Web Analytics Made Easy - Statcounter

سخنگوی آتش نشانی از انفجار آب گرمکن در یک ساختمان مسکونی خبر داد و گفت: دو تن در این حادثه مصدوم شدند که به بیمارستان منتقل شدند.

به گزارش ایسنا، سید جلال ملکی با اعلام خبر انفجار آب گرمکن در یک ساختمان مسکونی گفت: ساعت 5:23 صبح امروز انفجار شدیدی آسایش و آرامش همشهریان در خیابان آیت‌الله سعیدی خیابان هاشمی در محدوده جنوب غرب تهران برهم زد و بلافاصله ایستگاه شماره 33 آتش نشانی با امکانات لازم به محل حادثه اعزام شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

به گفته وی، محل حادثه ساختمان مسکونی سه طبقه بود که در هر طبقه هر واحد 50 متری بود که در طبقه دوم انفجار شدیدی رخ داده و شدت انفجار به حدی بود که تمام شیشه‌ها و در و پنجره‌های این واحد و حتی ساختمان را تخریب کرده بود و حتی درهای طبقه‌های پایینی و بالایی شکسته بود و به دیوار بالاترین قسمت ساختمان یعنی بخش خرپشته هم خسارت‌هایی وارد شده بود اما منجر به تخریب نشده بود.

ملکی افزود: در اثر این انفجار آتش‌سوزی رخ داده بود و زمانی که آتش‌نشانان به محل حادثه رسیده بودند بخش‌های زیادی از این واحد شعله ور بود و دود هم در داخل طبقات منتشر شده بود که دو نفر که در همان لحظه در واحد حضور داشتند و از بخش‌های مختلف بدن دچار سوختگی‌های نسبتا شدیدی شده بودند خودشان موفق شده بودند از داخل واحد خارج شوند. 

به گفته وی، آتش‌نشانان در اولین مرحله این دو نفر را از ساختمان خارج کرده و به عوامل اورژانس تحویل داده شدند. چند نفری هم در طبقه بالایی و پایینی حضور داشتند که خدا رو شکر مشکل خاصی نداشتند و خودشان خارج شدند و آتش‌نشانان بلافاصله همزمان با خارج کردن افرادی که در داخل ساختمان حضور داشتند عملیات خاموش کردن آتش را آغاز کردند.

ملکی یادآور شد: نیروهای آتش نشانی از سرایت آتش به واحدهای دیگر و گسترش بیشتر جلوگیری کردند و آتش خاموش شد و محل ایمن سازی شد که با حضور کارشناس آتش‌نشانی و بررسی‌های لازم مشخص شد که نشت گاز از آبگرمکن و رسیدن آن به شعله باعث این اتفاق شد و در ساعت 6:46 عملیات به پایان رسید .

به گزارش ایسنا، اورژانس هم اعلام کرد: در ساعت 05:30بامداد امروز14 آذر ماه 96  انفجار آبگرمکن در منزل مسکونی واقع در بزرگراه آیت ا... سعیدی خیابان هاشمی،نرسیده به استاد معین 2نفر مصدوم برجای گذاشت .
بلافاصله پس از دریافت خبر آتش سوزی فوق در سامانه ارتباطی مرکز اورژانس تهران، دو دستگاه آمبولانس از ناحیه غرب این مرکز به محل حادثه اعزام گردید.
بنا به گزارش تکنیسینهای اورژانس تهران حاضر در محل حادثه ، مصدومان 2نفر(آقا37 ساله وخانم30ساله)از ساکنان منزل مسکونی براثر انفجار آبگرمکن وایجاد آتش سوزی ، دچار سوختگی از نواحی مختلف بدن شده بودند که بلافاصله درمحل مورد مداوا واقدامات اولیه درمانی مناسب قرار گرفتند وجهت تکمیل مراحل درمانی ،هر دو مصدوم حادثه توسط دو دستگاه آمبولانس مرکز اورژانس تهران به بیمارستان شهید مطهری اعزام گردیدند.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۸۹۷۷۵۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

انفجار مهیب در بابل؛ ماجرا چه بود؟

آفتاب‌‌نیوز :

مجتبی رجبعلی نژاد روز شنبه افزود: یک ساختمان ۲ طبقه در انتهای شهر گلوگاه در بخش بندپی شرقی بابل، طبقه دوم آن به علت نشت گاز دچار انفجار بسیار شدید شد.

وی اظهار داشت: قدرت این انفجار در حدی بود که کل دیواره‌های این ساختمان فرو ریخت، و قدرت انفجار و پرتاب اشیاع یک خودروی پراید عبوری و ساختمان‌های اطراف را دچار آسیب دیدگی کرد.

مسئول روابط عمومی سازمان آتش نشانی بابل با بیان این مطلب که یک خانم ۲۵ ساله براثر موج این انفجار دچار آسیب دیدگی شدید شد، خاطرنشان کرد: امدادگران اورژانس ۱۱۵ بابل این مصدوم را بلافاصله به مرکز درمانی منتقل کردند.

رجبعلی نژاد تصریح گرد: آتش نشان‌های ایستگاه شماره یک بابل که به همراه آتش نشان‌های بخش بندپی شرقی به محل حادثه اعزام شدند، با اطفای حریق، ایمن سازی لازم را انجام دادند.

شهرستان ۶۰۰ هزار نفری بابل که شش بخش و ۷ شهر دارد بخش ۵۰ هزار نفری بندپی شرقی در ۳۰ کیلومتری جنوب بابل واقع شد.

منبع: خبرگزاری ایرنا

دیگر خبرها

  • مهار حریق در ساختمان ۴ طبقه شهرک پردیسان
  • آتش سوزی مجتمع مسکونی در منطقه پردیسان قم
  • نجات جان ۱۵ نفر در آتش‌سوزی مجتمع مسکونی در قم
  • انفجار مهیب در بابل؛ ماجرا چه بود؟
  • تخریب منزل مسکونی با سازه چوبی در پیشوا/۴نفر مصدوم شدند
  • آتش سوزی منزل مسکونی در خیابان صیاد شیرازی
  • ریزش یک ساختمان مسکونی در اهواز
  • زیرش یک ساختمان مسکونی در اهواز
  • گودبرداری غیراصولی عامل زیرش ساختمان مسکونی در اهواز
  • ریزش ساختمان مسکونی در اهواز در پی گودبرداری غیراصولی