Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایسکانیوز، دیوان عدالت اداری در آخرین نامه خود به وزارت ورزش هشدار داد در مدت 10 روز تکلیف فدراسیون فدراسیون تیراندازی را مشخص کند. این دیوان همچنین پیش از این رأی به ابطال انتخابات تیراندازی داده بود مبنی بر اینکه مهدی هاشمی باید از سمت خود برکنار شود. بعد از اعتراض سیدمهدی هاشمی به این رأی دیوان عدالت اداری در رای جدید خود اعلام کرد صلاحیت رسیدگی به فدراسیون‌های ورزشی را ندارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مسعود سلطانی‌فر وزیر ورزش و جوانان که در این مدت با نامه‌های گوناگون دیوان مواجه شده چند روز پیش نامه‌ای را به رئیس دیوان عدالت اداری نوشت و از او خواست تا خودش دستور لازم را در این خصوص صادر کند.

اعلام آراء مختلف در شعبات گوناگون شرایطی را به وجود آورده که وزارت ورزش را دچار سردرگمی کرده است همین موضوع باعث شد تا وزیر ورزش از شخص رئیس بخواهد به موضوع تیراندازی ورود و نظر نهایی را اعلام کند.

602

وزیر ورزش ایران جهان فدراسیون تیر اندازی

منبع: ایسکانیوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.iscanews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسکانیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۸۹۹۳۱۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

وزیر آموزش و پرورش لو رفتن سوالات امتحانات نهایی را تکذیب کرد

رضامراد صحرایی٬ وزیر آموزش و پرورش با حضور در یک برنامه تلویزیونی گفت: حتی یک مورد از شایعات لو رفتن سوالات صحت نداشت. اولیاء باید بدانند علت این اتفاق شکوفایی استعداد دانش آموزان است و اگر سوالی لو برود در ابتدا ما اعلام خواهیم کرد.

او گفت: توانایی‌ها و نرم افزار‌های ما پیشرفته‌تر شده اند؛ سوالات ۱۵ دقیقه بعد از آزمون منتشر شدند و شایعه لو رفتن سوالات کذب است.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

 

باشگاه خبرنگاران جوان علمی پزشکی آموزش و پرورش

دیگر خبرها

  • صدور آرای جدید کمیته استیناف فدراسیون فوتبال
  • بازدید رئیس کل دیوان محاسبات از سازمان برنامه و بودجه و خزانه داری 
  • کارزارهایی برای ابطال دستمزد ۱۴۰۳ و استیضاح وزیر کار
  • سرپرست انجمن دوومیدانی جانبازان و توان‌یابان منصوب شد
  • هادیزاده، سرپرست انجمن دو و میدانی جانبازان و توان‌یابان شد
  • دیدار روسای انجمن کشتی و اسکی ناشنوایان با مصطفی نکو لعل آزاد
  • رئیس دانشگاه علوم پزشکی تهران: استاد اخراجی نداشتیم
  • حکم رئیس سابق فدراسیون فوتبال چین: حبس ابد!
  • افزایش ۱۰۰ درصدی صدور ضمانت‌نامه توسط صندوق‌های پژوهش و فناوری
  • وزیر آموزش و پرورش لو رفتن سوالات امتحانات نهایی را تکذیب کرد