Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاري آريا- از هفته ششم مرحله گروهي ليگ قهرمانان اروپا، امشب بايرن مونيخ در ورزشگاه خانگي خود ميزبان پاري سن ژرمن است.
به گزارش سرويس ورزشي آريا، بازي رفت دو تيم که با شکست سنگين سه بر صفر باواريايي ها همراه بود، موجب شد آنچلوتي بر کنار شود و هاينکس به جاي او هدايت بايرن را بر عهده بگيرد. همين تغيير موجب شد تا بايرن دوباره به روزهاي خوب خود بازگردد و بردهاي متوالي بدست آورد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

شاگردان هاينکس روزهاي خوبي را سپري مي‌کنند و صدرنشين بوندس ليگا نيز هستند. با اين حال آنها در حساس ترين ديدار خود به مصاف پاري سن ژرمن خواهند رفت و کار دشواري مقابل يکي از آماده ترين تيم‌هاي اروپا پيش رو خواهند داشت.
از شباهت هاي دو تيم مي توان به اقتدار دو تيم در ليگ هاي داخلي اشاره کرد که بايرن موفق شد پس از شروع کمي نااميد کننده، در حال حاضر از افت دورتمند نهايت استفاده را برده و صدرنشين است و پاريس هم آنچنان در فرانسه مقتدر بوده است که بعيد به نظر مي رسد تيمي بتواند مانع قهرماني آنها شود. براي ديدار سه شنبه شب، تياگو، روبن، ريبري و نوير قطعا غايب خواهند بود و وضعيت آمادگي خوان برنات نيز در هاله اي از ابهام قرار دارد. به دليل در دسترس نبودن وينگرهاي بايرن مونيخ، اين تيم ممکن است به سيستم 4-2-3-1 روي آورد که در اين صورت، مولر نيز در سمت راست بازي خواهد کرد.
کاواني و وراتي که در جريان شکست پاري سن ژرمن در ليگ فرانسه به ميدان نرفته بودند، اکنون آماده اند در ترکيب اوليه پاريسي ها مقابل بايرن مونيخ قرار گيرند. به نظر مي رسد دراکسلر در ترکيب اصلي قرار گيرد و تياگو موتا از روي نيمکت بازي را نظاره کند. اين آخرين بازي هر دو تيم در گروه B رقابت محسوب مي شود. پاريسي ها هر 5 ديدار قبلي مرحله گروهي را با پيروزي پشت سر گذاشته اند و با 24 گل زده و تنها يک گل خورده، آمار درخشاني در خط حمله و دفاع خود ثبت کرده اند.
در سوي ديگر ميدان، باواريايي هاي ميزبان در 4 ديدار از 5 ديدار قبلي خود پيروز ميدان بوده اند و تنها شکست آن ها نيز در ديدار رفت مقابل همين پاري سن ژرمن رقم خورده است. سلتيک و اندرلخت، ديگر تيم هاي اين گروه نيز به ترتيب با 3 و 0 امتياز در رتبه هاي سوم و چهارم جدول قرار دارند و شانسي براي رسيدن به مرحله حذفي رقابت ها براي آن ها وجود ندارد. بايرني ها اميدوارند بتوانند انتقام بازي رفت را از حريف بگيرند. بايرن براي اين بازي، ريبري، نوير، روبن و آلکانتارا را در اختيار ندارد و پاري سن ژرمن قادر به استفاده از تياگو موتا و لوکاس مورا نخواهد بود.
هر دو تيم جواز حضور در مرحله بعدي رقابت ها را به دست آورده اند، اما بايرني ها براي اينکه مرحله گروهي را با صدرنشيني به پايان برسانند بايد با اختلاف 4 گل حريف قدرتمند فرانسوي خود را مغلوب کنند. بايرن مونيخ از دسامبر 2013 تا کنون، هيچ يک از ديدار هاي خانگي خود را در ليگ قهرمانان واگذار نکرده است، اما آن ها اين هفته براي درآوردن سرگروهي از چنگ پاري سن ژرمن، کار سختي خواهند داشت.
اين ديدار از ساعت 23:15 در ورزشگاه آليانز آرنا آغاز خواهد شد.

