Web Analytics Made Easy - Statcounter

گروه سیاسی- ابوترابی در گفت و گو با افکارنیوز ریشه این دلیل رفتارها را سیاسی و به نوعی خالی کردن پشت شهرداری ها از سوی دولت ها دانست و تاکید کرد:  بخش قابل توجهی از مشکلات کنونی شهر تهران ناشی از نگاه سیاسی مسئولان دولتی به شهرداری سابق تهران و عدم حمایت از این شهرداری است که به تفاوت نگاه های سیاسی باز می گشت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این رفتارها قریب به 20سال مردم را آزار داد و طعم شیرین داشتن یک شهر ایده آل را از مردم گرفت.

عضو سابق کمیسیون حقوقی و قضایی مجلس  دخیل کردن نگاه های سیاسی دولت ها را انجام وظیفه نسبت به شهرداری سابق پایتخت را سبب ایجاد خلا و مشکلات برای زندگی مردم دانست و خاطر نشان کرد: اساسا نگریستن از چنین زاویه ای تنها به دلیل تفاوت در مشی سیاسی مدیران سبب اختلال در امورات شهری و زندگی مردم می شود و دود این سیاسی کاری دولت ها فقط به چشم مردم رفته است. 

ابوترابی خاطرنشان کرد: اگر امروز شاهد هستیم که برخی می خواهند اقدامات مثبت شهرداری سابق را در سایه فعالیت های سیاسی قرار دهند، بی شک دلیل آن موفقیت های شهرداری سابق پایتخت بوده که طی دو دهه خدمت رسانی را به معنای واقعی کلمه معنا کرد.

وی ابراز امیدواری کرد: امروز که شهرداری و دولت از نظر سیاسی نزدیک به هم هستند و حتی طلسم سیاست های دولت ها در قبال شهردار پایتخت شکسته شده و شهردار تهران این روزها در جلسات هیئت دولت نیز شرکت می کند، نگاه سنگین قوه مجریه به شهرداری تهران برداشته شود تا مردم پس از سال ها روی خوش دولت را به مدیریت شهری پایتخت شاهد باشند.

عضو کمیسیون شوراها و امور داخلی مجلس با بیان اینکه امروز شهر تهران با معضلاتی همچون: آلودگی هوا و ترافیک دست و پنجه نرم می کند گفت: انتظار می رود منتقدین دیروز که اکنون در راس مدیریت شهری پایتخت قرار گرفته اند در مسیر خدمت رسانی گام بردارند تا ثمره نزدیکی آرای سیاسی دولتی ها و مدیران شهرداری تهران خود را در مختصات زندگی شهری نشان دهد.

 

منبع: افکارنيوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.afkarnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «افکارنيوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۸۹۹۳۲۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

امنیت شغلی و تامین مسکن کارگران دغدغه دولت است

به گزارش خبرگزاری مهر، سید صولت مرتضوی شامگاه دوشنبه در جشن بزرگ کارگران در مشهد اظهار کرد: تلاش کارگران منجر به ایجاد امنیت اقتصادی می‌شود و این امنیت، خونخواهی از سرداران نظامی و مردم فلسطین در اقدام سپاه پاسداران انقلاب و عملیات وعده صادق را فراهم می کند.

وزیر تعاون کار و رفاه اجتماعی با ابلاغ سلام رییس دولت سیزدهم به کارگران و خانواده آنان گفت: رهبر انقلاب کارگر ایرانی را ستون فقرات تولید کشور می‌دانند و در روایات اسلامی نیز به جایگاه پر اهمیت نیروی کار و کارگر توجه بسیاری شده است به گونه‌ای که پیامبر اسلام (ص) بر دست پینه بسته کارگران بوسه می‌زند.

وی افزود: همانطور که در بیانات مقام معظم رهبری در دیدار با نمایندگان کارگری و کارفرمایی اشاره شد، از نگاه اسلام کارگر صاحب ارزش و کرامت است و این موضوع نشان از تفاوت دیدگاه اسلام با سایر تمدن ها و جوامع دارد که به کارگر صرفاً نگاه ابزاری دارند.

مرتضوی توجه به امنیت شغلی، آتیه، مسکن و سایر موضوعاتی که موجب آسایش خاطر کارگران شود را از دغدغه های مهم دولت مردمی بر شمرد.

وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی در خصوص وضعیت مظلومان فلسطینی نیز اظهار کرد: هم اکنون شاهد هستیم که مردم فلسطین به خاطر دفاع از خاک و حق حیات خود، موردشدیدترین حملات و تجاوزات رژیم اشغالگر قدس قرار گرفته اند و این اقدامات ظالمانه با حمایت دولت های غربی در حال رخ دادن است.

وی گفت: غذای مردم فلسطین اکنون همراه با خون است و وجدان های مردم جهان کجاست که این ظلم را برنتابند.

کد خبر 6092717

دیگر خبرها

  • ساخت ۹۵۰۰ واحد مسکونی در ۳ منطقه پایتخت
  • وضعیت عجیب در پایتخت؛ شکل‌گیری محل جدید برای کاسبی مردم! +تصویر
  • هشدار درباره وضعیت پرسپولیس و استقلال
  • امنیت شغلی و تامین مسکن کارگران دغدغه دولت است
  • اوضاع نظافت تهران از پاریس هم بهتر است؛ آمار هم داریم
  • وضعیت تهران به لحاظ نظافت بهتر از پاریس است
  • کاهش ۶۵ درصدی شکایت تهرانی‌ها در حوزه پسماند/ تهران از پاریس تمیزتر است
  • کاهش ۶۵ درصدی شکایت تهرانی‌ها در حوزه پسماند/ تأثیر افزایش حقوق پاکبانان در نظافت پایتخت
  • اوجاقی:به سمت برگزاری مسابقات ورزشی پایتخت‌های آسیایی می رویم
  • پایتخت تقسیم می شود؟