Web Analytics Made Easy - Statcounter

محمد دایی گفت: شک نکنید اگر در خارج از زمین فوتبال بودیم، کرمانشاهی جرات نداشت با علی دایی این قدر توهین‌آمیز صحبت کند.

محمد دایی در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری آنا، درباره دیدار این هفته سایپا برابر پیکان گفت:‌ «حریف این هفته ما تیم گردن‌کلفتی است که در 7 بازی متوالی برنده شده و اگر چه در 3 بازی قبلی‌اش به پیروزی نرسیده ولی در این مسابقه برای جبران امتیازاتی که از دست داده بازی می کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بنابراین ما باید نهایت دقت را داشته باشیم تا مقابل پیکان بازی بسیار خوبی را ارائه کنیم.»

وی افزود: «سایپا تیم جوانی است که در تمامی بازی‌ها برای کسب 3 امتیاز به میدان می‌رود و شک نکنید که در بازی با پیکان هم هدف ما کسب سه امتیاز مسابقه است. متاسفانه زهر رضا کرمانشاهی داور دیدارمان با سیاه‌جامگان هنوز به طور کامل از پیکره تیم‌مان خارج نشده است و در این بازی هم علی قلی‌زاده را در اختیار نداریم. چون کمیته انضباطی او را بیش از یک بازی محروم کرده است.»

مربی تیم سایپا ادامه داد: «تیم ما خیلی پرمهره نیست و با توجه به 3 اخطاره بودن محمد دانشگر و علی شجاعی، 3 بازیکن تیم‌مان از این بازی محروم هستند. متاسفانه دانیال ماهینی و محمدحسین کنعانی‌زادگان در اردوی تیم ملی مصدوم شدند در چنین شرایطی باید با تیمی دست‌وپا شکسته به دیدار پیکان برویم. اگرچه ما در این بازی هم اجازه نمی‌دهیم پیکان به یک امتیاز هم دست پیدا کند.»

او با انتقاد از رضا کرمانشاهی و دیگر داوران لیگ برتر تاکید کرد: «اگر داوری ها در این فصل برای تیم سایپا منصفانه بود، سایپا الان در بالای جدول قرار داشت. ما هیچ وقت نخواستیم که داوران به سود ما سوت بزنند ولی انتظار داشتیم قضاوت‌ها 50 به 50 باشد. در 8 بازی داوران باعث شدند تا به حق‌مان نرسیم. جالب اینکه در برخی بازی‌هایی که برنده هم بودیم، سوت داورها به ضرر ما بوده است.»

دایی خاطرنشان کرد: «ما در بازی با سیاه‌جامگان با تصمیمات غلط کرمانشاهی 9 نفره شدیم و شاهد اخراج سرمربی تیم بودیم. عناد کرمانشاهی آن قدر با تیم سایپا زیاد بود که وقتی علی دایی به حق اعتراض کرد با لحنی بسیار تند و زننده که گویا در چاله میدان قرار دارد، با کادرفنی و سرمربی تیم صحبت کرد. شک نکنید اگر در خارج از زمین فوتبال بودیم، کرمانشاهی جرات نداشت با علی دایی این قدر توهین‌آمیز صحبت کند. لباس داوری و اختیاراتی که به کرمانشاهی داده‌اند، باعث شد او از موقعیتش سوءاستفاده کند و با یکی از کسانی که برای این فوتبال زحمات زیادی کشیده، کاملا زننده صحبت کند.»

او با اشاره به نگرانی مجموعه سایپا از رفتار داوران با این تیم تصریح کرد: «وقتی که در بیشتر بازی‌های این فصل‌مان داوران به ضرر ما قضاوت می‌کنند، به صورت کاملا ناخواسته انسان به داوری‌ها دچار سوءظن می‌شود. الان بازیکنان و مربیان تیم در هر بازی با این دغدغه وارد بازی می‌شوند که اگر داورها سوت اشتباهی به ضررمان نزنند، این شانس را داریم که بازنده نباشیم و به حق‌مان برسیم. بدون شک هر تیم دیگری هم بود، وقتی می‌دید داوران علیه‌اش سوت می‌زنند، دچار نگرانی می‌شد و ناخواسته دچار ظن بد نسبت به داورها می‌شد.»