دو تيم چلسي و اتلتيکو، امشب در ورزشگاه استمفوردبريج شهر لندن به مصاف يکديگر خواهند رفت. آخرين ديدار مرحله گروهي چمپيونزليگ در حالي برگزار مي‌شود که چلسي صعودش به دور بعد رقابت ها را قطعي کرده و اتلتيکو به احتمال فراوان از صعود به دور بعد بازخواهد ماند. شاگردان کونته با 10 امتياز صدرنشين گروهشان هستند و جايگاه مستحکمي در صدر جدول دارند. اتلتيکو نيز با 6 امتياز در رده سوم قرار گرفته است و تنها در صورتي به دور بعد صعود خواهد کرد که رم ديدار امشب خود مقابل قره باغ را با شکست پشت سر بگذارد و آنها نيز موفق به شکست چلسي شوند تا به عنوان تيم دوم به دور بعد صعود کنند.
با اين حال با توجه به فرم خوب رم و آمادگي نسبتا  بالاي اين تيم، بعيد است که در خانه، مغلوب قره باغ شود. چلسي براي اين بازي احتمالا داويد لوئيز، کندي و باتشوايي را به همراه نخواهد داشت و کونته مي‌تواند از ديگر ستاره هايش در ميدان استفاده کند. در آن سو، خوان فران احتمالا غايب اصلي اتلتيکو خواهد بود.

دو تيم بارسلونا و اسپورتينگ ليسبون، امشب در ورزشگاه نوکمپ شهر بارسلونا به مصاف يکديگر خواهند رفت. آبي اناري ها که روند خوبي را از ابتداي فصل پيش گرفته بودند، در دو بازي اخيرشان در چمپينزليگ با مساوي کار را به پايان رسانده اند و فعلا با 11 امتياز صدرنشين جدول هستند.  حضور در صدر جدول با توجه به حضور يووه در اين گروه، براي بارسا از اهميت بسياري برخوردار است.
اسپورتينگ نيز با 7 امتياز در رده سوم جدول قرار گرفته و شانس خوبي براي صعود دارد. با توجه به اينکه يوونتوس تنها 1 امتياز بالاتر از آنهاست، در صورتي که المپياکوس بتواند يووه را متوقف کند و اسپورتينگ نيز اولين شکست فصل بارسا را رقم بزند، آنها راهي دور بعد خواهند شد و در غير اين صورت، در ليگ اروپا شرکت خواهند کرد. بارسا براي اين بازي، رافينيا، دمبله، سمدو، اومتيتي و اينيستا را به علت مصدوميت در اختيار نخواهد داشت. تنها غايب اسپورتينگ، جاناتان سيلواست. از آنجا که صعود بارسا به عنوان صدرنشين قطعي شده، ممکن است اين تيم از ترکيب دوم خود در اين ديدار استفاده کند. دو تيم تا به حال 3 بار به مصاف يکديگر رفته اند که هر 3 بار با پيروزي بارسا به پايان رسيد.

منبع: خبرگزاری آریا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۸۹۹۷۱۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

خلاصه بازی لوریان ۱ - ۴ پاری‌سن‌ژرمن + ویدئو

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

منبع: ورزش سه

tags # کیلیان امباپه سایر اخبار آیا قدرت‌های فوق‌بشری واقعیت دارند؟ چطور انسان به این قدرت‌ می‌رسد؟ بعد از فضا چه چیزی وجود دارد، جهان کجا تمام می‌شود؟! (تصاویر) مرکز واقعی جهان کجا است؟ فضانوردان چگونه در فضا دستشویی می‌کنند؟ | سرنوشت مدفوع انسان در فضا چه می‌شود؟

دیگر خبرها

  • پلی به گذشته - برتری 2-1 رئال مادرید مقابل بایرن مونیخ در آلیانز آرنا (لیگ قهرمانان اروپا - 2018/4/25) / فیلم
  • شوک به رئال: بلینگام و رودریگو مریض شدند!
  • خلاصه بازی لوریان ۱ - ۴ پاری‌سن‌ژرمن + ویدئو
  • فصل رویایی امباپه: رئال منتظر فوق ستاره
  • بایرن مونیخ با الکساندر پاولوویچ تمدید می‌کند
  • گل های بازی لوریان ۱-4 پاری سن ژرمن (لوشامپیونه فرانسه 2023/24)
  • ستاره رئال در انتظار بایرن مونیخ پرستاره!
  • لوریان ۱-4 پاری سن ژرمن؛ جام به پاریسی‌ها چشمک زد
  • تاکید ستاره بایرن مونیخ: جایی نمی‌روم
  • یاد نیمار زنده شد؛ پاریس به دنبال تک‌ستاره بارسلونا