Web Analytics Made Easy - Statcounter

دیوان عدالت اداری اول آذرماه به وزیر ورزش اخطار داده بود که تکلیف فدراسیون تیراندازی را ظرف ۱۰ روز مشخص کند.

به گزارش مشرق، دیوان عدالت اداری اول آذرماه در نامه‌ای به وزیر ورزش، خواستار مشخص کردن تکلیف فدراسیون ظرف 10 روز شده و رسما اعلام کرده بود،  باید تکلیف این فدراسیون مشخص و طبق قانون رفتار شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

این دیوان چندی پیش اعلام کرده بود که انتخابات فدراسیون تیراندازی در سال 93 صحت داشته و بر این اساس مهدی هاشمی همچنان رئیس فدراسیون است. این در حالی است که وزارت ورزش چندی پیش انتخابات فدراسیون تیراندازی را برگزار کرد و علی دادگر به عنوان رئیس انتخاب شده بود.

در متن این نامه آمده بود:

اخطار شونده: وزیر محترم ورزش و جوانان

شرح: پیرو اخطاریه مورخ 15/5/96 در اجرای دادنامه شماره 1571- 96/4/18 صادره از شعبه دوم تجدیدنظر دیوان، با عنایت به پذیرش ماده 79 قانون تشکیلات و آیین دادرسی دیوان و متعاقب آن نقض دادنامه 1291 مورخ 94/4/14 صادره از شعبه اول دیوان و نتیجتاً صحت و ابقای انتخابات فدراسیون تیراندازی مورخ 93/8/26 ضمن اعلام آخرین اخطار، ایجاب می‌نماید ظرف 10 روز پس از دریافت این دستور قضایی در اجرای مفاد دادنامه مارالذکر اقدام و نتیجه را به این شعبه اعلام فرمایید. متذکر می‌گردد در صورت عدم اجرا در موعد مقرر، مستنکف محسوب و وفق مقررات قانونی اقدام خواهد شد.»

گفته می‌شود اخطار دیوان تحویل مدیرکل حوزه وزارتی داده شده و رسید آن توسط نیک‌بین امضا شده است. ظاهرا وزیر ورزش در واکنش به این نامه از دیوان عدالت اداری مهلتی چند ماهه خواسته تا مسئله را حل کند.

منبع: تسنیم ارسال به تلگرام

منبع: مشرق

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mashreghnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مشرق» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۸۹۹۱۳۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تکذیبه تشکیل و اعزام تیم ملی فوتبال دانشجویان


به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری صدا و سیما، تنها مرجع رسمی تشکیل و اعزام تیم‌های ملی دانشجویان در رشته‌های مختلف ورزشی، فدراسیون ملی ورزش‌های دانشگاهی است.

این فدراسیون تاکنون هیچ اقدامی برای تشکیل تیم ملی فوتبال دانشجویان انجام نداده و در صورت انتخاب سرمربی یا هرگونه اقدام دیگر در این خصوص، مراتب از طریق کانال‌های رسمی فدراسیون به اطلاع عموم خواهد رسید.

لازم به توضیح است طبق اعلام قبلی از آنجایی که طبق مقررات فدراسیون بین‌المللی ورزش‌های دانشگاهی، مسابقات فوتبال دانشجویان جهان دانشگاه محور می‌باشد و با توجه به مصوبه هیات رئیسه فدراسیون، تیم فوتبال دانشجویان تحت عنوان تیم منتخب توسط اداره کل تربیت بدنی وزارت علوم، تحقیقات و فناوری به مسابقات اعزام خواهد شد که در حال حاضر هدایت تیم منتخب دانشجویان بر عهده امیدرضا روانخواه می‌باشد.

تیمی که با مربیگری بهنام طاهرزاده به بلژیک اعزام شده هیچ ربطی به فدراسیون ملی ورزش دانشگاهی ندارد و تشکیل و اعزام آن با این عنوان غیرقانونی است.

دیگر خبرها

  • رویکرد ما همگانی کردن ورزش در سطح محلات است
  • وحشت نتانیاهو از صدور حکم بازداشت از سوی دیوان بین‌المللی دادگستری
  • انتقاد ملی‌پوش بوکس از«تبعیض فدراسیون» و«رفتار عجیب فونتانا»
  • تکذیبه تشکیل و اعزام تیم ملی فوتبال دانشجویان
  • برنامه روز پنجم مسابقات تیراندازی
  • وزیر ورزش: دخالتی در امور اجرایی سرخابی ها نداریم
  • وزیر ورزش و جوانان: ۵٠٠ میلیارد تومان برای نوسازی تجهیزات فدراسیون‌ها در نظر گرفته‌ایم
  • وزیر ورزش: ۵٠٠ میلیارد تومان برای نوسازی تجهیزات فدراسیون‌ها در نظر گرفته‌ایم
  • خبر خوش وزیر ورزش درباره سربازی ورزشکاران
  • مژده 500 میلیاردی وزیر در دیدار با ورزشکاران