Web Analytics Made Easy - Statcounter

دانشکده طب سنتی دانشگاه علوم پزشکی بابل یکی از 8 دانشکده طب سنتی در کشور.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

منبع: جماران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۸۹۷۴۸۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بیمارستان توتونکاران رشت موقت تعطیل شد

به گزارش خبرگزاری مهر، زهره تیموری روز اظهار کرد: بیمارستان توتونکاران رشت به دلیل عدم کسب استانداردهای لازم و مجوزهای قانونی پروانه بهره‌برداری، پروانه مسئول فنی و اعتبار بخشی به طور موقت تعطیل شد.

وی افزود: پیرو مصوبه امروز نشست قرارگاه استانی نظارت بر سلامت، بیمارستان توتونکاران رشت به دلیل تمدید نکردن پروانه بهره‌برداری و مسئول فنی از سال ۱۴۰۰ و اصلاح نکردن نواقص ابلاغی از سوی دانشگاه علوم پزشکی به طور موقت تعطیل شده‌است.

تیموری با اشاره به موضوع اصلاح نکردن نواقص ابلاغی از سوی دانشگاه علوم پزشکی گیلان شامل استانداردهای درمانی، بهداشتی، فنی و سایر موارد در سنوات گذشته از سوی مسئولان بیمارستان توتونکاران رشت اظهار کرد: مسئولان این بیمارستان به تذکرات پی در پی دانشگاه علوم پزشکی استان بی‌توجه بودند.

وی بیان کرد: بنابراین بیمارستان توتونکاران رشت پس از طی مراحل قانونی و با حضور کارشناسان نظارت بر درمان، پلیس اماکن، تعزیرات حکومتی به طور موقت تعطیل شده‌است.

بیمارستان توتونکاران رشت در سال ۱۳۴۶ تأسیس شد و به صورت خصوصی فعالیت داشت.

کد خبر 6058247

دیگر خبرها

  • درخشش ورزشکاران چهارمحال و بختیاری در رقابت‌های قطب ۷ کشور
  • بیمارستان توتونکاران رشت موقت تعطیل شد
  • نام دانشگاه علوم پزشکی زاهدان در پوستر جهانی
  • قرار گرفتن رشته MBBS دانشگاه علوم پزشکی همدان در فهرست جهانی دانشکده‌های پزشکی
  • رشته MBBS دانشگاه علوم پزشکی همدان جهانی شد
  • توزیع بیش از ۳۰۰ دستگاه با تکنولوژی بالا در دانشگاه‌های علوم پزشکی کشور
  • درخشش دانشگاه شهید مدنی آذربایجان بر اساس رتبه بندی ISC ۲۰۲۳
  • تجهیز و راه اندازی دو باب خوابگاه دانشجویی در دانشگاه علوم پزشکی سبزوار
  • تشکیل تیم‌های نظارت بر عملکرد مراکز درمانی
  • رئیس دانشکده علوم پزشکی لارستان برکنار شده، اما مراسم معارفه سرپرست جدید برگزار نشد!