Web Analytics Made Easy - Statcounter

مدیر مجموعه تاریخی، فرهنگی و مذهبی تخت فولاد اصفهان گفت: نمایشگاه عکس نام حضرت محمد (ص) در معماری اسلامی ایرانی شامل مجموعه ای از آثار عکس مجید فروتن جنب تکیه میرفندرسکی تخت فولاد تا پایان هفته جاری پابرجاست.

سید علی معرک نژاد در گفتگو با خبرنگار ایمنا اظهارکرد: تخت فولاد به عنوان گنجینه ای بی نظیر و بی بدیل در شهر اصفهان مرکز رویدادها و برنامه های مختلفی است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی تصریح کرد: این ظرفیت بسیار بزرگ در اختیار انجمن ها، گروه ها و نهادهای فرهنگی و هنری شهر است تا بتواند دستاوردها، اقدامات و هنرهای خود را به نسل قدیم تخت فولاد گره بزنند و در این راستا ما بتوانیم تداعی دهنده افعال و اقدامات شاگردان اساتید بزرگی باشیم که در تخت فولاد آرمیده اند.

مدیر مجموعه تاریخی، فرهنگی و مذهبی تخت فولاد اصفهان افزود: به همین دلیل در تخت فولاد فضای نمایشگاهی را با همکاری انجمن موزه داران فراهم کردیم و آثاری از نام مبارک حضرت محمد(ص) در معماری ایرانی اسلامی را در قالب ۶۰ تابلو به نمایش درآوردیم.

وی خاطرنشان کرد: نمایشگاه عکس نام حضرت محمد (ص) در معماری اسلامی ایرانی تا پایان هفته جاری همه روزه از ساعت ۹ صبح تا ۱۷ بعد از ظهر در گالری فدک واقع در خیابان شیخ مفید جنب تکیه میرفندرسکی دایر و آماده استقبال از علاقمندان خواهد بود.

منبع: ایمنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.imna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایمنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۸۹۸۴۳۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سعید واسعی؛ از پشت دروازه فولاد تا نوک خط حمله مس رفسنجان

سعيد واسعى گل زد، پاس گل داد، بهترين بازيكن هفته لقب گرفت و عصاى دست نويدكيا در رفسنجان شد.

طرفداری | نام سعيد واسعى در اين هفته‌ها پررنگ‌تر از هر زمان دیگری شنیده می‌شود.

یک پاس گل درخشان در بازی قبلی جام حذفی مقابل استقلال، گل‌زنی برابر استقلال در ورزشگاه آزادی و قرار گرفتن در ترکیب تیم منتخب هفته.

گل‌زنی مقابل فولاد در لیگ برای کسب ۳ امتیاز یک بازی حساس و یک پاس گل دیگر در جام حذفی مقابل پیکان.

کافی است یک خط از مصاحبه مدیرعامل فولاد در مورد واسعی را مرور کنید:

واسعی از نظر فنی در پشت دروازه تمرین می‌کرد و نمی‌توانست به ما کمک کند.

حالا فولاد با همین شیوه مدیریت به جمع مدعیان سقوط پیوسته و واسعی به همراه مس به جمع هشت تیم برتر جام حذفی رسید. قضاوت در این خصوص دشوار به نظر نمی‌رسد.

از دست ندهید ????????????????????????

ژوزه مورایس: باافتخار مسلمان شدم و عضوی از یک خانواده ایرانی‌ام آرنه اسلوت سرمربی جدید لیورپول لغو قانون رشد چگونه فوتبال ایتالیا را نابود می‌کند؟ بازیکن فرانسوی به دلیل عوارض واکسن کرونا از فایزر شکایت کرد!

دیگر خبرها

  • اصفهانی‌ها ایده‌های خود را برای معرفی بهتر تخت‌فولاد ارائه دهند
  • اجرای ۴۲۵ میلیارد تومان طرح آبرسانی در روستاهای لرستان
  • افتتاحیه نمایشگاه «در ستایش سعدی» در موزه خوشنویسی ایران
  • ویسی، در و پنجره‌های فولاد را بست!
  • سعید واسعی؛ از پشت دروازه فولاد تا نوک خط حمله مس رفسنجان
  • ستاره سپاهان برای فولاد آرزو کرد!
  • حضور وزیر ورزش و جوانان در مراسم نخستین سالگرد درگذشت صفارزاده
  • راه‌اندازی مجدد دبیرخانه «شهر اسلامی» در شهرداری اصفهان
  • تسلیت سید محمد خاتمی به سید حسین خمینی در پی درگذشت همسر شهید آیت‌الله سیدمصطفی خمینی
  • راهنما برای گالری‌گردی در پایانِ هفته پیش‌ِ رو