Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار حوزه اخبار داغ گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان؛ علی هاشمی وزنه‌بردار دسته 105 کیلوگرم کشور امروز در مسابقات جهانی وزنه‌برداری آمریکا موفق به کسب مدال طلا در مجموع حرکت یک ضرب و دوضرب شد. او در یک ضرب با ۱۸۳ کیلوگرم طلا گرفت. در دوضرب با ۲۲۱ مدال برنز را کسب کرد و در مجموع با ۴۰۴ کیلوگرم قهرمان جهان شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

پس از کسب این موفقیت و در هنگام دریافت مدال طلا، دختر آمریکایی که مدال را به گردن هاشمی آویخت، قصد دست دادن با او را داشت که علی هاشمی از این کار امتناع کرد. این کار لحظه جالبی را پس از آن ایجاد کرد که در ادامه مشاهده می‌کنید.

 

  کد ویدیو دانلود فیلم اصلی


انتهای پیام/

حرکت جالب هاشمی در هنگام دریافت مدال طلا

منبع: باشگاه خبرنگاران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۹۰۰۰۸۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

طلایی شدن دو مازندرانی در انتخابی ووشو چین

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای مازندران، رقابت‌های انتخابی جام‌جهانی ووشو ۲۰۲۴ از صبح دیروز با حضور بیش از ۳۰۰ ورزشکار از ۳۸ کشور جهان به میزبانی شهر جیانگ‌یئن در کشور چین آغاز شد و ملی‌پوشان کشورمان برابر حریفان خود قرار گرفتند.

صدیقه دریایی آملی ملی پوش وزن۶۵ کیلوگرم توانست با غلبه بر حریف ترکیه‌ای خود صاحب مدال طلا شود.

سید معین تقوی ملی‌پوش ایران در وزن ۹۰- کیلوگرم، در فینال مقابل حریفش به برتری رسید و صاحب مدال طلا شد. او در دیدار نهایی حریف خود را ناک‌اوت کرد.

دیگر خبرها

  • رقابت ۲۳۰۰ دختر کاراته‌کا در همدان+فیلم
  • ۴ مدال طلا دستاورد ووشوکاران مرد در چین
  • ۴ مدال طلا دستاورد ووشوکاران مرد کشورمان در چین
  • طلایی شدن دو مازندرانی در انتخابی ووشو چین
  • این دختر باز هم طلای جهانی گرفت
  • تولید گندم را به ۱۹ میلیون تن می رسانیم
  • ترکیب تیم وزنه‌برداری نوجوانان و جوانان همدان مشخص شد
  • طلای دختر تالوکار ایران در انتخابی جام جهانی
  • شادی بلینگام و واسکز در تهران تکرار شد! (عکس)
  • تصمیم جالب آرسنال: خداحافظی با لوگوی همیشگی