Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری بسیج از شاهرود، حجت الاسلام والمسلمین عباس امینی در مراسم جشن میلاد پیامبر و امام صادق (ع) و هفته وحدت که به همت واحد پیشگام علامه حلی بسیج دانش آموزی حوزه ایمان در نمازخانه دبیرستان دوره دوم علامه حلی شاهرود برگزار شد در سخنانی با اشاره به تحصیل علم اظهار کرد: دو عنصر تحصیل علم نه فقط خواندن اصطلاحات علمی، و ورزش را که مقام معظم رهبری توصیه نمودند، مهم و ارزشمند است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی اهمیت اهل بیت (ع) و پیامبر را به نوجوانان یادآور شدند که پیامبر به کودکان نیز سلام می‌کردند افزود: نقش نوجوانان و جوانان در پیروزی انقلاب اسلامی تاثیرگذار است و این مبارزات در دفاع مقدس با شهادت نوجوانان بسیاری که شاخص آن‌ها شهید فهمیده بود تداوم پیدا کرد.
امینی خاطر نشان کرد: یکی از جا‌هایی که با حضور نوجوانان و جوانان مسیر انقلاب پیش رفت کرد مبارزه با داعش بود که با رشادت‌های مدافعان حرم و نقش به سزای سردار سلیمانی خطرات زیادی را از کشور دور کرد.
وی تاکید کرد: مدل بسیجی الگویی موفق در همه جا است چه در زلزله اخیر و چه در جنگ سوریه و چه در میدان‌های مختلف علمی و فرهنگی که باید نوجوانان عزیز روحیه بسیجی را همیشه در خود حفظ کنند.
امام جمعه شاهرود با تجلیل و تکریم شهدا گفت: حفظ جایگاه شهدا بسیار مهم است و باید همیشه شکرگزار این فداکاری‌ها و رشادت‌ها بود.
در این مراسم که با اقامه نماز ظهر و عصر به امامت امام جمعه شاهرود و حضور حلقه‌های صالحین واحد برگزار شد از پارسا پورتقی دانش آموز بسیجی که خادم و عضو ستاد نمازجمعه شاهرود است با اهدا هدیه توسط امام جمعه تجلیل به عمل آمد.

منبع: بسیج نیوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت basijnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «بسیج نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۸۹۷۲۷۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برخورداری ۹۹/۹ درصدی شهرستان آوج از نعمت گاز طبیعی

علی حجتی‌پور مدیرعامل شرکت گاز استان قزوین در دیدار نوروزی با امام جمعه آوج گفت: افزایش رفاه و امکانات، توزیع عادلانه امکانات و کمک به تحقق عدالت در سراسر استان افتخار ماست.

وی ادامه داد: شهرستان آوج اگرچه دورترین نقطه استان است، اما در فهرست اولویت‌های شرکت گاز استان قرار دارد و خدمات‌دهی به این نقطه هرگز از چشم ما دور نیست.

امام جمعه آوج  نیز در این دیدار ضمن تشکر از زحمات شرکت گاز استان و شهرستان، تأکید کرد: گازرسانی به روستا‌های کم جمعیت باید مورد بررسی بیشتر قرار گیرد.

حجت الاسلام و المسلمین سید ابراهیم موسوی بر لزوم صرفه‌جویی و مصرف درست گاز توسط مردم تأکید کرد و گفت: بخش مهمی از فشار‌های اقتصادی کشور، ناشی از اسراف و مصرف نادرست است.

وی همچنین انعکاس خدمات دولت را ضروری دانست و گفت: در شرایطی که دشمن خدمات ارزنده دولت مانند آب، برق و گازرسانی به دورافتاده‌ترین نقاط را مطرح نمی‌کند، اما کوچکترین نواقص را منعکس می‌کند، بیان فعالیت‌ها و دستاورد‌ها امری ضروری است.

باشگاه خبرنگاران جوان قزوین قزوین

دیگر خبرها

  • امام جمعه زاهدان: برای حق‌آبه سیستان آن‌گونه که باید کار نشد
  • شعار سال یک دستور عملیاتی است
  • هیات‌های ورزشی به حوزه فرهنگ ورود کنند
  • وعده ایران برای نابودی ظلم جهانی قطعی است
  • تغییر معماری تاریخی اصفهان برگرفته از روحیه انسان‌ها
  • تأکید امام جمعه اردبیل بر افزایش تولیدات هنری برای رفع نیازهای روز جامعه
  • مسابقات قرآنی دانش آموزان دلیجان
  • یادمان پدران و مادران آسمانی شهدای خضرآباد
  • کشاورزی پیشران اقتصاد کشور است
  • برخورداری ۹۹/۹ درصدی شهرستان آوج از نعمت گاز طبیعی