Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایسکانیوز، محمدرضا حاج علی اکبری در گفتگو با خبرنگار پایگاه خبری تاروداظهار کرد: باشگاه پژوهشگران جوان و نخبگان دانشگاه آزاد اسلامی واحد دماوند در راستای ارتقای سطح دانش دانشجویان اقدام به برگزاری سمینارهای مختلف با موضوعات متنوع در سال جاری کرده است.

وی افزود: در این سمینار تخصصی در خصوص مباحثی همچون اقتصاد مهندسی و تأثیر آن بر کسب و کار و تجارت فردا در دو سطح مبتدی و پیشرفته، سیستم SIT و تأثیر آن در اقتصاد مهندسی، بررسی انواع business تحلیل کلیه عوامل مؤثر بر اقتصاد در دو سطح خرد و کلان، تأثیر علم اقتصاد مهندسی بر کار آفرینی، بررسی نمودارهای ارزشی و مالی مؤثر بر اقتصاد مهندسی مورد نقد و بررسی قرار می‌گیرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مسئول باشگاه پژوهشگران جوان و نخبگان دانشگاه آزاد اسلامی واحد دماوند بیان کرد: سخنران این سمینار تخصصی دکتر «محبوبه نصیری‌فر» به مدت دوهفته از روز دوشنبه سیزدهم آذرماه ساعت ۱۳:۳۰ در سالن اجتماعات ساختمان آموزشی شماره یک این مرکز دانشگاهی برگزاری می‌شود.

باشگاه پژوهشگران جوان واحد دماوند

منبع: ایسکانیوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.iscanews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسکانیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۸۹۹۰۷۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برگزاری جلسه تخصصی بررسی پروژه‌های سفر ریاست جمهوری و استاندارآذربایجان غربی به شهرستان ارومیه

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای استان آذربایجان غربی، در این جلسه برنامه ریزی‌های لازم جهت تخصیص بودجه طرح و پروژه‌های شرکت آب و فاضلاب انجام تا مقدمات امکان تخصیص بودجه از طریق سازمان برنامه و بودجه استان فراهم شود.  در این جلسه همچنین مصوبات سفر ریاست جمهوری و مصوباتی که با دستور مقام عالی استان جهت اجرا به شرکت آب و فاضلاب استان تکلیف شده اند نیز مورد بحث و بررسی قرار گرفت.

دیگر خبرها

  • رشته مهندسی اینترنت اشیا در دانشگاه آزاد قوچان راه اندازی شد
  • راهیابی دانشجوی دانشگاه آزاد نور به اردوی تیم ملی امید بوکس
  • ۳۹ سالگی دانشگاه آزاد در زعفرانی‌ترین شهر جهان
  • رویداد صدرا در اشتغال‌زایی نسل جوان نقش دارد
  • اخذمجوز پذیرش دانشجوی مقطع دکتری تخصصی رشته مهندسی آب-آبیاری و زهکشی
  • برگزاری دوره مربیگری فوتسال سطح یک بانوان کشور در سقز
  • تعطیلی برخی واحدهای دانشگاه آزاد در زمان برگزاری کنکور
  • دانشگاه آزاد نور میزبان یک‌هزار و ۳۷۸ داوطلب آزمون سراسری ۱۴۰۳
  • برگزاری جلسه تخصصی بررسی پروژه‌های سفر ریاست جمهوری و استاندارآذربایجان غربی به شهرستان ارومیه
  • رویکردی نوین در آموزش دانشجویان دانشگاه آزاد اسلامی