Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-04-25@10:21:16 GMT

کشف راز2 فقره قتل / دستگیری سارقان به عنف درالبرز

تاریخ انتشار: ۱۴ آذر ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۵۹۰۰۰۲۱

کشف راز2 فقره قتل / دستگیری سارقان به عنف درالبرز

کرج -ایرنا- رئیس پلیس آگاهی البرزگفت: با تلاش ماموران پلیس آگاهی این استان، راز 2فقره قتل کشف شد.

سرهنگ جواد صفایی روز سه شنبه درجمع خبرنگاران افزود: پرونده قتلی در سال 93 مبنی برکشف جسد مثله شده درمناطق مختلف شهرستان فردیس پیگیری موضوع به صورت ویژه دردستورکار پلیس قرارگرفت.
وی اضافه کرد: با بررسی های اطلاعاتی پلیس آگاهی مشخص شد که متعلق به یک فرد است که با پیگیری های متعدد درنهایت طی روزهای اخیر قاتل شناسایی شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


صفایی افزود: قاتل دراعترافات خود اذعان داشت که با مقتول اختلاف مالی داشتم و درمنزلم با وی درگیرشدم و به قتل رسید.
وی گفت: برای اینکه قتل را پنهان کنم جسد را مثله کرده و درمحله های مختلف شهر رها کردم .
رئیس پلیس آگاهی البرزدرخصوص کشف یک فقره قتل دیگر دراین استان خاطرنشان کرد: درتاریخ 5 آذر ماه سال جاری خبری به پلیس مبنی بر آتش سوزی یک منزل مسکونی ارجاع شد که به محض حضور پلیس مشخص شدکه این آتش سوزی عمدی بوده ویک نفر دردم جان خود را ازدست داده است .
وی افزود: درتحقیقات بیشتر مشخص شد که پسرخانواده به دلیل ارث و میراث با خانواده که مادرو خواهر خود اختلاف پیدا کرده و خانه رابه آتش کشیده است .
صفایی بیان کرد: با پیگیری های پلیس پسر خانواده به همراه 2 فرزندش کمتر از 2ساعت دستگیر و به جرم خود اعتراف کرد.

*** دستگیری سارقان به عنف درالبرز
رئیس پلیس آگاهی استان البرز دربخش دیگری ازسخنان خود ازدستگیری اعضای باند سارقان بعنف دراین استان خبردادو گفت: درپی افزایش سرقت باغ ویلاها در شهرستان های ساوجبلاغ و فردیس پیگیری موضوع به صورت ویژه دردستورکار پلیس قرارگرفت.
صفایی افزود: باپیگیری بیشتر مشخص شد اعضای باند 5 نفره ه با شناسایی باغ ویلاها درساعات شب با تهدید سلاح سرد به محل های مورد نظر رفته و وجه نقد، تلفن همراه و اشیای قیمتی آن ها را به سرقت می بردند که تاکنون 10 مالباخته شناسایی شدند.
2098/ 6155خبرنگار: مریم صوفی ** انتشار دهنده : محمد عزیزپور

منبع: ایرنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۹۰۰۰۲۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دستبند پلیس بر دستان باند سارقان و مالخران اماکن خصوصی در اهواز

سرهنگ سیروس دریکوند گفت: در پی وقوع چند فقره سرقت اموال اماکن خصوصی در مجتمع‌های مسکونی در برخی مناطق شهر اهواز، بررسی موضوع و دستگیری سارق و یا سارقان در دستور کار مأموران انتظامی شهرستان اهواز قرار گرفت.

او می‌گوید: پلیس آگاهی با همکاری ماموران کلانتری ۳۳ با کار اطلاعاتی و اقدامات تخصصی ۳ سارق حرفه‌ای را در ارتباط با سرقت‌های به وقوع پیوسته را شناسایی و با هماهنگی مرجع قضائی طی عملیاتی آنان را در مخفیگاهشان دستگیر کردند.

رئیس پلیس آگاهی استان خوزستان با اشاره به دستگیری ۴ مالخر و کشف تعداد زیادی اموال مسروقه به ارزش ۷ میلیارد ریال در مخفیگاهشان، بیان داشت: متهمان در تحقیقات فنی پلیس به ۱۰ فقره سرقت از قبیل: ۵ فقره سرقت منزل و ۵ فقره سرقت سایر مشاعات اعتراف کردند.

سرهنگ دریکوند با بیان اینکه متهمان پس از تشکیل پرونده به مرجع قضائی معرفی شدند، از ساکنان آپارتمان‌ها و مجتمع‌های مسکونی خواست: از قفل‌های مطمئن برای درب انبار و همچنین قفل و زنجیر کردن موتورسیکلت و دوچرخه در قسمت مشاعات ساختمان‌ها استفاده کنند.

باشگاه خبرنگاران جوان خوزستان اهواز

دیگر خبرها

  • دستگیری سارقان حرفه‌ای منازل در تنکابن
  • انهدام باند سارقان در خرم‌آباد
  • انهدام باند سرقت مسلحانه در اصفهان
  • دستگیری سارقان محتویات خودرو و کشف ۲۰ پرونده سرقت
  • دستگیری سارقان مسلح طلا و جواهرات در اهر
  • باند سارقان و مالخران سیم برق در دشتستان منهدم شد
  • دستبند پلیس بر دستان باند سارقان و مالخران اماکن خصوصی در اهواز
  • دستگیری سارقان موبایل در کهگیلویه
  • دستگیری سارقان به عنف در اهر
  • کشف کلاهبرداری ۳۸ میلیاردی در بجنورد