Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری بسیج در قزوین، همزما با ایام فرخنده میلاد پیامبر مکرم اسلام و ششمین اختر تابناک امامت و لایت جشن این دو میلاد میمون در روز های سه شنبه و چهارشنبه، چهاردهم و پانزدهم آذرماه سال جاری پس از برپایی نماز مغرب و عشا در آستان مقدس امام زاده حسین(ع) قزوین برگزار می گردد.
سخنرانان این برنامه حجج الاسلام محمدحسینی و شهسواری خواهند بود و برادران ارجمند فرمانی، چاوشها، سلیمانی، نظری و فاضلی حضار را با نوای گرم خود به فیض خواهند رساند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


1011/ت10/ب

منبع: بسیج نیوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت basijnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «بسیج نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۸۹۷۲۷۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

انتصابات جدید در ستاد راهیان نور

به گزارش خبرگزاری مهر، روح الله حسین‌زاده دبیر ستاد مرکزی راهیان نور کشور در احکامی مسؤولان جدید این‌ستاد را منصوب کرد.

به این‌ترتیب، سید ایمان یار احمدی به عنوان معاون دولت، سید محمد جواد ضیاییان به‌عنوان معاون خادمین و خدمات زائرین، مسعود مطلق به‌عنوان معاون طرح و برنامه و بودجه، فاطمه حسن پور به‌عنوان معاون هنری و رسانه، سرهنگ وحید مومنی به‌عنوان معاون بازرسی، سرهنگ محسن ابراهیمی به‌عنوان مدیر مالی و عامل ذیحساب، و سرهنگ سعید وردی زاده به‌عنوان معاون پشتیبانی ستاد راهیان نور کشور منصور شدند.

حسین‌زاده همچنین رامین عبدلی به‌عنوان معاون فرهنگی، عباس اوتادی به‌عنوان معاون روابط عمومی، یوسف یوسفی به‌عنوان معاون آموزش و پژوهش، امیر بیگی به‌عنوان رییس دفتر، و حمید صادقی را به‌عنوان معاون مهندسی ستاد مرکزی راهیان نور کشور منصوب کرد.

کد خبر 6082341 صادق وفایی

دیگر خبرها

  • تراکتور مغلوب نساجی شد
  • نساجی یک تراکتور صفر
  • اعلام ترکیب تراکتو برای دیدار با نساجی
  • عیار تسلیحات ایرانی در عملیات «وعده صادق» مشخص شد
  • انتصابات جدید در ستاد راهیان نور
  • «نشان سبز» درباره زندگی پیامبر اکرم (ص) منتشر شد
  • جانشین بیرانوند در آستانه رسیدن به رکورد حسین حسینی
  • چرا قبور مطهر بقیع تخریب شدند؟
  • ورود حجم قابل توجه‌ای سیلاب به شهر زاهدان
  • دیوارنگاره میدان امام حسین(ع) شیراز مزین به «وعده صادق» ایران شد