مربی تیم سایپا درباره اینکه آیا می‌توان گفت سایپا همه امتیازاتش را روی اشتباهات داوران از دست داده، گفت: «بدون شک ما چنین حرفی را مطرح نمی‌کنیم. فوتبال برد و باخت دارد و آن تیمی برنده از زمین بیرون می‌‌آید که بهتر بازی کند و البته از فرصت‌هایی که به دست می‌آورد با دقت استفاده کند. حرف ما این است که داورها در این فصل اشتباهاتی داشته‌اند که باعث شده امتیازات گرانبهایی را از دست بدهیم که در آخر فصل در جایگاه تیمی‌مان خیلی تاثیر دارد.»

دایی با اشاره به اینکه سایپا در نیم‌فصل مهره‌های اثرگذاری را جذب خواهد کرد، خاطرنشان کرد: «ما تیم جوانی داریم که در این فصل فرصت بازی به خیلی از بازیکنان گمنام را داده‌ایم با این حال تیم ما به خاطر جوانی که دارد در برخی مواقع امتیازاتی را از دست می‌‌دهد که به خاطر نبود مهره‌های باتجربه است. برای همین طبق برنامه قصد داریم در نیم‌فصل با جذب بازیکنانی که تیم‌مان به آنها نیاز دارد، در نیم‌فصل دوم با قدرت بیشتری به مصاف حریفان خواهیم رفت.امیدوارم مدیران باشگاه سایپا بتوانند کمک کنند تا تیم کامل‌تری نسبت به نیم فصل اول را به مصاف حریفان به میدان بفرستیم و کمبود بازیکن باعث از دست رفتن امتیازات نشود.»

منبع: آنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ana.press دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «آنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۸۹۹۷۵۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ایران با پیراهن سفید در اولین بازی جام ملت‌ها

به گزارش "ورزش‌سه"، نشست هماهنگی دیدارهای گروه D رقابت‌های مرحله گروهى جام ملت‌هاى فوتسال آسيا در ساعت ١٠ صبح امروز به وقت محلی با حضور ناظران AFC، نمایندگان داوری و پزشکی، سرپرست‌ها و مدیران رسانه چهار تیم ایران، كويت، بحرين و افغانستان در شهر بانكوگ برگزار شد. 

در این جلسه كه با حضور سرپرست تيم و مدير رسانه ای تیم ملی فوتسال ایران برگزار گرديد، ضمن مرور قوانین برگزاری بازی، مقرر شد که تیم ملی ایران در نخستین بازی خود که فردا ساعت ١٦:٠٠ به وقت تايلند (١٢:٣٠ به وقت تهران) برابر افغانستان برگزار می‌شود، با لباس سفید و رقیب با لباس قرمز به میدان بروند.
تیم ملی در اولین بازی جام ملت‌های آسیا به مصاف افغاستان می رود و سپس آماده مصاف برابر کویت و بحرین می‌شود.

دیگر خبرها

  • جنجال در آبادان: نمی‌خواهیم اوسمار حرف بزند!
  • اگر کشوری جرات دفاع از فلسطین را داشته باشد آن ایران است ... (فیلم)
  • خالقی‌فر: تمام وجودم را برای پرسپولیس گذاشتم
  • ایران با پیراهن سفید در اولین بازی جام ملت‌ها
  • شمس الواعظین: ایران در زمین نتانیاهو بازی نکند
  • علی دایی کنار آقای گل سابق پرسپولیس رویت شد! + عکس
  • فرنگی‌کار کرمانشاهی بعد از پایان محرومیت ۴ساله: جبران می‌کنم
  • انریکه: سینیور امباپه خودش حرف بزند!
  • درگیری با نیروی انتظامی، شکستن شیشه و دلخوری بانوان!
  • ماجرای حضور جنجالی زنان در بازی سایپا - خیبر