندین ساعته رسانه ها پایان داد.

همچنین، بستگان رییس جمهور سابق یمن و برخی رسانه های سعودی که ابتدا خبر کشته شدن او را تکذیب کرده بودند نیز مرگ او را تایید کردند.

به گفته منابع محلی یمن، عارف زوکاء، دبیرکل حزب کنگره یمن و چند نفر از همراهان علی عبدالله صالح نیز در این حادثه کشته شدند.

طبق تصاویر منتشره در خبرگزاری ها، رییس جمهور سابق یمن در خارج از صنعا و در اثر شلیک گلوله کشته شده است.

 تصاویر منتسب به علی عبدالله صالح 

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

 انتشار اولین فیلم از جسد منتسب به علی عبدالله صالح

انتهای پیام/

رییس جمهور سابق یمن کشته شد

منبع: باشگاه خبرنگاران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۸۹۷۲۰۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پاکسازی مسیر امامزاده عبدالله تا تپه نورالشهدای یاسوج

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • AFC واگذاری استقلال و پرسپولیس را تایید کرد
  • سوناک افزایش هزینه‌های دفاعی را تایید کرد
  • جاری شدن سیل در روستای صالح‌آباد نطنز
  • برخورد ۲ بالگرد نظامی در مالزی با ۱۰ کشته
  • پاکسازی مسیر امامزاده عبدالله تا تپه نورالشهدای یاسوج
  • کشته شدن ۵۰ تروریست الشباب در سومالی
  • آغاز مبارزه با ملخ مراکشی در گیلان
  • اعلام جزئیاتی از سفر ۳ روزه رئیسی به پاکستان
  • سفر رئیس جمهور ایران به اسلام آباد فرصت مهمی برای تقویت روابط دوجانبه
  • مهم‌ترین حوادث کشور در هفته گذشته چه بود؟