Web Analytics Made Easy - Statcounter

رئیس مرکز جذب وزارت علوم گفت: هیچ یک از اعضای هیات علمی دانشگاه ها در وسط سال کنار گذاشته نمی شوند مگر اینکه از طریق فراخوان، جذب نشده و ضوابط لازم را کسب نکرده باشند.

محمد رضا رضوان طلب در گفتگو با خبرنگار مهر درباره عدم انعقاد قرارداد با برخی از اعضای هیات علمی که از طریق فراخوان جذب شده اند در برخی از دانشگاه ها گفت: افرادی که با آنها قرارداد منعقد نشده مطمئنا از طریق فراخوان جذب نشده اند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی ادامه داد: در فراخوان ها وقتی فردی شرکت کرده و پرونده وی در فرایند جذب پیش می رود، اگر تایید مرکز جذب را داشته باشد، دانشگاه دلیلی ندارد که اعلام کند یک ترم قرارداد منعقد می کند یک ترم قرار داد منعقد نمی کند.

رئیس مرکز جذب وزارت علوم افزود: یک تعداد از افرادی هستند به نام دستیار علمی، یا به عنوان پیمانی مشروط و عنوان های دیگر که تقریبا وضعیت دو سوم آنها توسط دانشگاه ها حل شده است.

وی ادامه داد: یک تعداد از این افراد باقی مانده اند که دارای ضوابط لازم نیستند یا اینکه مدارک علمی آنها خیلی ضعیف بوده و مسئولان ذی ربط نتوانسته اند کاری برای آنها انجام دهند، ممکن است با این افراد قراردادی بسته نشده باشد.

رضوان طلب افزود: شاید این افراد از تعداد محدودی از پرونده هایی باشند که ضابطه و فراخوان نداشته و دانشگاه کم کم آنها را پالایش کرده و تعداد قابل قبولی را با مسامحه  پذیرفته و ما نیز تایید کرده ایم تا جایی که امکان داشته کمک کرده ایم.

وی ادامه داد: در حال حاضر فکر می کنم تعدادی که باقی مانده اند از نظر ضوابط علمی شرایط لازم را نداشته اند و قابل مسامحه هم نیستند و شاید به قدری شرایط آنها ضعیف است که نمی شود گفت قابل اغماض است.

وی تاکید کرد: کسی که از فراخوان پذیرفته شده باشد و مرکز جذب نیز وی را تایید کرده باشد، قرارداد وی منعقد می شود، مگر اینکه یکسال تمام شده و قرارداد پیمانی وی به اتمام رسیده باشد و شرایط تجدید پیمان را نداشته باشد که دراین صورت نیز فرد باید به هیات اجرایی معرفی شده و آنجا دلایل خود را مطرح کند و چنان نیست که وسط سال فردی کنار گذاشته شود.

منبع: مهر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۸۹۸۰۳۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

افتتاح مرکز تصویربرداری پزشکی غرب فارس در کازرون

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما مرکز فارس، رئیس دانشگاه علوم پزشکی شیراز گفت: مرکز تصویربرداری MRI بیمارستان حضرت ولیعصر (عج) کازرون در زمینی به مساحت ۳۵۰ مترمربع ساخته شده است و شامل بخش های ام‌آر‌آی، سی‌تی‌اسکن و سونوگرافی است.

سید وحید حسینی افزود: هفت میلیارد تومان اعتبار برای بازسازی، سیستم سرمایش، برق کشی کل ساختمان و خرید کامل تجهیزات این مرکز از سوی سعید قناعتی نیکوکار عرصه سلامت شهرستان به نیابت از مادر خود، مرحوم بانو صدیقه باقری نژاد اهدا شده است.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی شیراز گفت: همچنین حدود ۵۰ میلیارد تومان اعتبار از سوی دانشگاه علوم پزشکی شیراز و وزارت بهداشت برای خرید دستگاه تامین شده است.

حسینی در ادامه افزود: در صورت تامین ساختمان دارای استاندارد‌های علوم پزشکی، آماده استقرار دانشکده پزشکی در شهرستان کازرون هستیم.

دیگر خبرها

  • اساتید دانشگاه‌های جهان صهیونیست‌ها را تحریم کنند/ رونمایی از وبگاه تحریم علمی اسراییل
  • افتتاح مرکز تصویربرداری پزشکی غرب فارس در کازرون
  • فراخوان بیست‌وششمین همایش کتاب سال حوزه اعلام شد
  • اعلام فراخوان بیست‌وششمین همایش کتاب سال حوزه
  • وبگاه بین المللی تحریم علمی رژیم صهیونیستی رونمایی شد
  • اساتید دانشگاههای جهان صهیونیست‌ها را تحریم کنند
  • فراخوان نام نویسی در همایش روانپزشکی کودک و نوجوان در مشهد
  • دکتر طهرانچی: ساخت مسکن در ۹۵۷ هکتار از زمین‌های دانشگاه آزاد اسلامی آغاز شد
  • امضای تفاهم‌نامه مشترک صداوسیما و دانشگاه آزاد همدان
  • سقف حمایت‌های بنیاد ملی علم افزایش یافت