Web Analytics Made Easy - Statcounter

تا ۱۲ آذر امسال و در قالب طرح رونق تولید ۳۸ هزار و ۵۸۲ بنگاه تولیدی ثبت نام کرده‌اند که از این تعداد ۱۶ هزار و ۹۸۸ واحد به بانک‌ها معرفی و اعتباری معادل ۱۲۳ هزار و ۹۷ میلیون ریال برای آن‌ها در نظر گرفته‌ شده است. علاوه بر این به ۷۳۴۶ واحد تولیدی مبلغی معادل ۵۶ هزار و ۵۷۱ میلیون ریال پرداخت شده است.

ایران آنلاین / در سال گذشته طرح رونق تولید اقتصادی با پرداخت تسهیلاتی معادل ۲۴ هزار میلیارد تومان به ۱۷ هزار واحد تولیدی صنعتی و کشاورزی در دستور کار قرار گرفت و در سال جاری نیز این طرح به عنوان مکمل طرح قبلی در جهت پرداخت تسهیلات به ۳۰ هزار واحد تولیدی مدنظر قرار گرفته است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در طرحی که قرار است تحت عنوان رونق تولید اقتصادی در سال جاری مدنظر قرار گیرد ۲۰ هزار میلیارد تومان اعتبار جهت پرداخت به ۱۰ هزار واحد صنعتی در راستای بهبود وضعیت فعلی و نیز ۱۰ هزار میلیارد تومان برای ۵۰۰۰ واحد صنعتی کوچک، متوسط و بزرگ به منظور نوسازی و بهسازی تعریف شده است.

بر اساس آخرین جدول و اطلاعات تا ۱۲ آذرماه سال جاری در مجموع ۳۲ استان کشور همراه بعلاوه مناطق آزاد ۳۸ هزار و ۵۸۲ بنگاه تولیدی کوچک و متوسط جهت در قالب طرح رونق تولید از ابتدای زمان ثبت نام طرح رونق تولید که از تیرماه سال جاری مدنظر قرار گرفت ثبت نام کرده‌اند. از این تعداد ۱۶ هزار ۹۸۸ واحد به بانک معرفی شده و مبلغی معادل ۱۲ هزار و ۳۹۷ میلیارد تومان برای آن‌ها در نظر گرفته شده‌ است. علاوه بر این ۷۳۴۶ واحد تولیدی مبلغی حدود پنج هزار و ۶۵۷ میلیارد تومان  دریافت کرده‌اند.

در ذیل جدول مربوط به گزارش تسهیلات پرداختی به بنگاه‌های کوچک و متوسط در قالب طرح رونق تولید از ابتدای آغاز طرح رونق تولید در تیرماه تا تا دوازدهم آذر ماه سال جاری آورده شده است.

---

منبع: ایران آنلاین

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ion.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایران آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۸۹۸۶۵۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

صدور و تمدید ۵۰ فقره پروانه کاربرد علامت استاندارد در سال گذشته

                                                                    به گزارش خبرگزاری صدا و سیما مرکز ایلام؛ یادگار محمدی از ابطال ۱۵ مورد پروانه علامت استاندارد طی سال گذشته خبر داد و اظهار داشت: صدور پروانه کاربرد علامت استاندارد از جمله تکالیف قانونی برای حصول اطمینان از رعایت الزامات استاندارد، استمرار کنترل کیفیت محصولات در واحد‌های تولیدی تحت پوشش استان و ترغیب این واحد‌ها به ارتقای کیفیت محصولات تولید شده بر اساس معیار‌های سازمان ملی استاندارد، است.   وی، تعداد واحد‌های تولیدی دارای پروانه استاندارد در استان را ۱۱۷ مورد عنوان کرد و یادآور شد: کارشناسان این اداره کل به صورت مستمر به بازدید از خط تولید، مواد اولیه و شرایط نگهداری فرآورده، همچنین بررسی اسناد و مدارک مربوط به کالیبراسیون و آزمایشات انجام شده در واحد کنترل کیفیت شرکت می‌پردازند.   سرپرست اداره کل استاندارد ایلام اضافه کرد: کارشناسان به طور تصادفی از کالا‌های تولید شده جهت ارزیابی انطباق محصول تولیدی با استاندارد‌های ملی مربوطه، نمونه برداری کرده و در صورت داشتن شرایط مذکور و انطباق آزمایشات با استاندارد ملی مربوطه، صدور پروانه استاندارد انجام می‌گیرد.   وی ادامه داد: شهروندان می‌توانند برای اطلاع از اصالت و اعتبار محصولات دارای نشان استاندارد درج شده روی محصول به هنگام خرید، کد ۱۰ رقمی ذیل علامت استاندارد روی محصول را به سامانه پیامکی ۱۰۰۰۱۵۱۷ ارسال تا با دریافت سریع پاسخ از اصالت کالا اطمینان حاصل کنند.   ۲۲۳ واحد تولیدی زیر پوشش اداره استاندارد در استان ایلام وجود دارد که ۱۵۲ واحد آن فعال است.

دیگر خبرها

  • ۴۱ واحد تولیدی و صنعتی سیستان و بلوچستان به مدار تولید بازگشت
  • پرداخت ۱۷ هزار میلیارد تومان تسهیلات به واحد‌های تولیدی
  • جلوگیری از تعطیلی ۶ شرکت ورشکسته درمازندران
  • تلاش ۱۲۰۰ واحد تولیدی اردبیل برای تحقق جهش تولید
  • ۶ واحد تولیدی ورشکسته در مازندران به تولید برگشتند
  • جلوگیری از تعطیلی ۶ شرکت ورشکسته در مازندران
  • فعالیت زندانیان در ۱۰۰۰ واحد تولیدی + فیلم
  • صدور و تمدید ۵۰ فقره پروانه کاربرد علامت استاندارد در سال گذشته
  • حل مشکلات ثبتی بیش از هزار واحد صنعتی در استان تهران با پیگیری ستاد اقتصاد مقاومتی
  • ۳۰۰ واحد تولیدی آذربایجان‌غربی در دولت سیزدهم احیا شد