Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری برنا در هرمزگان،سید پرویز محبی با بیان اینکه فصل صید میگو سالجاری از 11مهر ماه آغاز و به مدت 43 روز مفید اجرا شد گفت: در این مدت دو هزار و 124 نفر صیاد با استفاده از 177 فروند شناور صیادی صید میگو را انجام دادند.

وی با اشاره به اینکه امسال دوهزار و چهل تن میگو صید شده است گفت:از این میزان 71 درصد از آن میگو درشت،14درصد میگو سرتیز و 15درصد را میگو گنتگ تشکیل داده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

محبی اجرای طرح دریابست به مدت ده روز و قبل از آغاز فصل صید میگو را از مهمترین عوامل رشد صید میگو در سال جاری خواند و تصریح کرد: رها سازی بالغ بر 40 میلیون قطعه بچه میگو و همچنین مشارکت جامعه صیادی در حفاظت از منابع آبزیان شیلات هرمزگان و کنترل صید غیر مجاز از دیگر عوامل مهم رشد صید میگو در سال جاری است.

مدیر کل شیلات هرمزگان تعطیلی مجدد صیدگاه چاهو شرقی به منظور حفظ و بازسازی ذخایر میگو،شروع فصل صید میگو از صید گاه سیریک و کوهستک،افزایش 25 درصدی صید میگو در صیدگاه شرق هرمز نسبت به سال گذشته، افزایش چشمگیر صید میگو درشت و و جمع آوری صید های درو ریز و تحویل به شرکت های پودر ماهی را از ویژگی های شاخص فصل صید میگو امسال خواند.

منبع: خبرگزاری برنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۸۹۹۳۹۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ساخت مخزن آب هزار مترمکعبی در سردشت بشاگرد

عبدالحمید حمزه پور مدیر عامل شرکت آب و فاضلاب هرمزگان گفت: عملیات ساخت مخزن هزار متر مکعبی با هدف افزایش ظرفیت ذخیره‌سازی و تامین آب پایدار برای ۴ هزار نفر در سردشت بشاگرد آغاز شد.

وی هزینه  ساخت این مخزن را بیش از ۲۳۰ میلیارد ریال اعلام کرده و افزود: این پروژه تا پایان شهریور ماه تکمیل می‌شود.

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب هرمزگان گفت: اجرای این طرح باعث بهبود وضعیت آبرسانی به شهرک‌های ولیعصر و توسعه آینده شهر سردشت، مسکن ملی و افزایش میزان ذخیره آب در مرکز شهرستان بشاگرد خواهد شد.

باشگاه خبرنگاران جوان هرمزگان بندرعباس

دیگر خبرها

  • ارزش بار هوایی ۳۵ درصد بازار حمل و نقل است
  • صادرات ۶۰ هزار تن مواد معدنی از بندرخمیر
  • رشد ابر‌های همرفتی و رگبار باران و رعد و برق در هرمزگان
  • واکسیناسیون رایگان یک میلیون و ۳۷۵ هزار راس دام روستایی و عشایری
  • افزایش رشته‌های آموزشی در مرکز فنی و حرفه ای میناب
  • افزایش رشته‌های جدید در مرکز فنی حرفه ای میناب
  • ساخت مخزن آب هزار مترمکعبی در سردشت بشاگرد
  • معدوم کردن ۲.۲ تن مواد غذایی غیرقابل مصرف در بوشهر
  • پیش بینی هواشناسی هرمزگان دوم اردیبهشت
  • غذای خیابانی مشهور در چین؛ از پخت رشته فرنگی و نودل تا گوشت و میگو (فیلم)