Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «باشگاه خبرنگاران»
2024-03-19@10:59:41 GMT

پیش‌بینی پدر زلزله‌شناسی ایران از زلزله تهران +فیلم

تاریخ انتشار: ۱۴ آذر ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۵۸۹۸۹۵۶

پیش‌بینی پدر زلزله‌شناسی ایران از زلزله تهران +فیلم

‍‍‍‍‍‍

به گزارش خبرنگار حوزه اخبار داغ گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان؛ عکاشه  صبح امروز با حضور در برنامه زنده حالا خورشید با اجرای رضا رشید پور ، به برررسی وضعیت زلزله در ایران پرداخت  و عنوان کرد :

 من ایمان دارم که تهران یک روزی نابود خواهد شد. این  را به این منظور نمی‌گویم که رعب و وحشت ایجاد شود  و هنوز هیچ کشوری نتوانسته وقوع زلزله را در کوتاه مدت پیش بینی کند و وقوع زلزله در بلند مدت امکانپذیر است .

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بهرام عکاشه  متولد ۱۳۱۵ در مسجدسلیمان، پدر علم زلزله‌شناسی ایران و متخصص برجسته زلزله‌شناسی و زمین‌شناسی است. در ادامه بخشی از صحبت‌های او را درباره زلزله تهران مشاهده می کنید.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی
انتهای پیام/

وضعیت زلزله در ایران

 

 

منبع: باشگاه خبرنگاران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۸۹۸۹۵۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اوجی و نواک تازه‌ترین وضعیت همکاری‌های دوجانبه تهران - مسکو و بازار نفت را در گفت‌وگوی تلفنی بررسی کردند

وزیر نفت و معاون نخست وزیر روسیه در گفت‌وگوی تلفنی تازه‌ترین وضعیت همکاری‌های دوجانبه تهران - مسکو را بررسی کردند.

به گزارش شانا، جواد اوجی امروز (دوشنبه، ۲۸ اسفندماه) در گفت‌وگوی تلفنی با الکساندر نواک تازه‌ترین وضع همکاری‌های دوجانبه و پیشرفت پروژه‌های فی مابین از جمله توسعه میدان‌های نفتی و گازی کریدور شمال و جنوب و مسائل مربوط به بازار نفت و اوپک‌پلاس را بررسی کردند.

نواک که نهم اسفندماه امسال برای حضور در هفدهمین نشست کمیسیون‌ همکاری‌های اقتصادی ایران و روسیه به تهران آمده بود، از ثبت رکورد تازه در زمینه حجم مبادلات تجاری دو کشور در سال ۲۰۲۲ میلادی خبر داد.

اوجی هم فضای همکاری‌های ایران و روسیه را در عالی‌ترین سطح توصیف کرد و در همان نشست ۱۹ سند همکاری در ادامه توسعه روابط درسال‌های اخیر، امضا شد.

آخرین سفر وزیر نفت ایران به روسیه هم مهرماه امسال انجام شد که اوجی در آن سفر اعلام کرد: مذاکراتی برای تبدیل تفاهم‌نامه‌ها به قرارداد که پیش از این با شرکت‌های روسی در بخش بالادست و پایین‌دست صنعت نفت امضا شده بود، انجام خواهد شد.

دیگر خبرها

  • اوجی و نواک تازه‌ترین وضعیت همکاری‌های دوجانبه تهران - مسکو و بازار نفت را در گفت‌وگوی تلفنی بررسی کردند
  • زلزله ۵.۶ ریشتری در همسایه شرقی ایران
  • زلزله در همسایه شرقی ایران
  • وقوع زلزله ۵.۶ ریشتری در پاکستان
  • وقوع زمین‌لرزه در سُرخه/ زلزله خسارتی نداشته است
  • وقوع زلزله در قندهار
  • زلزله در مرکز ایران
  • پیش بینی هواشناسی کشور ۲۸ و ۲۹ اسفند ۱۴۰۲ / هشدار وقوع سیلاب در ۵ استان
  • وقوع زلزله ۴.۶ ریشتری حوالی خنج فارس
  • وقوع زلزله در استان فارس